Moi minulla Motorola puhelin ja se välillä sammuu ja välillä jumittaa niin ette pääse eteenpäin eli mikä voisi olla vikana ei tää kovin vanha puhelin oo onko muilla vastaavan laista?
Kertokaatte
2
431
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on ilmeisesti halpa puhelin, jossa on heikko prosessori, joka ei oikein jaksa pyörittää nykypäivän raskaita sovelluksia ja tiedostoja.
Pyri siis pitämään auki vain yksi sovellus kerrallaan l. sammuta aina pois taustalta turhaan pyörimästä sovellukset, joita et enää juuri sillä hetkellä käytä. Tyhjennä sovellusten välimuistit usein - voit käyttää myös vaikka jotain Play-kaupasta ladattavaa Cleaner-sovellusta. Käytä puhelimessasi aina kun mahdollista kevyitä lite ja light sovelluksia ja raskaiden sovellusten lite-versioita. Ja lopuksi vielä sammuta itse / käynnistä uudestaan puhelin vähintään kerran, mielellään parikin kertaa päivässä.- Anonyymi
Minullakin välillä sekoilee vanha puhelin mutta kun käynnistää uudelleen niin taas toimii pari viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422266Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2362055- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151217
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271107- 741009
- 65973
- 70960