olen pari kertaa tamppooneita käyttänyt, ja joka kerta helppo laitto mutta poisto aivan vietävän kivuliasta. käytän mini tamppooneja ja annan olla jopa 8 tuntia eikä tamppoonit ole ikinä olleet läheskään kuivia, jopa täysiä, ja varalla pitänyt olla side ettei mene läpi. siltikin poisto on erittäin kivuliasta ja minulla saattaa kulua jopa 15 min sen poistoon. tietääkö kukaan mistä tää voisi johtua, netistä en löydä mitään ratkaisua.
tamppoonin poisto
1
265
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tamponi on ollut paikoillaan vähintään neljä tuntia ja sen poistaminen sattuu, vuotosi ei ehkä ole riittävän runsas tälle nimenomaiselle tamponille. Tamponin ja emättimen seinämien välille ei tällöin muodostu riittävästi liukastetta, ja narusta vetäessäsi aiheutuu hankausta. Voit helpottaa poistamista levittämällä sormiin vähän kookos- tai oliiviöljyä. Tai voit rentouttaa emättimen lihaksia pissaamalla ennen poistamista.
Jos tamponin poistaminen tuntuu jatkuvasti kivuliaalta, käy lääkärillä tarkistuttamassa, onko kyseessä ehkä infektio tai emättimen poikkeavuus.
Mulla ainakin google toimii ja en ala kopioimaan tähän.Jos sulla ei google toimi niin sitten ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492