Kadonnut kyltti

Anonyymi-ap

Mihin katosi slava Ukraina kyltti juholankylän risteyksestä? Ei haitannut ainakaan liikennettä oli se verran sivussa. Veikö venäjän mafia, vai mikä? Ei ainakaan viime myrsky, kun oli sen jälkeen vielä paikallaan. Nämä hiukan oravavalot voisi säätää Ukrainan väreihin olisi selkeä kannan otto Sotkamon kunnalta.

33

1453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ryssän lennokki kävi poimimassa kyytiin ja vei ekokympille sen talteen. Ja nyt ihan fakta juttu että puikoissa istu ihan aito kommari liikennelupa taskussa

      • Anonyymi

        Eikös se kommari jolla on liikennelupa, voisi viedä hirvenniemeltä sen jymyn kyltin myös ekokympille, niin nähtäisiin millainen äläkkä siitä nousee.


      • Anonyymi

        Nyt antoi herra helpon poliisille. Syyllinen on tiedossa. Varkaus, vahingonteko ja luvaton dronen lennättäminen. Selviäkööhän sakoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt antoi herra helpon poliisille. Syyllinen on tiedossa. Varkaus, vahingonteko ja luvaton dronen lennättäminen. Selviäkööhän sakoilla?

        Eihän sitä kiinni saa, jos on jo rajan takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä kiinni saa, jos on jo rajan takana

        Ohuita vihjeitä saatu. Pitää vain varmistaa ennen julkaisua. Jäljet voivat johtaa itäisessä kaupungissa olevan yrityksen palkolliseen.


    • Anonyymi

      Ennemmin kannattaa laittaa Putinin kuvia tienvarteen. Ukrainalaiset vie suomalaiset köyhyyteen kun heille annetaan kaikki tuet.

      • Anonyymi

        Sinäkö rikastuisit jos ei annettasi????
        Mieti vähän .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö rikastuisit jos ei annettasi????
        Mieti vähän .

        Tästä keskustelusta käy ilmi sotkamolaisten tokeruus kommarijuttujen ja liikennelupajankutuksen sekä hädänalaisten halveksimisen myötä.


      • Anonyymi

        Mitä sanoisit jos joutuisit ukrainalaisten asemaan? Et varmaan kaipaisi minkäänlaista tukea. Myötätuntoa noin kylmä tyyppi ei eden ansaitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä keskustelusta käy ilmi sotkamolaisten tokeruus kommarijuttujen ja liikennelupajankutuksen sekä hädänalaisten halveksimisen myötä.

        Kirjoitit aivan oikein. Sotkamolaiset ovat saaneet pesäpallosta päähän ja ovat aivan tokeroita maailmanmenosta. Kyllä ne pesäpallosta jankkaa läpi talven nesteen junttikahvilassa, kun muusta ei älytä.


    • Anonyymi

      Sotkamossa asustelee itäisestä naapurista tulleita jotka kannattavat putinin tekemää kansanmurhaa. He lienevät julisteen varastamisen takana. Pari kolme henkilöä on tainnut olla asialla. Näin vahvasti ajatellaan.

      • Anonyymi

        Kunha eivät olisi desantteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunha eivät olisi desantteja?

        Kukapa voisi taata etteivätkö olisi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huu haata on moneksi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Varokaa viruksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varokaa viruksia!

        Jep. Kypersota voi tulla tällekin sivustolle.


    • Anonyymi

      Hyvät on lähteet...

    • Anonyymi

      Seuraava versio rikottiin jo seuraavana yönä. Suomessa toimii venäläisten organisoima verkosto jonka tavoitteena on edistää kremlin mielipuolen terroritoimintaa. Vaikka sitten huomiota herättäviä julisteita poistamalla.

    • Anonyymi

      Laitetaan uusi kyltti ja vartiat pusikkoon, jotta desantit saadaan kiinni. Muilutus ja kyyti itärajalle, niin kuin ennen vanhaan hyvinä aikoina kävi komunisteille.

      • Anonyymi

        Heitossasi on enemmän kuin puolet totta. Kenellekään normaali ihmiselle ei tulisi mieleenkään lähteä hävittämään yksityisen maalle laitettua julistetta. Takana on joku suurempi taho joka narahtaa jossakin vaiheessa. Julisteet laittanut kertoi paljastavansa tuhoojan ja myös hänen työnantajansa nimet välittömästi niiden selvittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitossasi on enemmän kuin puolet totta. Kenellekään normaali ihmiselle ei tulisi mieleenkään lähteä hävittämään yksityisen maalle laitettua julistetta. Takana on joku suurempi taho joka narahtaa jossakin vaiheessa. Julisteet laittanut kertoi paljastavansa tuhoojan ja myös hänen työnantajansa nimet välittömästi niiden selvittyä.

        Näin pitääkin toimia. Vaikka olisi kyseessä kommunisti ta iliikenneluvan omistaja.. En kylläkään usko näihin vaihtoehtoihin oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin pitääkin toimia. Vaikka olisi kyseessä kommunisti ta iliikenneluvan omistaja.. En kylläkään usko näihin vaihtoehtoihin oikeasti.

        Juurikin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitossasi on enemmän kuin puolet totta. Kenellekään normaali ihmiselle ei tulisi mieleenkään lähteä hävittämään yksityisen maalle laitettua julistetta. Takana on joku suurempi taho joka narahtaa jossakin vaiheessa. Julisteet laittanut kertoi paljastavansa tuhoojan ja myös hänen työnantajansa nimet välittömästi niiden selvittyä.

        Tuskin siihen tarvitaan suurempaa tahoa. Yksi hieman nyrjähtänyt henkilö voi hävittää julisteita jos eivät satu edustamaan omaa näkemystä. Tai sitten häntä vaivaa joku neuroosi.


    • Anonyymi

      Anteeksi kirjoitusvirhe kommunisti piti kirjoittaa

    • Anonyymi

      Sotkamolaisista kuntapoliitikoista vain Osmo Polvinen on ottanut kantaa ukrainalaisten pakolaisten auttamiseksi. Hän teki valtuustolle aloitteen jo heti venäjän hyökkäyksen jälkeen. Valtuusto käsitteli aloitteita vasta nyt. Osmon aloitteeseen kunnanhallituksen vastaus oli pyöreä ilman konkretiaa. Kaikki muut valtuutetut puheenjohtajistoa myöten ovat olleet hiljaa kuin kusi sukkahousuissa. Mitä mahtanevat pelätä? En ole Osmo. Hän osaa kyllä tuoda näkemyksensä esille itsekin.

      • Anonyymi

        No ne muut ovat jymymafian miehiä. Eivät ne tajua maailman politiikasta mitään. Hahmotus kyky on maila, pallo, räpylä tasolla.


      • Anonyymi

        Kirjoitit totta. Kului 9 kuuukautta aloitteen käsiteltäväksi tuloon. Olisiko pesikseen liittyvän aloitteen kanssa vatuloitu noin kauan?


    • Anonyymi

      Sotkamon kommunistien iskuryhmä varmaan kyltin poistanut..

      • Anonyymi

        Sotkamosta ja Kainuustakaan ei löydy enää iskuryhmällistä kommareita.Äärioikeisto Venäjän tukemana on nykypäivänä suurin uhka niin meillä kuin Euroopassakin.


    • Anonyymi

      Eikö facepookissa eräs vihjaillut siihen tyyliin että saattaisi olla teon takana?

    • Anonyymi

      No niin desantit uusi kyltti näyttää olevan paikoillaan. katsotaan uskallatko mennä poistamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe