Kuntsi, Aura jne.
Mikä menee nurin seuraavaksi ?
Gortsukorona taisi olla se Niskalaukaus monelle tanssipaikalle.
Pudotuspeli on alkanut
13
110
Vastaukset
- Anonyymi
Vähentyneet kävijämäärät pakottavat lipun hinnan nostoon, joka taas pienentää kävijämääriä.
Syöksykierre on valmis. - Anonyymi
Nainenhan yleensä menee nurin kun se siirtyy lajinsa mukaiseen tanssiasentoon.
- Anonyymi
Kova bensan hinta. Ihmiset ei halua ajaa pitkiä matkoja tanssipaikoille.
Vanhojen rakennusten lämmityskulut nyt ihan hirveitä.
Meniskö V2 Harjavallassa seuraavana mappiin Ö ?- Anonyymi
Ennen Kakkosta nurin menee Kartano Kievari Äänekoskella. Tämä on 110%:n varmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen Kakkosta nurin menee Kartano Kievari Äänekoskella. Tämä on 110%:n varmaa.
Mistä niin päättelet??? Omistajilla on siellä muutakin toimintaa kuin tanssit niin enpä usko että ihan heti nurin menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin päättelet??? Omistajilla on siellä muutakin toimintaa kuin tanssit niin enpä usko että ihan heti nurin menee.
Uskomatonta soopaa!
Käyppä katsomassa Riitan Kievari Oy:n talous tiedot niin näet että väitteesi on perätön.
Ne löytyy helposti netistä. Kartano Kievari on yksi viihtyisimmistä talvi paikoista.
Taitaa olla kateellinen paskan puhuja liikkeellä. Kateus on onneksi ansaittua. Itse olen vaki kävi. Porukkaa ollut tosi paljon tansseissa. Paikat hyvässä kunnossa ja homma toimii.
Toivotaan ettei yksikään lava joutuisi lopettamaan. Kyllä monet paikat on joutunut nostamaan lipun hintoja. Talvi paikoilla on kulut kyllä noussut varmaan tosi paljon. Lipun hintojen nosto on ymmärrettävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomatonta soopaa!
Käyppä katsomassa Riitan Kievari Oy:n talous tiedot niin näet että väitteesi on perätön.
Ne löytyy helposti netistä. Kartano Kievari on yksi viihtyisimmistä talvi paikoista.
Taitaa olla kateellinen paskan puhuja liikkeellä. Kateus on onneksi ansaittua. Itse olen vaki kävi. Porukkaa ollut tosi paljon tansseissa. Paikat hyvässä kunnossa ja homma toimii.
Toivotaan ettei yksikään lava joutuisi lopettamaan. Kyllä monet paikat on joutunut nostamaan lipun hintoja. Talvi paikoilla on kulut kyllä noussut varmaan tosi paljon. Lipun hintojen nosto on ymmärrettävää.Ei minun tarvitse mitään käydä katsomassa, sinun sensijaan kannattaisi katsoa kenen kommenttiin vastaat...............nyt väität minun kommenttini: "Mistä niin päättelet??? Omistajilla on siellä muutakin toimintaa kuin tanssit niin enpä usko että ihan heti nurin menee.".......olevan uskomatonta soopaa.
terv.
Anonyymi
2022-11-14 09:54:19
- Anonyymi
Veikkaus että Napiksella jäätyy putket ensi helmikuun paukkupakkasessa
- Anonyymi
Aura turkulaisten nirppanokkien ja riihikosken maalaisten paikka. Kummaako tuo että nikertyy
- Anonyymi
Naisena tansseihin meno ei ole kuin rahanmenoa kun ei ole tanssittaja ja suurin osa miehistä ei edes osaa tanssia kuin tangoa jota voi hiippailla miten vaan.
- Anonyymi
Aurassa voi viimeinen talvi olla menossa. Kannattaa käydä ny, ensi syksynä on ehkä myöhäistä.
- Anonyymi
Hyvin on näkynyt kävijöitä olevan ainakin Ruusulinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217