Onko parempi kuvan laatu tuollaisessa vanhassa videokamerassa mikä kuvaa mini DVD:lle kuin uudessa Digi videomerassa mikä kuvaa muistikortille?
Sekaisin pikseleistä
7
159
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon huonompi. Ei voi edes vertailla
- Anonyymi
Niin on, mulla on DVD kamera ja siinä kuvan laatu parempi kuin ammattilas kameroissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, mulla on DVD kamera ja siinä kuvan laatu parempi kuin ammattilas kameroissa
Ei todellakaan ole..
- Anonyymi
Eihän noita edes voi verrata. DVD on SD eli 720 x 576. Nykykamerat kuvaa jopa 4K eli 3840 x 2160. Tosin halpa videokamera ei välttämättä pärjää normaalille kameralle tai puhelimelle.
- Anonyymi
Ei monellakaan ko. kameralla voi tallentaa videokuvaa kortille. DVD:lle video ja kortille still kuvat.
- Anonyymi
No ei, mutta tunnelmaa enemmän tuolla vhs tasoisella dvd kuvauksella jota voi helpommin jälkikäsitellä kun vhs tallennetta!
- Anonyymi
Joo, toi halvan vehkeen käyttö tehokeinona on hyvä pointti. Mulla on viidensadan actionkamera ja kympin actionkamera. Lienee selvää kummassa on parempi kuvanlaatu. Silti sillä halvalla otetuissa pätkissä on oma hauskuutensa kaikkine väri- ja kuvavääristymineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti36637548Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s896386Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315330Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös213808Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta662972Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi522549En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122124Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D582049Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182021Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4891959