Äänestäkää nyt tuo hermoheikko käsienrepijä kotiin. Emme jaksa enää.
Milena pois
12
85
Vastaukset
- Anonyymi
Lähti kuin Anikki Tähti!
- Anonyymi
Luojalle ja äänestäjille kiitos.
- Anonyymi
Hän lähtiessä vielä ilmoitti ettei hänen tarvii hävetä sitä että on vahva. Voihan peee. Ei se ole oikeaa vahvuutta että jyrää kaikkien yli ja mitätöi toisten mielipiteet. Ilkeä jyrä hän oli. Onneksi päästiin eroon.
- Anonyymi
Onneksi ei viime vuoden katsstrofi toistunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei viime vuoden katsstrofi toistunut.
Onneks ihmiset jaksoivat äänestää ja saatiin toi Milena myrkyttäjä ulos.
- Anonyymi
Vahvalla on hyvä itsetunto. Milenalla ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä maalainen se oli? Joku arabi?
- Anonyymi
Joo. Tuollatavoin ajattelee hyvin itsekäs ihminen. Minä minä minä. Muut hyväksykööt! Hah hah! Jokatapauksessa tuolla tyylillä ei "kunnian kukko laula"! Kuten nähtiin niin monta kertaa talossa. Ei mene pitkälle elämässään, katkeroituu. Se on kohtalo noilla minä itse ihmisillä ja hyvä niin. Jotkut ei ota opikseen ja se on sitten siinä.
- Anonyymi
Mikä toi käsienrepijä on? Olet haukkunut myös Heidiä käsienrepijäksi🤔
- Anonyymi
Monet kirjoittajat täällä lainaa toisten tekstejä tai tekevät samoja huomioita asioista. Näin saadaan tietyt huomiot hyvin esille. Ei kannata alkaa ketään syyllistään.
- Anonyymi
Milena alusta asti repi käsiään. Katso vaikka jälkikäteen jos et usko. Kämmenpohjiaan ja kynsinauhoja ja kynsiä. Oli pahempi kuin Heidi kun oli pakkomielle voitosta ja hermot tiukalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661