Pitäis läksynsä tehdä joku kauhuruno. Mutta en minä mikään runoihminen ole. Jos voisitte vähän auttaa keksimällä vaikka jotain aiheeseen liittyviä riimejä.
Pitäis tehdä kouluun kauhuruno, mutta en keksi mitään.
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
Sinua siis vaivaa runojummitus
Paperi on valkoinen kummitus
Ota mallia Edgar Allan Poen korpista
tai tee joistain mutantti hirviönorpista - Anonyymi
Runosuoneni ei ole elohopee.
Miten totella voin meidän opee?
Ope sanoo: "Kauhuruno laadi!"
Hyvä ettei Kuuta vatiin vaadi.
Hopeainen vati, sillä ukko Kuu,
pelkkä pää, ties missä ukko muu.
Kuun boltsin pimeälle puolen
open nimen varmaan vuolen,
kauhistelkoon sitä vaikka.
Siihenkin se sanoo: "Väärä paikka!
Eihän tuota Maasta näe kukaan,
täytyis panna satelliitti mukaan,
että sillä näkis puolen pimeän!"
Satelliitiksi siis runon nimeän.
Ope nyrpistellen runon lukaisee,
sitten hiuksiansa vähän sukaisee,
löytää vuolujäljet takaraivostaan,
järkeä ei tippaleipäaivostaan.
Jäljet jättävät nääs runot hyvät,
lukijansa mieleen jähmettyvät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446