TIESITKÖ, että paprikassa on enemmän C-vitamiinia kuin appelsiinissa?
C-vitamiinista tulee ensimmäiseksi monelle mieleen appelsiini, joka sisältää C-vitamiinia 51 milligrammaa / 100 grammaa.
Elintarvikkeiden koostumustietopankin Finelin mukaan monet kasvikset ovat kuitenkin vielä reippaasti C-vitamiinirikkaampia, ja aivan omaa luokkaansa on paprika.
Nämä kasvikset sisältävät enemmän C-vitamiinia kuin appelsiini
C-vitamiinin määrä 100 grammassa tuoretta vihannesta:
■ Keltainen paprika 205 mg
■ Punainen paprika 185 mg
■ Vihreä paprika 120 mg
■ Ruusukaali 108 mg
■ Lehtikaali 66 mg
■ Parsakaali 65 mg
■ Pinaatti 60 mg
■ Kukkakaali 52 mg
Superterveellinen kasvis, jossa on enemmän C-vitamiinia kuin appelsiinissa
Anonyymi-ap
19
284
Vastaukset
- Anonyymi
aika hyvät vitamiinit
- Anonyymi
paprika oho!
- Anonyymi
Ja lasillinen Jim Beamia vastaa kolmea appelsiinia
- Anonyymi
Totta.😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.😀
yeah ompa hyvät vitamiinit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yeah ompa hyvät vitamiinit!
sahtissako vitamiineja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sahtissako vitamiineja ?
tiedä vitamiineista ,pähän käy kyllä.
- Anonyymi
aika paljon
- Anonyymi
aika yllättävää kyllä.
- Anonyymi
oho
- Anonyymi
superii
- Anonyymi
paprikasta voimaa!
- Anonyymi
aika paljon
- Anonyymi
Keltainen paprika 205 mg
- Anonyymi
superii
- Anonyymi
North State vastaa kahta appelsiinia.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
vieläkö norttia myydään ?
- Anonyymi
kyllä norttia saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792