Kirppari Aarreaitta

Anonyymi-ap

Kiertäkää mahdollisimman kaukaa kyseinen kirppari. Olen 8 viikkoa odotellut rahojani ja ”lupauksista” huolimatta ei rahoja kuulu. Tätä ilmeisesti jatkunut jo useamman vuoden ja yrittäjää ei tunnu kiinnostavan. Keskustelujen perusteella en taida olla ainoa uhri. Heidän facebook sivuilta myös sujuvasti poistellaan kommentit, jotka ei yrittäjää miellytä.

8

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niillä on ulosotossa kymmeniä tuhansia, niin ei kai niillä ole mitään millä maksaa niitä.

• Anonyymi

Todella ikävä tilanne, meitä on monta samassa veneessä. Asia pitää viedä eteenpäin, jotta hyväuskoisten ihmisten huijaus loppuu. Ihmiset vievät hyvässä uskossa tavaroita myyntiin ja täysin tietämättömiä, että raha meneekin paikan pyörittämiseen.

• Anonyymi

Mitä jos kävisitte noutamassa rahanne?

• Anonyymi

Tyhjästä taitaa olla paha nyhjästä. Tämä muistuttaa pyramidihuijausta, jossa uusien asiakkaiden myynnistä tulevilla rahoilla maksetaan eniten ääntä pitävien maksamattomia tilityksiä. Odotamme vaan, koska kupla puhkeaa , koska kaikille ponzeille kuitenin aina on näin käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjästä taitaa olla paha nyhjästä. Tämä muistuttaa pyramidihuijausta, jossa uusien asiakkaiden myynnistä tulevilla rahoilla maksetaan eniten ääntä pitävien maksamattomia tilityksiä. Odotamme vaan, koska kupla puhkeaa , koska kaikille ponzeille kuitenin aina on näin käynyt.

Sama juttu täällä, rahat saamatta. Touhu pyörii ja pöytiä vuokrataan uusille hyväuskoisille tulijoille.

• Anonyymi

Tätä olen yrittänyt ja useasti paikan päällä käynyt rahoja vaatimassa. Rahoja ei käteisellä kuulemma voi antaa ”sillä ne on jo kirpparikalleen tilitetty”. Tätä selitystä joka kerta kuullut.. Olen myös useita kertoja viikossa soitellut ja viestitellyt rahojen perään ja aina ”luvataan” omistajan ottavan yhteyttä ja hoitavan asiaa, mutta eipä tätä yhteydenottoa ole kuulunut. Eikä siitä yhteydenotosta varmaan mitään hyötyä olisi kun muiden kokemuksia on kuunnellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kailajärvi tulee mieleen eikä kukaan uskonut.

• Anonyymi

Rikosilmoitus kaikilta huijatuilta on oikea ratkaisu tässä vaiheessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      152
      1915
    2. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      149
      1433
    3. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      122
      995
    4. Kyllä minä sen myönnän

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus
      Ikävä
      42
      835
    5. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      4
      794
    6. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      314
      762
    7. Saavuttamattomalle

Leikin kotia täällä ja sydän vaeltaa jossain..
      Ikävä
      50
      756
    8. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      288
      671
    9. Hyvää yötä

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.
      Ikävä
      98
      650
    10. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      51
      562
    Aihe