Laura ja äänestys

Anonyymi-ap

Kuka idiootti äänestää tuota tapettia Lauraa jatkoon ? Tuotantako ?

42

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla taaskin tuotanto valinnut häijyimmän ämmälauran voittajaksi, alusta astihan ne sitä kehui, nyt eivät ole ilenneet niin näkyvästi.

    • Anonyymi

      Kukas se tiesi että Lauralla on jotain siskonsa kautta BB tuotantoon yhteyttä ,nyt pitäs ottaa asiasta selvää.Ei tuota nyt kansa ole kyllä äänestänyt noin paljon ,on vähän räikeää.

    • Anonyymi

      Laura on fiksuin porukasta.Ei pidä meteliä eikä ole päälle päsmärinä.Toivon että voittaa.Mutta pahoin pelkään että voittaja on jo sovittu.Miika Reeo ja Heidi ,hehän olivat kolmesa juttelemassa ja tuumasivat että tässä on kärki kolmikko.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä. Laura on kiva, nätti, hyvin samaistuttava normaali nuori nainen. Pitääkö voittajan aina olla äänekkäin, juonittelevin, rääväsuisin tyyppi? En myöskään usko Lauran voittavan, mutta olen iloinen hänen tähänastisesta suosiostaan. Hyvä me Lauraa arvostavat ja äänestävät!


      • Anonyymi

        Aivan eri mieltä. Ämmälaura on vähiten kiva, vähiten kaunis, vain femakko pissisten samaistuttava tavallinen ex-nuori nainen. Pitääkö voittajan aina olla tuollainen läyhäävin, juonittelevin, rääväsuisin tyyppi? En myöskään usko ämmälauran voittavan yleisön äänillä, mutta olen iloinen hänen tähänastisten lepakkofemakko kavereiden tippumisesta. "Hyvä" te tuotannon ämmälauraa arvostavat ja äänestävät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Laura on kiva, nätti, hyvin samaistuttava normaali nuori nainen. Pitääkö voittajan aina olla äänekkäin, juonittelevin, rääväsuisin tyyppi? En myöskään usko Lauran voittavan, mutta olen iloinen hänen tähänastisesta suosiostaan. Hyvä me Lauraa arvostavat ja äänestävät!

        Ilmeisesti ihmiset kattoo mieluummin Sallan esitystä ja kuuntelee Millun pieruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan eri mieltä. Ämmälaura on vähiten kiva, vähiten kaunis, vain femakko pissisten samaistuttava tavallinen ex-nuori nainen. Pitääkö voittajan aina olla tuollainen läyhäävin, juonittelevin, rääväsuisin tyyppi? En myöskään usko ämmälauran voittavan yleisön äänillä, mutta olen iloinen hänen tähänastisten lepakkofemakko kavereiden tippumisesta. "Hyvä" te tuotannon ämmälauraa arvostavat ja äänestävät!

        Luulekko olevas fiksuki tommosta kirjoittaessasi.Kyllä se Laura lyö laualta mennen tullen tommosen viisastelijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulekko olevas fiksuki tommosta kirjoittaessasi.Kyllä se Laura lyö laualta mennen tullen tommosen viisastelijan.

        Arvasinkin että on tyypillinen väkivaltainen lepakkofemakko, buttin näköä tosiaan :D


    • Anonyymi

      Eikös Lauran sisko saanu lähettää Lauralle viesti ja varoitti joistain tulokkaista ulkomaailmasta .Mitäs se sitte oli ei vaan muut ole saanu mitään aikalailla kieroa on peliä pelattu tuotannon puolelta.

      • Anonyymi

        Älkää märiskö. Katsojien suosikki äänestyksissä, thats it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää märiskö. Katsojien suosikki äänestyksissä, thats it.

        Laura on ihan ok. Muistelkaapa Vittumiinaa. On nuorissa naisissa ehkä pikkusen eroa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää märiskö. Katsojien suosikki äänestyksissä, thats it.

        Just näin.Nyt äänestyksen pieru Millu /ällötava.Tyhjät tynnyrit kolisee kaikista eniten .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laura on ihan ok. Muistelkaapa Vittumiinaa. On nuorissa naisissa ehkä pikkusen eroa!

        Hyvin samanalaisia ovat.


      • Anonyymi

        Palkintona sai


    • Anonyymi

      Kun Millu saadaan vielä ulos huutamasta ja hölmöilemästä niin ihan sama kuka tämän sitten voittaa. Aina ovat parempia kuin Vittu-Miina. Toista alapään huutajaa emme enää jaksa voittajana katsoa tai kuunnella.

