3kk vanhojen vaavien äipät!

Milla.M

minkäslaisia mittoja teitin vaaveilla on? Meillä kai tuo ukko aikoo kasvaa jätiksi kun 3kk strategiset mitat ovat 7665g ja 64cm...ja ylimmällä käyrällä mennään nätisti :)

16

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmimamma

      Tyttö on 62 cm ja painoa on 5830g... Pituus menee yläkäyrällä mutta painoa on kuulemma liian vähän... Pitäisi kiinteät aloittaa heti kun tulee 4kk täyteen.. Nyt olen vähän huolissaan kun tyttö ei millan haluaisi syödä.. tosi pieniä annoksia menee kerralla...

    • lalaa

      3kk, 5660g ja 58,5cm (syntyessää 3370g ja 49cm)

    • Allin äiti

      Meidän neiti oli 5540g ja 58,5cm 3kk neuvolassa, syntyessään 3965g ja 50cm

    • Hujoppiko?

      Meidän poika oli 1kk neuvolassa 5270g ja 58.3 cm pitkä. Syntymäpaino 4080g j pituus 53.5cm. Torstaina 2 kk neuvola, jännittää että kuinkahan pitkä sitä silloin ollaan...Paljonko muilla on ollut 1kk neuvolassa?

      • Milla.M

        isäntä painoi reilun 1kk vanhana 4305g ja oli 53cm pitkä. Siksi kyselinkin tuossa noita 3-kuukautisten mittoja kun tuntuu että ukko on venähtänyt tässä viime aikoina ihan hirmuisesti ja on pieni huolikin siitä vaikkei neuvolassa ole mitään sanottukaan. Vaavin isukki on isokokoinen ja hän on itse lapsena (ei tosin vauvaikäisenä) kasvanut niin nopeasti ettei munuaiset pysyneet hommassa mukana ja niitten takia olikin sitten vähän ongelmia, ei onneksi kuitenkaan enää aikuisena.


      • Milla.M
        Milla.M kirjoitti:

        isäntä painoi reilun 1kk vanhana 4305g ja oli 53cm pitkä. Siksi kyselinkin tuossa noita 3-kuukautisten mittoja kun tuntuu että ukko on venähtänyt tässä viime aikoina ihan hirmuisesti ja on pieni huolikin siitä vaikkei neuvolassa ole mitään sanottukaan. Vaavin isukki on isokokoinen ja hän on itse lapsena (ei tosin vauvaikäisenä) kasvanut niin nopeasti ettei munuaiset pysyneet hommassa mukana ja niitten takia olikin sitten vähän ongelmia, ei onneksi kuitenkaan enää aikuisena.

        katsoin väärin neuvolakortista, 1kk:n paino siis 4930g ja pituus 56,5cm. Syntymäpaino 4170g ja pituus 52cm.


      • Hujoppiko?
        Milla.M kirjoitti:

        katsoin väärin neuvolakortista, 1kk:n paino siis 4930g ja pituus 56,5cm. Syntymäpaino 4170g ja pituus 52cm.

        Meilläkin ihmetteli kun on niin kovin pitkä jo 1kk vanhana, muttei nyt mitään hätääntynyt...;)
        Huomattiin että poika on taas jo kovin kasvanut kun hoitopöytä on 60cm pitkä ja pojan jalat tulee jo kovasti sieltä yli... Et semmoista mutta laitan torstaina mittoja kuinka paljon on kasvanut 2kk käyntiin...


      • jassu

        Meirän poika oli 2,5kk 61cm ja painoi 6530kg=)


    • poika painaa 6215g ja pituutta 59,6cm tasan 3 kk ikäisenä

    • äiti05

      oli tänään 5955g ja 61,2 cm

    • hm...

      aikamoinen vauveli sulla, huh melkein 8kg

      • Milla.M

        mutta eipä ole ainakaan vielä neuvolassa huomauteltu, on vaan kookas mutta ei silti liian lihava.


    • vaaveli

      Meidän tyttö oli 3 kk neuvolassa 7430 g ja 63,5 cm. Koskaan ei oo neuvola täti sanonu, että liian iso olis. Jäntevä ja hyväkokoinen vauveli!

      • Milla.M

        on siis muitakin "jättiksiä" eikä ainoastaan meidän ukkeli :) Tosin en nyt sillai ole edes panikoinutkaan kun tunnen erään äipän jonka vaavi painoi 4kk neuvolassa 10kg, nyt on 6kk ja painaa 13,5kg...itse en ole tuota vauvaa vielä nähnyt mutta äiti itse kertoi. Onhan se paljon kiinni perintötekijäistäkin, meillä isukki on tuollainen 191cm pitkä hongankolistaja joten geeneissä löytyy :)


    • ...

      ..oli poika tasan kolmen kuukauden ikäisenä. Syntyessä 3,880 kg ja 53 cm.

      • mam77

        painoi päivän yli 3 kk ikäisenä 6375 g ja pituutta oli 61 cm. Syntyessään oli neidin mitat 3430 g ja 50 cm. Elikkä kilo per kuukausi on tullut painoa lisää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe