hn79

Heippa! Olen 27 vuotias äiti vantaalta. Mulla on 02/05 syntynyt poitsu ja kiva ois hälle viellä joskus sisarus saada mutta pakko koittaa edes vähän olla töissä sitä ennen ;) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
13
Kommenttia
26
Tökkimet
Kummipoikani oli n.3 vuotias kun menimme ensimmäistä kertaa koittamaan hiihtämistä. Sukset kun oli laitettu jalkaan niin0684vauvan kuolema
näin unta että lääkäri totesi lapseni kuolleeksi(muutaman päivän ikäinen) pitelin kumminkin lastani sylissä ja hän hengi3488- 1428
Apua!!!!Onko normaalia????
Kysyisin muilta onko saatunut käymään samalla tavalla kun mulla. Siis mulla on poika ikää 5kk ja mulla oli tossa 2 kuuka1626Tää ei välttämättä tänne kuulu mutta....
Kysyisin muilta onko saatunut käymään samalla tavalla kun mulla. Siis mulla on poika ikää 5kk ja mulla oli tossa 2 kuuka2471pitääkö kummin toimia rahoittajana????
Niin siis kummipoikani äiti soitti ja ilmoitti että nyt olisi kummejen aika ostaa pojalle pyörä...kyllä suututtaa kun it121965auttakaa tarttisin
runoa kiitos korttiin poikani ristiäisissä olleille ja itse en sellaista ainakaan saa aikaiseksi joten jos joku keksii t1135runo kiitos korttiin
Apuva! Pitäisi saada joku kiva runo kiitos korttiin ristiäisissä olleille ja mulla ei pää yksinkertaisesti toimi niin pa854722rinnasta verta
Apua! Huomasin just tossa kun otin rintapumpulla rintoja tyhjemmiksi että toisesta rinnasta tihkuu verta. Tai siis siinä42338Jatkuva alaselän särky
Mulla on nyt tän aamun ollut ihan jatkuvaa alaselän särkyä, mistä tälläinen voi johtua? Supistukset tulisi kai jotenkin3609Limatulpasta????
Utelisin nyt täältäkin että kuinka kauan menee aikaa synnyttykseen limatulpan irtoamisesta? Mulla se irtosi ilmeisesti l1376- 5477
Mitä mieltä nimestä...
Harri/Harry Tapio? Harry oli minun isäni nimi joka olisi kiva laittaa pojalle nimeksi, mutta se kumminkin kuullostaa jot5614