Liiallinen ulospäinsuuntautuneisuus alkaa masentaa.
Mielellään en avaa suuta ja se tekee elämästä helpomman.
Toinen asia, että en tahdo samoja kavereita.
Samoiksi kavereiksi valikoituu erittäin ison seulan jälkeen vain 1 ihminen.
Mutta senkin kanssa ei voi tavata usein.
Hänelle kertoo monia asioita mutta ei kovin usein,
muuten alkaa hänkin masentaa kun tulee iholle lähelle.
Paras 2000 luvun keino on puhua vain uusille henkilöille,
heille joita ei tunne.
Elämän kokemus kuitenkin on nopea, että uusista henkilöistä näkee heti
ketkä ovat mukavia tai ei.
Mukavista ihmisistä vielä osa karsiutuu, että tulee yllätyksenä,
että mukavat eivät olekaan mukavia.
Siis näkökokemus arvioi väärin.
Se on ihme, jota hyväksyin, että ei voi tietää kaikkea.
Osa väestöstä näyttää hyvältä mutta tuntuu pahalta.
Ja toisinpäin.
Puolitutut joista pitää, heille voi puhua joskus, koska tuntuvat kivoilta.
Kuitenkin eivät ole kavereita.
Sellaisia puolituttuja voi olla enemmän eri puolin.
Yksi, sana, kaksi ja ei muuta.
Ehkä sellaiset puolitutut, joista pitää, sellaiset kannattavat maan.
On se elämä perverssiä ja vittu mikä evoluutio sellaista rupesi keksimään.
Että pitihän jonkun eläimen tahdota elää ja jatkaa vielä koko sontaa.
Kuolisi niin....
Ääneen puhuminen masentaa
3
323
Vastaukset
- Anonyymi
Aina uusissa tuttavuksissa on sitten keskustelun luonteen yksipuolinen kulkeminen.
Siihen kyllästyy ja samassa koko uusien ihmisten kanssa tapaamiseen.
Siinä on sama järjestys henkilötiedoissa, mitä käy keskustelussa läpi.
Lopulta ei tahdo tietää kenenkään nimeä, työpaikkaa, ikää tai perhekuviota.
Puhuu vain se mistä on kyse keskustelussa ilman yllä olevia asioita.- Anonyymi
Megakaupungin keskustelijat
Keskiluokan kaupungin keskustelijat
Pikkukaupungin keskustelijat
Kylän keskustelu
Yksinäinen keskustelija
- Anonyymi
Keskustelu tilanteen pakosta kuten kaupan kassalla vain välttämätön asia. Se on kanssa yksi asia, vaikka itse en ota välttämättömän keskustelun nautintona. Kun on pakko, niin ei ole mitään asiaakaan. Toisille se voi olla henkireikä.
Jotkut yksinäisyyttään pestautuvat lääkäreiksi, poliiseiksi tai muiksi, JOITA ILMAN EI VOI ELÄÄ ja täyttää oma elämänsä suurella egolla, että ihan kuin ilman heitä maailma kaatuisi, että he kannattelevat maailman omin voimin ja ovat Nietzscheitä.
Ärsyttäviä pakkohoitoja ilman vapauksia. Tukehtuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654