Pudotuspeli on alkanut

Anonyymi-ap

Kuntsi, Aura jne.

Mikä menee nurin seuraavaksi ?

Gortsukorona taisi olla se Niskalaukaus monelle tanssipaikalle.

13

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähentyneet kävijämäärät pakottavat lipun hinnan nostoon, joka taas pienentää kävijämääriä.

      Syöksykierre on valmis.

    • Anonyymi

      Nainenhan yleensä menee nurin kun se siirtyy lajinsa mukaiseen tanssiasentoon.

    • Anonyymi

      Kova bensan hinta. Ihmiset ei halua ajaa pitkiä matkoja tanssipaikoille.

      Vanhojen rakennusten lämmityskulut nyt ihan hirveitä.

      Meniskö V2 Harjavallassa seuraavana mappiin Ö ?

      • Anonyymi

        Ennen Kakkosta nurin menee Kartano Kievari Äänekoskella. Tämä on 110%:n varmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen Kakkosta nurin menee Kartano Kievari Äänekoskella. Tämä on 110%:n varmaa.

        Mistä niin päättelet??? Omistajilla on siellä muutakin toimintaa kuin tanssit niin enpä usko että ihan heti nurin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niin päättelet??? Omistajilla on siellä muutakin toimintaa kuin tanssit niin enpä usko että ihan heti nurin menee.

        Uskomatonta soopaa!
        Käyppä katsomassa Riitan Kievari Oy:n talous tiedot niin näet että väitteesi on perätön.
        Ne löytyy helposti netistä. Kartano Kievari on yksi viihtyisimmistä talvi paikoista.
        Taitaa olla kateellinen paskan puhuja liikkeellä. Kateus on onneksi ansaittua. Itse olen vaki kävi. Porukkaa ollut tosi paljon tansseissa. Paikat hyvässä kunnossa ja homma toimii.
        Toivotaan ettei yksikään lava joutuisi lopettamaan. Kyllä monet paikat on joutunut nostamaan lipun hintoja. Talvi paikoilla on kulut kyllä noussut varmaan tosi paljon. Lipun hintojen nosto on ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta soopaa!
        Käyppä katsomassa Riitan Kievari Oy:n talous tiedot niin näet että väitteesi on perätön.
        Ne löytyy helposti netistä. Kartano Kievari on yksi viihtyisimmistä talvi paikoista.
        Taitaa olla kateellinen paskan puhuja liikkeellä. Kateus on onneksi ansaittua. Itse olen vaki kävi. Porukkaa ollut tosi paljon tansseissa. Paikat hyvässä kunnossa ja homma toimii.
        Toivotaan ettei yksikään lava joutuisi lopettamaan. Kyllä monet paikat on joutunut nostamaan lipun hintoja. Talvi paikoilla on kulut kyllä noussut varmaan tosi paljon. Lipun hintojen nosto on ymmärrettävää.

        Ei minun tarvitse mitään käydä katsomassa, sinun sensijaan kannattaisi katsoa kenen kommenttiin vastaat...............nyt väität minun kommenttini: "Mistä niin päättelet??? Omistajilla on siellä muutakin toimintaa kuin tanssit niin enpä usko että ihan heti nurin menee.".......olevan uskomatonta soopaa.


        terv.
        Anonyymi
        2022-11-14 09:54:19


    • Anonyymi

      Veikkaus että Napiksella jäätyy putket ensi helmikuun paukkupakkasessa

    • Anonyymi

      Aura turkulaisten nirppanokkien ja riihikosken maalaisten paikka. Kummaako tuo että nikertyy

    • Anonyymi

      Naisena tansseihin meno ei ole kuin rahanmenoa kun ei ole tanssittaja ja suurin osa miehistä ei edes osaa tanssia kuin tangoa jota voi hiippailla miten vaan.

    • Anonyymi

      Aurassa voi viimeinen talvi olla menossa. Kannattaa käydä ny, ensi syksynä on ehkä myöhäistä.

    • Anonyymi

      Hyvin on näkynyt kävijöitä olevan ainakin Ruusulinnassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2111
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      72
      1529
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1245
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe