mulla on kaverin synttärit perjantaina ja niillä on poreamme. mulla kuitenki pitäs alkaa just sillon niin en tiedä mitä teen. joko toivon että ne on myöhässä tai sitten niiden pitäisi alkaa nyt heti. jos ne alkaa vasta viikon päästä niin seuraavat sen jälkeen ois jouluna. mitä mä teen? onko ehdotuksia? en kyllä tiedä lukeeko kukaa enää näitä chattejä😂😂
joo apua kaivataan kipeesti
Anonyymi-ap
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
laitat tampoonin.mutta muista vaihtaa uuteen koska se tampooni imee kanssa vettä ja alkaa muhia sun sisällä jos et vaihda uuteen kun nouset vedestä.Voi tulla pahemmassa tapauksessa tulehdus jos anna märän ja verisen tamponin muhia emättimessä.
- Anonyymi
Ouch.. mut joo koita sitä tamponia. Ite en kyl uskaltais lol. Tai siis sen ei pitäis sattua ja mun isosisko käyttää niitä. Mut jos olisin sä en ees menis TAI olisin rohkea ja kokeilisin niitä ja menisin. Eli your choice
- Anonyymi
joko aloittajalla on alkanut menkat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231168- 70880
- 48874
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 33702
- 60699
- 94673