Seurakvaali

Anonyymi-ap

On se mukava kun minäkin olen mukana seurakuntavaaleissa. Kyllä minä olen kirkossa kulkenut ahkerasti ja virsiä veisannut. Kaikki ovat kehuneet minun komeaa lauluääntä. Kyllä ne nyt minua äänestävät, ja minulle voi tulla vielä korkea paikka seurakunnan virkatehtäviä hoitamaan. Palkkakin tulee hyvä...

13

596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö se ollut niin että palveluista ei karsinta eli oma työpaikka säilyy?

• Anonyymi

Komia on ääni, mutta nuotin vierestä hoilaat.

• Anonyymi

Vielä ku laitat nimesi tänne, niin osataan katsoa lanketista, onko lauluääni tosiaan sellanen. Kasvoja kehiin. Ja nimiä.

• Anonyymi

On se siunattu asia, että Martti Huusko ei päässyt kirkkovaltuustoon. Oli aikoinaan Kuhmolaisen päätoimittajana törkeä. Julkaisi kaikki roskajutut mitä sinne lähetettiin. Pahempi kuin Iltis.

• Anonyymi

Sotkamolaisen entinen päätoimittaja pisti paremmaksi. Aluevaaleissa äänivyöry, eniten sotkamolaisehdokkaista sai ääniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotkamolaisen entinen päätoimittaja pisti paremmaksi. Aluevaaleissa äänivyöry, eniten sotkamolaisehdokkaista sai ääniä.

Ei PG ollut päätoimittaja vaan erinomainen toimittaja. Kirjoittelee nyt eläkkeellä juttuja silloin tällöin

• Anonyymi

Kepulaisille rökäle tappio vaaleissa, Sallisen huomattavasta yleisönosasto kampanjasta huolimatta.

• Anonyymi

Olihan tuolla kepulaisten listalla yksi persuihin kuuluvakin päässyt varavaltuutetuksi.

• Anonyymi

No ne molemmat Salliset ovat liperaalisia vasurivihreitä piipertäjiä, joille usko ei olekaan elämän tärkein asia näistä haastatteluista päätellen. Eivät he ole kepulaisia. Jumala on luonut ihmiset mieheksi ja naiseksi.
      Vasurivihreät ajavat omaa agendaansa.Toivottavasti sille aatteelle Kuhmossa, eikä muuallakaan ole jalansijaa.
      Onneksi Kuhmon seurakunnassa on vielä suurempoi joukko konservatiiveja. Olisi joskus ilo tulla kauniiseen kirkkoon.

• Anonyymi

Tuohan vaikuttaa vaalitappion jälkipyykiltä. Noin siinä käy kun tukeutuu vihervassareihin, niin kuin ilmaisit asian. Niinhän se on käynyt valtakunnan politiikassakin. Audin takapenkin houkutus oli liian suuri ja siitä kepu maksaa kovaa hintaa.

• Anonyymi

Vasurivihreiden translailla sotketaan sukupuoletkin ideologian nimissä . Oikein mua oksettaa, kun sitä yritetään kirkkoonkin ujuttaa jopa luottamusmiesten toimesta.
      Voi Suomineitoa voi voi. Kauhein on hyväksytty aborttilaki . Missä lienee heidän mielestään lasten oikeus syntyä, kuitenkin jo syntymättömällä sikiöllä on jo oma DNA ja silloin ei sikiö ei ole enää äidin ruumista, vaan oma ihmisalkio.
      Abortti on murha ja nainen kantaa syyllisyyttä lopun ikänsä. Sitä eivät edes psykologit voi tyhjäksi tehdä.

• Anonyymi

Keskustan pahin virhe oli mennä vasurivihreiden hallitukseen. Sitä saa mitä tilaa. Kukaan järkevä ihminn ei lähde tuollaiseen hallitukseen. Nyt käy niin, että Kuhmon poikaa ei tulla valitsemaan, koska keskustan alamäki on jo alle 10 %

• Anonyymi

Sukupuolen vaihtaminen ei ole mikään eikä kenenkään ihmisoikeus. Se tulee yhteiskunnalle kalliiksi ja koskaan miehestä ei tule naista ja naisesta miestä. Sellaisen vaihtaminen on Jumalan luomistyön turhentamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      150
      1811
    2. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      149
      1346
    3. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      122
      967
    4. Kyllä minä sen myönnän

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus
      Ikävä
      42
      791
    5. Saavuttamattomalle

Leikin kotia täällä ja sydän vaeltaa jossain..
      Ikävä
      46
      702
    6. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      4
      699
    7. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      305
      678
    8. Hyvää yötä

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.
      Ikävä
      98
      627
    9. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      233
      587
    10. Haavemaan ihmiset

Mitä jos näkisitte toisenne, keskutelisitte... Yks asia johtaisi toiseen ja 💕💕
      Ikävä
      63
      527
    Aihe