Jos tekee gradua niin onko siinä mitään maksimi aikaa jossa se täytyy saada tehtyä.?
Voiko siis välillä mennä töihin ja jatkaa sitten muutaman vuoden kuluttua?
Gradun teko aika maksimissaan
6
540
Vastaukset
- Anonyymi
Maisterin tutkinnon suoritusaika on 2 vuotta. Sitä voi ongelmitta venyttää kolmeen vuoteen. Sen jälkeen yliopisto alkaa kysellä valmistumisaikeita. Ilman painavaa syytä on edessä opinto-oikeuden menetys. Työ ei yliopiston näkökulmasta ole tällainen syy.
Ennen vanhaan hyvään aikaan gradua saattoi pitää tekeillä vuosikaudet, ei enää.- Anonyymi
Toisaalta yliopistoilla ei ole taloudellista motiivia lopettaa tutkinnonsuoritusoikeutta opiskelijalta, joka on tehnyt gradua lukuunottamatta kaikki opinnot jo valmiiksi. Tuossa tilanteessa yliopistolla on vain voitettavaa myöntämällä lisäaikaa.
- Anonyymi
Aiotko sinä tehdä gradun? Opettele ensin kirjoittamaan suomea oikein!
- Anonyymi
Voisitko korjata noin esimerkin vuoksi.
- Anonyymi
fiksu ihminen tekee gradunsa alta pois vauhdilla eikä jätä turhaan roikkumaan.
Mikään ei estä gradunsa tekemistä valmiiksi samalla kun on töissä. Moni tekee gradunsa työnsä ohella. "Elämätapaintiaanit" ja joogalentäjät harvemmin saavat gradujansa valmiiksi. Löysäilyyn oppinut ei valmistu koskaan. - Anonyymi
Tästä lisää apua gradun tekemiseen:
https://mesenaatti.me/en/3341/akateeminen-kultivaatio-kirjan-joukkorahoitus/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221