Ukrainalaiset palatkaa jo kotiin.

Anonyymi-ap

Nyt kun maanne vapautuu, teillä riittää siellä työn sarkaa. Pääsette jouluksi asettuun.
Tokkopa sieltä itä osista muutenkaan ollut tulijoita. Saatte avustuspaketin viellä mukaan.

23

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tokko on pitkä tokko aika tokon tokkoilusta näillä tokko sivuilla.

    • Anonyymi

      Siellähän ne just sotii 🤔🤔

      • Anonyymi

        Eikös ne tappele siellä idässä Donbasissa ja niillä mutkilla. Eikös siellä ole nyky päivän ryssät asumassa, mitä sinne haikailee. Suurin osa maasta ei koe mitään sotaa, ei se elämä täälläkään loputtomiin jatku yhteiskunnan tuella. Ne ketkä meinaa oikeasti työhön ruveta, niin kieli kurssille ja hommiin. Muut kalastajat voi ruveta pakkaan jenkkikassia. Hyvin pieni osa maata siellä missä sotaa käydään, ja siellähän painittu 10v muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne tappele siellä idässä Donbasissa ja niillä mutkilla. Eikös siellä ole nyky päivän ryssät asumassa, mitä sinne haikailee. Suurin osa maasta ei koe mitään sotaa, ei se elämä täälläkään loputtomiin jatku yhteiskunnan tuella. Ne ketkä meinaa oikeasti työhön ruveta, niin kieli kurssille ja hommiin. Muut kalastajat voi ruveta pakkaan jenkkikassia. Hyvin pieni osa maata siellä missä sotaa käydään, ja siellähän painittu 10v muutenkin.

        marini pitää huolen, että ne jää tänne loisimaan ikuisesti.


    • Anonyymi

      Meeppä itte sinne tykinruuaksi. Ei taitais ketään tulla sua ikävä.

      • Anonyymi

        Nimenomaan nämä tyhjäntoimittajat rintamalle eiköhän sieltä tulla leuka vpättäen kotia


    • Anonyymi

      Juuri näin.

    • Anonyymi

      Aloittaja on persu, jos sitäkään.

    • Anonyymi

      Nehän on kotonaan,puolustavat verissäpäin kotimaataan ryssiltä.Kohta Puola joutuu tekemään saman.

    • Anonyymi

      Nämä nuoremmat miehet ei voi palata koska ovat rintamakarkureita . Joutuvat vankilaan vähintään 10 v näin kertovat.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas onneton


    • Anonyymi

      Ei kyllä talvea vasten kannatta sinne lähteä, sen ymmärtää jokainen täyspäinen, joka tilannetta on seurannut. Trollipojan aloitukset on juuri tuollaisia.

      • Anonyymi

        Aivan, Venäläiset koittavat tuhota koko enrgiainfran Ukrainasta, siitä voitalvella seurata humanitaarinen katastrofi, kun talvella ei ole sähköä eikä vettä kaupungeissa, saadaan lisää ukrainalaisia sotapakolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, Venäläiset koittavat tuhota koko enrgiainfran Ukrainasta, siitä voitalvella seurata humanitaarinen katastrofi, kun talvella ei ole sähköä eikä vettä kaupungeissa, saadaan lisää ukrainalaisia sotapakolaisia.

        Eihän niitä ollu suomalaisillakaan. Eikä ne maasta lähtenny, jos muutama orpo ruotsiin. Rajat kiinni.


    • Anonyymi

      Ukrainalaisia plus yleensä muitakin ulkomaalaisia tarvitaan Suomeen korvaamaan meitä pullamössökansalaisia,

    • Anonyymi

      Näin on,ei persuista ole töitä tekemään.ne nostaa vain yhteiskunnan tukia ,valittavat ja kommentoivat joka asiaa.muka tietävät.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Asenne on niin järjettömän minäkeskeinen että joskus ulkomailla käynyttä naurattaa ja säälittää.


    • Anonyymi

      Nämä ovat hyvätuloisija jotka tänne ovat tulleet eikä aijo palatakkaan niin hyvä toimeentulo heillä. sori se on vaan parempi kuin Suomalaisella ja kaikki ilmaista.

    • Anonyymi

      Minä,minä Persu,minä tiedän kaiken.minä ne tuet tarvitsen ja minun suku .minä tiedän pakolaisistakin kaiken sillä olen käynyt kerran (v.86) Teneriffalla .minä olen isänmaan puolella ja äänestän persuja.pekka.k on meidän toivo,vastapaino porvari riistäjälle.joka yrittää jymäyttää meitä vähäosaisia.

    • Anonyymi

      En tiedä ukrainalaisista, mutta sinut ainakin lähetetään sinne, vajakkiäpärä.

    • Anonyymi

      Toivottavasti mahdollisimman moni jäisi, jotta suomalaiset firmat saisivat motivoituneita ulkomaalaisia työntekijöitä.

    • Anonyymi

      Eiköhän siellä tarvita ensi vuonna joka iikka jälleen rakennukseen. Tänne jää ne ketkä ei voi kolttosten takia palata.

    • Anonyymi

      Ulkomaalaisija työntekijöitä otetaan että Suomalainen ei voi vaatija parempaa palkkaa ja työoloja, eihän ulkomaalaiset maksa veroja Suomeen. mutta asuminen heillä lähes ilmaista

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe