Kummipoikani oli n.3 vuotias kun menimme ensimmäistä kertaa koittamaan hiihtämistä. Sukset kun oli laitettu jalkaan niin poistu tokaisi missäs ne mun tökkimet on ja mitä niillä muuten tehdään. No selitin että ne ovat sa…
näin unta että lääkäri totesi lapseni kuolleeksi(muutaman päivän ikäinen) pitelin kumminkin lastani sylissä ja hän hengitti ihan normaalisti ja oli siis muutenkin elävä. Oikeestikkin minulla on lapsi ikää 6kk ja meillä …
niin siis millä sen saa poistettua tai siis kannattaa poistaa?
Kysyisin muilta onko saatunut käymään samalla tavalla kun mulla. Siis mulla on poika ikää 5kk ja mulla oli tossa 2 kuukautiset jälkivuodon jälkeen tosin kierto oli 30 päivää nyt sitten ei menkkoja kuulukkaan eikä kyllä …
Kysyisin muilta onko saatunut käymään samalla tavalla kun mulla. Siis mulla on poika ikää 5kk ja mulla oli tossa 2 kuukautiset jälkivuodon jälkeen tosin kierto oli 30 päivää nyt sitten ei menkkoja kuulukkaan eikä kyllä …
Niin siis kummipoikani äiti soitti ja ilmoitti että nyt olisi kummejen aika ostaa pojalle pyörä...kyllä suututtaa kun itsellä on 3 kk vanha poika ja itse en todellakaan kummeiltä muuta halua kun sen että ovat pojalle ka…
runoa kiitos korttiin poikani ristiäisissä olleille ja itse en sellaista ainakaan saa aikaiseksi joten jos joku keksii tai tietää jonkun olisin erittäin kiitollinen.
Apuva! Pitäisi saada joku kiva runo kiitos korttiin ristiäisissä olleille ja mulla ei pää yksinkertaisesti toimi niin paljoa jotta keksisin jonkin sopivan
Apua! Huomasin just tossa kun otin rintapumpulla rintoja tyhjemmiksi että toisesta rinnasta tihkuu verta. Tai siis siinä on pikkuinen reikä, eli voiko nyt sitten imettää sillä rinnalla ollenkaan? Ja jos ja kun ei niin k…
Mulla on nyt tän aamun ollut ihan jatkuvaa alaselän särkyä, mistä tälläinen voi johtua? Supistukset tulisi kai jotenkin sarjoina ei jatkuvana? Toivottavasti joku osaa auttaa tyhmää, kun missään asennossa ei ole nyt hyvä…
Utelisin nyt täältäkin että kuinka kauan menee aikaa synnyttykseen limatulpan irtoamisesta? Mulla se irtosi ilmeisesti lauantaina tai siis silloin tuli runsaasti veristä vuotoa ja menin sairaalaan jossa makasin maananta…
Aada johanna?
Harri/Harry Tapio? Harry oli minun isäni nimi joka olisi kiva laittaa pojalle nimeksi, mutta se kumminkin kuullostaa jotenkin oudolta mielestäni.