https://www.qx.fi/yhteiskunta/234278/homomiehet-ovat-masentuneempia-kuin-heteromiehet/
Ihan tieteelliseen tutkimukseen pohjautuva artikkeli homoyhteisön jäsenten ongelmista.
Itse olin monta vuotta poissa koko yhteistö paitsi mitä oli harvakseltaan seksijuttuja. Sen jälkeen tovin siellä scenessä, josta poistuin. Huomasin menon ja pelin hengen hetken päästä ja irtaannuin.
en ehkä enää tunne artikkelissa mainittua vähemmistöstressiä., post-traumaattisen stressin tunnistan ja se on ihan diagnosoitu terveydenhuollossa. Moni tuttu tai vanha tuttu sitä ilmeisesti edelleen potee. Vaikea ollut löytää seuraa, joka ei huseeraa scenessä, ehkä voisi sanoa jopa kultissa. Monella on vakavaa päihdeongelmaa, vaikka oikeasti pitäisi mt-puoli heidän miettiä kuntoon. Huumeet, orgiat jne sperman perässä juokseminen ja muiden juoksuttaminen.
Kaukana on homojen keskuudessa tasa-arvo ja ihmisoikeudet toisten välillä, vaikka mainostetaan vaikka mitä muualla, mediassa, somessa yms..
Odottelen innokkaana, kuka ekana vetää katkeruuskortin eteen :) Sitä ehkä tunsin jossain vaiheessa, kun hankin oman elämäni takaisin, sen joka oli ennen skenessä pyörimistä, negatiiviset tunteet tuli onneksi käytyä läpi ja nyt vaan silloin tällöin on arkista stressiä, sitä jota kaikilla on.
Kokemuksia/näkemyksiä
Anonyymi-ap
0
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813