Utelias heteromies

Anonyymi-ap

Kokemuksia suihinotosta mieheltä. Olispa mukava kokeilla joku kerta.
T.ippe

53

3455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      saunassa kattelin kaverini komeeta kullia sain myös koskea nousi pystyyn oli pakko maistaa ihana paksu ja pitkä n.25cm suussa pian sain lastin suuhuni kaveri totes pitää suakin helpottaa ei kukaan nainen ole ottanut niin syvälle kurkkuun kieli ja huulet saivat minut tulemaan nopeasti uusintoja joka sauna reissulla vaimoni ei tiedä vai tietääkö

      • Anonyymi

        Tuu käymään meillekin saunaan.


      • Anonyymi

        Vaikka kiinnostaakin kokeilla jäykkää kalua ja ottaa suuhunkin niin en kyllä kenellekään tutuistani uskaltaisi ehdottaa.
        Olisi mukava löytää kaveri jonka kanssa uskaltaisi kokeilla.
        Uskon melko useallakin miehellä olevan fantasioita seksistä miehen kanssa mutta suurin osa ei uskalla/kehtaa toteuttaa.


      • Anonyymi

        tuon mittasen kyllä haluis jo peppuunkin vois tuntua eturauhasen hierontaa ja muutenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kiinnostaakin kokeilla jäykkää kalua ja ottaa suuhunkin niin en kyllä kenellekään tutuistani uskaltaisi ehdottaa.
        Olisi mukava löytää kaveri jonka kanssa uskaltaisi kokeilla.
        Uskon melko useallakin miehellä olevan fantasioita seksistä miehen kanssa mutta suurin osa ei uskalla/kehtaa toteuttaa.

        kysy niiltä tutuilta saatat yllättyä moni haluaa kokeilla niin ettei vaimo saa tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kiinnostaakin kokeilla jäykkää kalua ja ottaa suuhunkin niin en kyllä kenellekään tutuistani uskaltaisi ehdottaa.
        Olisi mukava löytää kaveri jonka kanssa uskaltaisi kokeilla.
        Uskon melko useallakin miehellä olevan fantasioita seksistä miehen kanssa mutta suurin osa ei uskalla/kehtaa toteuttaa.

        Kokeilu kyllä kiinnostaisi, jos löytyis vastaava kokematon ja luotettavaa kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilu kyllä kiinnostaisi, jos löytyis vastaava kokematon ja luotettavaa kaveri.

        Kalun peppuun saaminen todellakin kiinnostaisi kunhan vain sen vastaavan luotettavan kaverin löytäisi...
        Itsellä ei vielä kokemusta ole mutta halua saada kylläkin...
        M49Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilu kyllä kiinnostaisi, jos löytyis vastaava kokematon ja luotettavaa kaveri.

        Vaikka aloittaisi runkkailulla.....52v ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka aloittaisi runkkailulla.....52v ukm

        Samaa mieltä ukm 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilu kyllä kiinnostaisi, jos löytyis vastaava kokematon ja luotettavaa kaveri.

        Niin tekisi . Kokeilla molemmin puolin ? Tehdäänkö diili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekisi . Kokeilla molemmin puolin ? Tehdäänkö diili

        Voidaan tehdä. Mistä päin olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ukm 61v

        Jonkun kerran olen rankannut toisen.


      • Mattib57 kirjoitti:

        Jonkun kerran olen rankannut toisen.

        Runkannut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalun peppuun saaminen todellakin kiinnostaisi kunhan vain sen vastaavan luotettavan kaverin löytäisi...
        Itsellä ei vielä kokemusta ole mutta halua saada kylläkin...
        M49Tre

        Kyllä mun kullia saa imeä ja ottaa lasti nieltäväksi. Itse en siihen pystyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kiinnostaakin kokeilla jäykkää kalua ja ottaa suuhunkin niin en kyllä kenellekään tutuistani uskaltaisi ehdottaa.
        Olisi mukava löytää kaveri jonka kanssa uskaltaisi kokeilla.
        Uskon melko useallakin miehellä olevan fantasioita seksistä miehen kanssa mutta suurin osa ei uskalla/kehtaa toteuttaa.

        Nimenomaan tuntemattoman kanssa kiinnostaisi


    • Anonyymi

      Eka kerrasta jäin koukkuun. Tunne kun veltto kalu alkoi suussani jäykistyä sai kiiman tappiin. Kaverin huokailut lisäsi vaan kiimaa ja miten hän tarjosi lantiota nostamalla kulliaan suuhuni.

