Löysin poikani joka on 12 v kaapista noin 40dem sukkahousut. En puhunu mitään. Päätin aamulla kattoo mitä pukee. Yllätin hänet kun puki sukkiksii jalkaan. Olin järkyttynyt onko pojasta tulossa transu. Käskin vain riisuu pois ja ottaa rauhallisesti puheeksi. Miksi haluut pitää sukkahousuja
Miten te suhdattuisitte
14
202
Vastaukset
- Anonyymi
Anna pukea , laittaa se ne salaa kuitenkin. Osta vaikka joululahjaksi vähän paksumpiakin
- Anonyymi
Anna pojan laittaa ne, ja jos on transu niin sille ei voi mitään, ahdistuu vaan jos kielletään ,keskustele hänen kanssaan rauhallisesti asiasta ja anna hänen ymmärtää että rakastat häntä juuri sellaisena kun hän on.
Ystävättären poika leikki Barbie nukeilla saman ikäisenä , mutta sitä kesti siinä puolivuotta sitten tuli mopot ja niiden korjailemiset ajankohtaiseksi
Tänään hänellä on harrastukset kuten moottorit ja tekee työtä autokorjaamossa .
Joten sukkahousut ei tartte merkitä mitään , ja jos merkitsee niin poika on ihan sama ihminen kun ennenkin . - Anonyymi
Anna tehdä kuinka haluaa. Varmaan nykyisin on paljon vaikutteita joita ottaa ja saattaa sen vuoksi vain kokeilla. Jospa ohi menevä oikku. Jos ei, minkä sille mahtaa?
- Anonyymi
Poikasi vienyt jo 40 demarilta sukkahousut.Vasta 12 aika toveri.
- Anonyymi
Antin oppipokahan hän lienee, pienestä pitäen tosi toverin elkeet !
- Anonyymi
Osta pojalle omia, ettei käytä sinun sukkahousuja. Jos olette saman kokoisia, voit antaa vanhoja sukkahousuja kokeiluun Joko se on ohimenevä kokeiluvaihe , tai sitten tykästyy ja pitää joka päivä. Ei se ainakaan huutamalla parane !
- Anonyymi
Minusta tuossa ei ole mitään ongelmaa. Anna pojan pukeutua sukkahousuihin, pysyy jalat ainakin lämpöisinä tupn paksuisissa sukkahousuissa. Ei mitään ihmeellistä. En ymmärrä reagointiasi.
- Anonyymi
Trolololollllooo
- Anonyymi
Tuolla ainakin luokitellaan myös tällaiset sukkahousut nuorten poikien sukkahousuiksi. https://www.zalando.fi/lasten-sukkahousut/?gender=17
- Anonyymi
Puoli toista vuotta sitten syksyllä meille tuli villitys että poika halusi sukkahousut. Kuulemma kaverillakin on. Villitys kesti kesään saakka eikä tänä syksynä enää ole puhuttu sukkiksista mitään. Lapsilla saattaa olla joku haaste tai muu pöljäily ja semmosiin tarvitsevat.
- Anonyymi
Ne homonelkeet lähtee kyllä, kun laitat "remmin laulamaan", kurin ja kotikasvatuksen puutettahan tuo selvästikkin on !
- Anonyymi
Miten tuossa kävi.? Tykkääkö poika vieläkin sukkahousuista, vai onko äiti ostanut pojalle omia. Itse tykkään pitää sukkahousuja , itse niitä myös ostan
- Anonyymi
Täytyy sanoa, että joskus olen ihmetellyt noita asenteita sukkahousuja kohtaan. Aina joku alaa homottelemaan, jos poika käyttää sukkahousuja. Varsinkin, jos puhutaan sellaisista läpinäkymättömistä, niin eihän siinä ole käytännössä mitään eroa, onko jalassa sukkahousut, vai sukat ja pitkät kalsarit. Ja housujen alta ei tuollaiset 40 den sukkahousutkaan näy, mutta lämmittää kuitenkin.
- Anonyymi
Kovikset ja epävarmat jätkät kun ei muuta keksi , sitten kaikki on homoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52912Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54721
- 18710
- 25699
- 135623