mulla on kaverin synttärit perjantaina ja niillä on poreamme. mulla kuitenki pitäs alkaa just sillon niin en tiedä mitä teen. joko toivon että ne on myöhässä tai sitten niiden pitäisi alkaa nyt heti. jos ne alkaa vasta viikon päästä niin seuraavat sen jälkeen ois jouluna. mitä mä teen? onko ehdotuksia? en kyllä tiedä lukeeko kukaa enää näitä chattejä😂😂
joo apua kaivataan kipeesti
Anonyymi-ap
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
laitat tampoonin.mutta muista vaihtaa uuteen koska se tampooni imee kanssa vettä ja alkaa muhia sun sisällä jos et vaihda uuteen kun nouset vedestä.Voi tulla pahemmassa tapauksessa tulehdus jos anna märän ja verisen tamponin muhia emättimessä.
- Anonyymi
Ouch.. mut joo koita sitä tamponia. Ite en kyl uskaltais lol. Tai siis sen ei pitäis sattua ja mun isosisko käyttää niitä. Mut jos olisin sä en ees menis TAI olisin rohkea ja kokeilisin niitä ja menisin. Eli your choice
- Anonyymi
joko aloittajalla on alkanut menkat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125