      • Anonyymi

        ja kun saan purkauksen suuhun nielet ja jatkat toinen kovetus vaatii jo hyvää työtä tai kurkkua


    • Anonyymi

      Siinäpä oikein umpihetero aloittaja! Kaapissa haaveileva umpihomo!!

      • Anonyymi

        Nimenomaan tainnut lutkuttaa peukaloaan buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan tainnut lutkuttaa peukaloaan buaahaa

        Nimenomaan sinä lutkutat. Otin asiankin esille sehän sulla on aina suussa ja mielessä.


    • Anonyymi

      Helmikuussa aloitin ja nyt on kokemusta yhdeksästä kerrasta, neljältä eri mieheltä. Joka kerta olen myös niellyt kaiken. Tuntuu hyvältä alistua polvillaan tyydyttämään toisen miehen seksuaaliset tarpeet, tuntea kuinka siitin jäykistyy suussa, valuttelee kiimalimojaan ja lopulta tyhjentää sperma lastin suuhun

      • Anonyymi

        Älä jo muuta sano. Tykkään pukeutua sty-upeihin ja pinkkiin mekkoon. Ihanaa olla alistuva sissy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jo muuta sano. Tykkään pukeutua sty-upeihin ja pinkkiin mekkoon. Ihanaa olla alistuva sissy.

        Korkkaereissa minihameessa ja stayapeissa olis kiva ottaa kovaa kullia suuhun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkkaereissa minihameessa ja stayapeissa olis kiva ottaa kovaa kullia suuhun..

        Painu sirkukseen pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu sirkukseen pelle

        Ei käy sä oot jo siellä. Miten on joko sulla Niuvanniemi on kutsunut.


      • Anonyymi

        minä aloitin intti aikoina ei tarvinnut kovettaa jatkanut oon aina kun saanut voinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jo muuta sano. Tykkään pukeutua sty-upeihin ja pinkkiin mekkoon. Ihanaa olla alistuva sissy.

        minä kans pukeuduin poikien sauna-illassa kyllä sai kunnolla kyrpää sinä iltana uusintaa ovat kyselleet vaikka ukm kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä aloitin intti aikoina ei tarvinnut kovettaa jatkanut oon aina kun saanut voinut

        Intissä myös aloitin


    • Anonyymi

      Viime kesänä ensimmäinen kokemus haparoiden miehen kullista.
      Kaveri otti multa kokemuksella suihin,mä runkkasin kaveria joka lennätti satsin ja viimeiset tipat rohkenin ottaa suuhun.
      Maistui hyvälle ja jälkeenpäin harmitti,etten ottanut kaikkia.
      Seuraavalle kerralla imen koko setin.

    • Anonyymi

      Nuoresta saakka on ollut kevyt kiinnostus myös miehiin. Kerroin asiasta myös vaimolleni eikä hän paheksunut lainkaan vaan totesi, että ei koe pettämiseksi jos haluan kokeilla, mutta hänelle pitää kertoa.
      Vuosien aikana asia tuli aina välillä puheeksi mutta jäi kuitenkin.
      Viimein aktivoiduin viime kesänä ja vastasin ilmoitukseen.
      Takana on nyt pari kokeilua, lähinnä suuseksiä. Molemmilla kerroilla halusin heti orgasmin jälkeen pois tilanteesta, jotenkin kadutti ja hirvitti se mitä olin tehnyt. Samalla kuitenkin jotenkin kiihotti ja innosti. Kokonaisuudessaan voimakas kokemus, enemmän kuin seksiä.
      Olen kertonut vaimolle mitä tehtiin ja miten sen koin. Hän on tyytyväinen, että viimein uskalsin kokeilla.
      Suosittelen kokeilemaan jos vähänkään kiinnostaa. Omat kokeilut eivät varmasti jää tähän. Oikeastaan vakikaveri olisi paras ratkaisu, ehkäpä toinen bi henkinen kaveri joka voisi olla kolmantena minun ja vaimon kanssa....

      • Anonyymi

        Ja spedellä taas jutut on ku juosten kustuja buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja spedellä taas jutut on ku juosten kustuja buaahaa

        Katos maanis depressiivinen spedeilijä se jaksaa. .Mee jo hoitoon jos et ole vielä sinne joutunut.


