3kk vanhojen vaavien äipät!

Milla.M

minkäslaisia mittoja teitin vaaveilla on? Meillä kai tuo ukko aikoo kasvaa jätiksi kun 3kk strategiset mitat ovat 7665g ja 64cm...ja ylimmällä käyrällä mennään nätisti :)

16

1223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmimamma

Tyttö on 62 cm ja painoa on 5830g... Pituus menee yläkäyrällä mutta painoa on kuulemma liian vähän... Pitäisi kiinteät aloittaa heti kun tulee 4kk täyteen.. Nyt olen vähän huolissaan kun tyttö ei millan haluaisi syödä.. tosi pieniä annoksia menee kerralla...

• lalaa

3kk, 5660g ja 58,5cm (syntyessää 3370g ja 49cm)

• Allin äiti

Meidän neiti oli 5540g ja 58,5cm 3kk neuvolassa, syntyessään 3965g ja 50cm

• Hujoppiko?

Meidän poika oli 1kk neuvolassa 5270g ja 58.3 cm pitkä. Syntymäpaino 4080g j pituus 53.5cm. Torstaina 2 kk neuvola, jännittää että kuinkahan pitkä sitä silloin ollaan...Paljonko muilla on ollut 1kk neuvolassa?

• Milla.M

isäntä painoi reilun 1kk vanhana 4305g ja oli 53cm pitkä. Siksi kyselinkin tuossa noita 3-kuukautisten mittoja kun tuntuu että ukko on venähtänyt tässä viime aikoina ihan hirmuisesti ja on pieni huolikin siitä vaikkei neuvolassa ole mitään sanottukaan. Vaavin isukki on isokokoinen ja hän on itse lapsena (ei tosin vauvaikäisenä) kasvanut niin nopeasti ettei munuaiset pysyneet hommassa mukana ja niitten takia olikin sitten vähän ongelmia, ei onneksi kuitenkaan enää aikuisena.

• Milla.M
        Milla.M kirjoitti:

isäntä painoi reilun 1kk vanhana 4305g ja oli 53cm pitkä. Siksi kyselinkin tuossa noita 3-kuukautisten mittoja kun tuntuu että ukko on venähtänyt tässä viime aikoina ihan hirmuisesti ja on pieni huolikin siitä vaikkei neuvolassa ole mitään sanottukaan. Vaavin isukki on isokokoinen ja hän on itse lapsena (ei tosin vauvaikäisenä) kasvanut niin nopeasti ettei munuaiset pysyneet hommassa mukana ja niitten takia olikin sitten vähän ongelmia, ei onneksi kuitenkaan enää aikuisena.

katsoin väärin neuvolakortista, 1kk:n paino siis 4930g ja pituus 56,5cm. Syntymäpaino 4170g ja pituus 52cm.

• Hujoppiko?
        Milla.M kirjoitti:

katsoin väärin neuvolakortista, 1kk:n paino siis 4930g ja pituus 56,5cm. Syntymäpaino 4170g ja pituus 52cm.

Meilläkin ihmetteli kun on niin kovin pitkä jo 1kk vanhana, muttei nyt mitään hätääntynyt...;)
        Huomattiin että poika on taas jo kovin kasvanut kun hoitopöytä on 60cm pitkä ja pojan jalat tulee jo kovasti sieltä yli... Et semmoista mutta laitan torstaina mittoja kuinka paljon on kasvanut 2kk käyntiin...

• jassu

Meirän poika oli 2,5kk 61cm ja painoi 6530kg=)

• poika painaa 6215g ja pituutta 59,6cm tasan 3 kk ikäisenä

• äiti05

oli tänään 5955g ja 61,2 cm

• hm...

aikamoinen vauveli sulla, huh melkein 8kg

• Milla.M

mutta eipä ole ainakaan vielä neuvolassa huomauteltu, on vaan kookas mutta ei silti liian lihava.

• vaaveli

Meidän tyttö oli 3 kk neuvolassa 7430 g ja 63,5 cm. Koskaan ei oo neuvola täti sanonu, että liian iso olis. Jäntevä ja hyväkokoinen vauveli!

• Milla.M

on siis muitakin "jättiksiä" eikä ainoastaan meidän ukkeli :) Tosin en nyt sillai ole edes panikoinutkaan kun tunnen erään äipän jonka vaavi painoi 4kk neuvolassa 10kg, nyt on 6kk ja painaa 13,5kg...itse en ole tuota vauvaa vielä nähnyt mutta äiti itse kertoi. Onhan se paljon kiinni perintötekijäistäkin, meillä isukki on tuollainen 191cm pitkä hongankolistaja joten geeneissä löytyy :)

• ...

..oli poika tasan kolmen kuukauden ikäisenä. Syntyessä 3,880 kg ja 53 cm.

• mam77

painoi päivän yli 3 kk ikäisenä 6375 g ja pituutta oli 61 cm. Syntyessään oli neidin mitat 3430 g ja 50 cm. Elikkä kilo per kuukausi on tullut painoa lisää :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      392
      1986
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1799
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1348
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      989
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      918
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      755
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      729
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      703
    Aihe