TIESITKÖ, että paprikassa on enemmän C-vitamiinia kuin appelsiinissa?
C-vitamiinista tulee ensimmäiseksi monelle mieleen appelsiini, joka sisältää C-vitamiinia 51 milligrammaa / 100 grammaa.
Elintarvikkeiden koostumustietopankin Finelin mukaan monet kasvikset ovat kuitenkin vielä reippaasti C-vitamiinirikkaampia, ja aivan omaa luokkaansa on paprika.
Nämä kasvikset sisältävät enemmän C-vitamiinia kuin appelsiini
C-vitamiinin määrä 100 grammassa tuoretta vihannesta:
■ Keltainen paprika 205 mg
■ Punainen paprika 185 mg
■ Vihreä paprika 120 mg
■ Ruusukaali 108 mg
■ Lehtikaali 66 mg
■ Parsakaali 65 mg
■ Pinaatti 60 mg
■ Kukkakaali 52 mg
Superterveellinen kasvis, jossa on enemmän C-vitamiinia kuin appelsiinissa
Anonyymi-ap
19
282
Vastaukset
- Anonyymi
aika hyvät vitamiinit
- Anonyymi
paprika oho!
- Anonyymi
Ja lasillinen Jim Beamia vastaa kolmea appelsiinia
- Anonyymi
Totta.😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.😀
yeah ompa hyvät vitamiinit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yeah ompa hyvät vitamiinit!
sahtissako vitamiineja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sahtissako vitamiineja ?
tiedä vitamiineista ,pähän käy kyllä.
- Anonyymi
aika paljon
- Anonyymi
aika yllättävää kyllä.
- Anonyymi
oho
- Anonyymi
superii
- Anonyymi
paprikasta voimaa!
- Anonyymi
aika paljon
- Anonyymi
Keltainen paprika 205 mg
- Anonyymi
superii
- Anonyymi
North State vastaa kahta appelsiinia.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
vieläkö norttia myydään ?
- Anonyymi
kyllä norttia saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006