olen pari kertaa tamppooneita käyttänyt, ja joka kerta helppo laitto mutta poisto aivan vietävän kivuliasta. käytän mini tamppooneja ja annan olla jopa 8 tuntia eikä tamppoonit ole ikinä olleet läheskään kuivia, jopa täysiä, ja varalla pitänyt olla side ettei mene läpi. siltikin poisto on erittäin kivuliasta ja minulla saattaa kulua jopa 15 min sen poistoon. tietääkö kukaan mistä tää voisi johtua, netistä en löydä mitään ratkaisua.
tamppoonin poisto
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tamponi on ollut paikoillaan vähintään neljä tuntia ja sen poistaminen sattuu, vuotosi ei ehkä ole riittävän runsas tälle nimenomaiselle tamponille. Tamponin ja emättimen seinämien välille ei tällöin muodostu riittävästi liukastetta, ja narusta vetäessäsi aiheutuu hankausta. Voit helpottaa poistamista levittämällä sormiin vähän kookos- tai oliiviöljyä. Tai voit rentouttaa emättimen lihaksia pissaamalla ennen poistamista.
Jos tamponin poistaminen tuntuu jatkuvasti kivuliaalta, käy lääkärillä tarkistuttamassa, onko kyseessä ehkä infektio tai emättimen poikkeavuus.
Mulla ainakin google toimii ja en ala kopioimaan tähän.Jos sulla ei google toimi niin sitten ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000588944124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1911560Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221317- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662