      • Anonyymi

        Kunpa sitä kaltaisesi bi-kaverin löytäisinkin... ;)
        Itsellä ei vielä kokemusta ole mutta halua saada kylläkin...
        M49Tre


      • Anonyymi

        Minä (mies) olen myös jo nuoresta lähtien tuntenut vetoa toisiin miehiin. Olin 22v kun sain kokeilla ensi kerran miehen työntyvän sisääni takaapäin ,ja se ei tuntunut hyvältä kun olin ensikertalainen ja hän survoi kiirellä sisälle. Sen jälkeen olen kyllä löytänyt parempia kumppaneita,joilla ei ole ollut niin kiire että on aikaa tulla sisään hiljalleen,ja on tuntunut hyvältä kun on vielä saanut spermat sisälleni. Keski iässä sitten löysin itselleni vaimon joka muutaman vuoden päästä osoittautui myös Bi.ksi. Harrastettiin seksiä kolmestaan , kaksi miestä ja vaimoni . Miestä en avioliitto aikana itse kokeillut kun yhden kerran salaa kun vaimoni ei sitä niin kovin minulle suositellutkaan . Oli myös kyllä nautinto katsoa vaimoani vieraan miehen alla orgasmien pyörteissä,ja tämä kaveri kyllä jaksoi rakastella ,minuun verrattuna 2 -3 kertaa enemmän,eikä siitä meidän rakkauselämä kärsinyt . Jos vaimon kanssa on rakkauselämä on kunnossa ,se kestää pienet hurjastelutkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa sitä kaltaisesi bi-kaverin löytäisinkin... ;)
        Itsellä ei vielä kokemusta ole mutta halua saada kylläkin...
        M49Tre

        Kolmistaan se voisi olla vieläkin kiimaisempaa ;)
        M49Tre


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      69 kiinnostaisi, m60v.

      • Missä päin asut?


      • Missä päin asut?


      • Anonyymi
        Satapori kirjoitti:

        Missä päin asut?

        Pirkanmaalla, m60v


    • Anonyymi

      Aivan ihmeellinen rinnkkaismaailma teillä virtulaalisti tai oikeasti tuollaisia huolettomia kohtaamisia harrastavilla.

      Ikäänkuin tauteja ei edes olisi olemassa ... kuitenkin runsaasti kuvatun kaltaisia korkean riskin tapoja harrastelevissa bi- ja gay-piireissä ne rehottavat valtoimenaan, vielä paljon pahemmin kuin heteroseikkailijoilla ... ei muuta kuin aivot ja vastuuntuntoisuus narikkaan ja seuraavalle levarille ...

      • Anonyymi

        Jaa sie ootkin hankkinut kokemusta mainitsemistasi piireistä. Ja saanut nautinnon lisäksi muutaman taudinkin sillä lailla. Kiva kun tulee kertoo omista kokemuksistaan fiksut osaa varoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sie ootkin hankkinut kokemusta mainitsemistasi piireistä. Ja saanut nautinnon lisäksi muutaman taudinkin sillä lailla. Kiva kun tulee kertoo omista kokemuksistaan fiksut osaa varoo.

        Miten tuo "varominen" ja ketjussa kerotut suojaamattomat randomkokemukset korkean riskin kohtamisissa sopivat yhteen.


    • Anonyymi

      Olisi kertakaikkiaan mahtava tunne saada rento kalu suuhun ja tuntea sen kasvu kitalakea ja nielua myöden. Sitten hellästä rajuksi kasvava liike lopuksi laueten ja kielellä maistellen. Haluan miestä kipeästi/Jahve

    • Anonyymi

      Minäkin haaveilen yhdestä tai kahdesta miehestä jotka antavat kullinsa imettäväkseni aurinkoisella kalliolla. Joskus täytyy toteuttaa tämä. Peppuseksistä en niinkään ole intona.

      • Anonyymi

        kyllä peppu seksiinkin innostuu eka kerran jälkeen kun kalun saa suuhun miettii miltä tuo tuntuis


    • Anonyymi

      Mies 61v Espoosta valmiina kokeiluun

    • Anonyymi

      oli ihanaa kun tuntee sykkeen että nyt tulee huulet tiukasti kiinni saa koko lastin nieltäväksi nuolenta puhtaaks jotku kovenee heti uudestaan käännän siinä kohtaa pepun on pitkä nainti ja lasti sisään

    • Imen mielelläni ja mut saa myös tyhjentää säännöllisesti

    • Anonyymi

      eka kerran koitin tehdä niin kuin haluaisin ittelleni tehdä yhdelle kaverille no sitten se porukassa kehu kuinka hyvä suihin ottaja oon jouduin todistamaan kaikille 6 oli paikalla on sen jälkeen tehty muutakin kivaa

    • Anonyymi

      multa saisit 18v 16cm kyrpää

    Ketjusta on poistettu 145 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe