Vapaa kuvaus

Heippa! Olen 27 vuotias äiti vantaalta. Mulla on 02/05 syntynyt poitsu ja kiva ois hälle viellä joskus sisarus saada mutta pakko koittaa edes vähän olla töissä sitä ennen ;) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

13

Kommenttia

26

1. Tökkimet

Kummipoikani oli n.3 vuotias kun menimme ensimmäistä kertaa koittamaan hiihtämistä. Sukset kun oli laitettu jalkaan niin
    Lasten suusta
    0
    684
  2. vauvan kuolema

näin unta että lääkäri totesi lapseni kuolleeksi(muutaman päivän ikäinen) pitelin kumminkin lastani sylissä ja hän hengi
    3
    488
  3. sammal pois peltikatosta?

niin siis millä sen saa poistettua tai siis kannattaa poistaa?
    Vesikatto
    1
    428
  4. Apua!!!!Onko normaalia????

Kysyisin muilta onko saatunut käymään samalla tavalla kun mulla. Siis mulla on poika ikää 5kk ja mulla oli tossa 2 kuuka
    Naisten terveys
    1
    626
  5. Tää ei välttämättä tänne kuulu mutta....

Kysyisin muilta onko saatunut käymään samalla tavalla kun mulla. Siis mulla on poika ikää 5kk ja mulla oli tossa 2 kuuka
    Yleistä vauvoista
    2
    471
  6. pitääkö kummin toimia rahoittajana????

Niin siis kummipoikani äiti soitti ja ilmoitti että nyt olisi kummejen aika ostaa pojalle pyörä...kyllä suututtaa kun it
    Kummit
    12
    1965
  7. auttakaa tarttisin

runoa kiitos korttiin poikani ristiäisissä olleille ja itse en sellaista ainakaan saa aikaiseksi joten jos joku keksii t
    Runot
    1
    135
  8. runo kiitos korttiin

Apuva! Pitäisi saada joku kiva runo kiitos korttiin ristiäisissä olleille ja mulla ei pää yksinkertaisesti toimi niin pa
    8
    54722
  9. rinnasta verta

Apua! Huomasin just tossa kun otin rintapumpulla rintoja tyhjemmiksi että toisesta rinnasta tihkuu verta. Tai siis siinä
    Imetys
    4
    2338
  10. Jatkuva alaselän särky

Mulla on nyt tän aamun ollut ihan jatkuvaa alaselän särkyä, mistä tälläinen voi johtua? Supistukset tulisi kai jotenkin
    Yleistä raskaudesta
    3
    609
  11. Limatulpasta????

Utelisin nyt täältäkin että kuinka kauan menee aikaa synnyttykseen limatulpan irtoamisesta? Mulla se irtosi ilmeisesti l
    Yleistä raskaudesta
    1
    376
  12. Mitä mieltä nimestä...

Aada johanna?
    Tyttöjen nimet
    5
    477
  13. Mitä mieltä nimestä...

Harri/Harry Tapio? Harry oli minun isäni nimi joka olisi kiva laittaa pojalle nimeksi, mutta se kumminkin kuullostaa jot
    Poikien nimet
    5
    614