Moi minulla Motorola puhelin ja se välillä sammuu ja välillä jumittaa niin ette pääse eteenpäin eli mikä voisi olla vikana ei tää kovin vanha puhelin oo onko muilla vastaavan laista?
Kertokaatte
2
585
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on ilmeisesti halpa puhelin, jossa on heikko prosessori, joka ei oikein jaksa pyörittää nykypäivän raskaita sovelluksia ja tiedostoja.
Pyri siis pitämään auki vain yksi sovellus kerrallaan l. sammuta aina pois taustalta turhaan pyörimästä sovellukset, joita et enää juuri sillä hetkellä käytä. Tyhjennä sovellusten välimuistit usein - voit käyttää myös vaikka jotain Play-kaupasta ladattavaa Cleaner-sovellusta. Käytä puhelimessasi aina kun mahdollista kevyitä lite ja light sovelluksia ja raskaiden sovellusten lite-versioita. Ja lopuksi vielä sammuta itse / käynnistä uudestaan puhelin vähintään kerran, mielellään parikin kertaa päivässä.- Anonyymi
Minullakin välillä sekoilee vanha puhelin mutta kun käynnistää uudelleen niin taas toimii pari viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820