Pahvinkeräys: muovia, roskapussi, styroksia, pari pahvilaatikkoakin
Paperinkeräys: muovia, roskapussi, pahvia, myös paperia
Roskis: pahvia, muovia, roskapusseja
Jos ette osaa lajitella, niin olkaa kilttejä ja laittakaa kaikki sekajätteeseen. Muovi pilaa paperin ja pahvin, pahvi muovin jne. koko satsit.
Olen itse saanut tiskikoneen missä osat oli jätemuovia, haju ei lähtenyt parissa vuodessakaan. Myyjäliike ei vastannut, valmistaja ei vastannut. Vähän vielä vihjailivat ettei ole osattu käyttää. Missään aiemmassa koneessa ei ollut hajuongelmia eli käyttäjän vika ei ollut.
Nyt on ruostumatonta terästä oleva tiskipöydän kansi, se pitää kuivata täysin kuivaksi aina käytön jälkeen, muuten hapettuu. Samanmerkkisiä pöytiä on ollut ennenkin eikä koskaan mitään ongelmia.
Vähällähän tässä tietysti on päässyt, joku osti uuden ja kalliin taksin, haisi niin ettei voinut käyttää. Yllätys, kukaan ei vastannut.
Laittakaa roskiin se mitä ette osaa kierrättää
Anonyymi-ap
0
172
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33435