      • Anonyymi

        Ämmälaura sitä eniten noista huutelee.


    • Anonyymi

      Valittiinpa kuka hyvänsä niin ihan sama ,ei tuota jaksa katsoa enää oli sitte Laura pullukka tai Reeo ,ei haittaa minua ainahan se on mönkään menny.Laura jatkaa Vittumiinakin tiellä eikös se haaveillu Selviytyjiin pääsystä myös.

      • Anonyymi

        Miksi sinun täytyy aina sanoa ilkeästi kenenkään ulkonäöstä? Kertoo kyllä, miten typerä ihminen olet! Hyi! Häpeä!

        Pidän Laurasta. Olen kuitenkin sillä linjalla että Miikka voittaisi tai Heidi. Käy kyllä Laura ja Reeokin.

        Sallasta tykkäsin, sitten tyyli muuttui enkä enää pidä hänestä.

        Mia on valloittava persoona! Varsinainen luonnolapsi. Hänen kaltainen on varmasti ihana ystävä ja hauskaa piisaisi!

        Hyvä, että Milena lähti, hän valehteli ja isotteli asioita, joita ei edes ollut tapahtunut. Kummallinen nainen.


    • Anonyymi

      Laura oli kaksi eka viikkoa hiljaa, sitten alkoi juonittelun Merven kanssa. Kaksi viikkoa päällikkönä makasi Merven kanssa juonittelemassa ja enimmäkseen miten Reeo on paha. Väittää ettei ole liitossa, vaikka olivat tyttöjengin kanssa aina juonittelemassa. Ihan sama mita nyt tekee, koko kausi ratkaisee ansaitseeko finaaliin edes.
      Outoa että bb instassa on vaan laurasta juttua..

      • Anonyymi

        Aikookohan Merve kertoa Milenalle kirjoittamastaan tviitistä? Merve voisi pyytää anteeksi Heidilta! Koska Heidi sai syyt niskoilleen ja melkoisen myllytyksen Milenalta. Molemmat leidit Merve ja Milena ovat velkaa anteeksipyynnön Heidiltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikookohan Merve kertoa Milenalle kirjoittamastaan tviitistä? Merve voisi pyytää anteeksi Heidilta! Koska Heidi sai syyt niskoilleen ja melkoisen myllytyksen Milenalta. Molemmat leidit Merve ja Milena ovat velkaa anteeksipyynnön Heidiltä!

        Hyvää että jotakin on Heidi saanut👏👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikookohan Merve kertoa Milenalle kirjoittamastaan tviitistä? Merve voisi pyytää anteeksi Heidilta! Koska Heidi sai syyt niskoilleen ja melkoisen myllytyksen Milenalta. Molemmat leidit Merve ja Milena ovat velkaa anteeksipyynnön Heidiltä!

        Vai lepakko merve sen kirjoitti, enpä ihmettele, kieroja valheteleijoita molemmat ämmälauran kanssa.


      • Anonyymi

        Laurahan sanoi ettei ole enää liittolaisia talossa..ei sanonu ettei ole ollut kenenkään kanssa liitossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää että jotakin on Heidi saanut👏👏👏

        Vapaamatkustaja Miikka vois lähteä seuraavaksi.


    • Anonyymi

      Lauraainakin minun suosikki. Tuskin kyllä voittaa, voittaja varmasti Reeo tai jopa Heidi.

      • Anonyymi

        Siis Laura ainakin...


      • Anonyymi

        Reeo voittaa TUOTTAJAN KAVEREITA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reeo voittaa TUOTTAJAN KAVEREITA

        Ärsyttää pirusti tuo Reeon nimeämis puheet ja niiiin hempeät katseet kun keskustelee esim.Heidin kans.Saiko hän mitään rankkuakaa siinä sakkipelissä jonka hävisi tarkotuksella että sai Heidin ja Miikan voittoon.Hänet sais "jäävätä"loppupelistä.On niin omahyväinen kun olla ja voi.


    • Anonyymi

      Kaikkialla, missä BB-fanit juttelee, ihmetellään kovasti Lauran suosiota. On kerrottu, että Laura on talossa haaveillut Selviytyjiin osallistumisesta. Onko hänen suku laittamassa rahaa isot kasat äänestyksiin, jotta saataisiin Laura Selviytyjiin ja samanlaiselle viihdeuralle kuin esim. Krisu ja Helmeri?

      Mutta haluaako katsojat nähdä Lauraa jatkossakin? Itse en välittäisi. Mieluummin esim. Jerrya tai Sallaa tai Daiyanaa tältä kaudelta. Minusta he olisi viihdyttäviä. Millukin, kunhan vähentäisi pierujuttuja.

      • Anonyymi

        Kukaan ei halua nähdä tuota enää missään, mutta tuollaisia voimaannuttavia :D femakkoja ja piilolepakoitahan ne tunkee joka paikkaan.


    • Anonyymi

      Kuka idiootti jaksaa jatkuvasti tehtailla näitä Laura viha viestejä?
      Tämä "idiootti" tykkää Laurasta ja sinä et sille asialle mitään voi, vaikka kuinka polkisit jalkaa lattiaan.

      • Anonyymi

        Ja minä myös, enkä ole sukulainen enkä tuotannosta. Täytyykin vielä panostaa Lauran äänestämiseen, että pääsee vika viikolle kilpailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä myös, enkä ole sukulainen enkä tuotannosta. Täytyykin vielä panostaa Lauran äänestämiseen, että pääsee vika viikolle kilpailemaan.

        Joo, äänestäkää vaan Laura voittoon! Tuollainen voittaja sopiikin tälle kaudelle täydellisesti. Huonoin Suomen BB-kausista ihan heittämällä. Tulee tod.näk. jäämään viimeiseksi, ellei jotain ihan järisyttävää tapahdu.

        Tosin Selviytyjät-sarjakin pelastettiin alhosta katastrofaalisen kiusaamiskauden jälkeen, kun tänä vuonna jopa viisi viimeistä on kivoja ja kunnollisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä myös, enkä ole sukulainen enkä tuotannosta. Täytyykin vielä panostaa Lauran äänestämiseen, että pääsee vika viikolle kilpailemaan.

        Nimen omaan nyt LAURA TARVII MEITÄ ÄÄNESTÄMÄÄN.NYT TÄYTYY PITÄÄ YHTÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan nyt LAURA TARVII MEITÄ ÄÄNESTÄMÄÄN.NYT TÄYTYY PITÄÄ YHTÄ.

        Onpa järkevää runnoa joku asukas väkisin voittoon pienen porukan voimin, vaikka enemmistö pitää häntä tylsänä! Ei ole kivaa itse Laurallekaan tällainen.

        BB:n kuuluu voittaa PERSOONA, joka herättää tunteita! Henkilö, jota rakastetaan ja vihataan. Tai voittopuolisesti jompaakumpaa. Se on koko formaatin idea!

        Lauran tapaus pyörii BB-fanien keskusteluissa koska hän itse ei herätä tunteita. Vain hänen iso palkkinsa äänestyksissä herättää tunteita. Tunteita siitä, että tämä ei nyt mene oikein vaan tässä on jotain outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä myös, enkä ole sukulainen enkä tuotannosta. Täytyykin vielä panostaa Lauran äänestämiseen, että pääsee vika viikolle kilpailemaan.

        Melkein 3 minuuttia kesti itsesi komppaminen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimen omaan nyt LAURA TARVII MEITÄ ÄÄNESTÄMÄÄN.NYT TÄYTYY PITÄÄ YHTÄ.

        HULLULLA HUUTOÄÄNESTYS :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä myös, enkä ole sukulainen enkä tuotannosta. Täytyykin vielä panostaa Lauran äänestämiseen, että pääsee vika viikolle kilpailemaan.

        Sama täällä,ei olla tv.töissä ja Laura on mahtava ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa järkevää runnoa joku asukas väkisin voittoon pienen porukan voimin, vaikka enemmistö pitää häntä tylsänä! Ei ole kivaa itse Laurallekaan tällainen.

        BB:n kuuluu voittaa PERSOONA, joka herättää tunteita! Henkilö, jota rakastetaan ja vihataan. Tai voittopuolisesti jompaakumpaa. Se on koko formaatin idea!

        Lauran tapaus pyörii BB-fanien keskusteluissa koska hän itse ei herätä tunteita. Vain hänen iso palkkinsa äänestyksissä herättää tunteita. Tunteita siitä, että tämä ei nyt mene oikein vaan tässä on jotain outoa.

        Tuotanto sitä vaan äänestää.


    • Anonyymi

      Minä ainakin äänestäny juuri tommosten kirjoitusten takia..

    • Anonyymi

      Ei nämä räksyttäjöt mitään Äänestä.

    • Anonyymi

      Laura on tervejärkinen nainen. Toisin kuin se yksi huutaja ja piereskelijä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe