Ryöstikö Larha pankin?

Ryöstikö Ilpo Larha mukamas pankin,kun se pakeni Haikaksen kanssa vankilasta? ainakin näin sanotaan tuossa Wikipedian nettitietosanakirjassa.Larha ampui pankkivirkailijaa kohti aseella: luoti lensi virkailijan päälaen ylitse hiuksia hipoen.En ainakaan itse ole koskaan tällaisesta mitään kuullut.
51267
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Itse muistelisin että näin kävi.
Ja Larhahan oli karannut vankilasta, istui tuomiotaan kuuluisasta palkkasurmasta, joka esiteltiin mm. Rikostarinoita Suomesta -sarjassa.

Äänestä

Itse muistan kyllä, että Larha tosiaan ryösti pankin ja muistaakseni ainakin väitettiin että hän ampu tahallaan niin että luoti lähes meni aivan läheltä virkailijan päätä. Larha oli erittäin hyvä ampuja.

Äänestä
  • Ei ollut. Larha oli oikeastaan todella huono ampumaan.

Äänestä

Wikipedia on disinformaatiota. Ja sisältö voi olla illalla muuta kuin aamulla.

Äänestä

Wikipedia on disinformaatiota. Ja sisältö voi olla illalla muuta kuin aamulla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Zed kirjoitti:

Ryöstikö Ilpo Larha mukamas pankin,kun se pakeni Haikaksen kanssa vankilasta? ainakin näin sanotaan tuossa Wikipedian nettitietosanakirjassa.Larha ampui pankkivirkailijaa kohti aseella: luoti lensi virkailijan päälaen ylitse hiuksia hipoen.En ainakaan itse ole koskaan tällaisesta mitään kuullut.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu