Olen ostamassa paineilmalla toimivaa naulainta. Mitä otettava huomioon hankinnassa? Mieleen tulee lähinnä hakasten koot ja saatavuus. Tarve olisi listojen laitto ja pieni nikkarointi. Olen miettinyt joko hakasnaulainta tai Dyckert-naulainta tms. Listoja ei roki hakasnaulaimella laiteta. Laadukas yhdistelmänaulain lienee paras ratkaisu? Mutta toimiiko se?
Yhdistelmänaulaimia löytyy mm. Tokmannilta 35e. Ei kuulosta toimivalta hinnan ja merkin perusteella. MIstä saisi laadukkaan ja varmatoimisen? MITÄ OTETTAVA Huomioon esim. hakasen ja naulan tyypin ja pituuden suhteen. Luulisi 15-50mm riittävän ja G18?
Kiitos kaunis kaikille jo valmiiksi
T. Seppo
Paineilmanaulain nikkarointiin
5
184
Vastaukset
- Anonyymi
Otettava huomioon että tulee taatusti KAIKKI tärkeät ominaisuudet kysellyksi !!
- Anonyymi
Kyllä yhdistelmä naulain toimii mutta leveä nokka alkaa ärsyttämään listahommissa. Osta erikseen jos olet varma, että tarvit molemmat. Tokmannin "merkki" koneet on ihan riittävän hyviä.
- Anonyymi
Samaa mieltä, ei yhdistelmää vaan molemmat. Noi halpisnaulaimet toimii harrastelukäytössä vuosia, jos ei kymmeni. Minunkin naulaimet ovat ainakin 20 v vanhoja honkkarin halpisversioita. Samat hakaset ja naulat käyvät ilmeisesti kaikkiin kiinan ihmeisiin.
- Anonyymi
Kiitos neuvoista. Ostan molemmat, pitää tutkailla vielä mistä ja mikä malli. Biltemasta olen ain ostanu, kun on niin mainio
- Anonyymi
Kirppareilta saa halpisnaulaimia puoli-ilmaiseksi. Useampi helpottaa elämää, vaikka toimivatkin hyvin. Öljyä muutama tippa paineilmaletkun liittämisen yhteydessä, sama muillekin naulaimille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774