Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Treffeistä kaveruudeksi

Anonyymi-ap

Mites yllä mainittu on sujunut teillä? Jos treffeillä sovittu että ollaan kavereita, onko toiminut?

11

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin kunhan molemmat on samoilla linjoilla. Ei onnistu, jos toinen ei aidosti ole mukana.

    • Anonyymi

      Ei onnistu jos toinen elättelee toiveita.

    • Anonyymi

      Voi sujua hyvinkin. Riippuu ollaanko kaverimielessä samantyylisiä. Onko yhteistä juteltavaa ja tekemistä.

    • Anonyymi

      Yllättävän vaikeaa. Näin käytännössä. Teoriassa kuulostaa hyvältä.

    • Anonyymi

      Mielestäni on usein kohteliaisuusfraasi eikä tarkoita juuri mitään.

    • Anonyymi

      On käynyt niin.

    • Kyllä, joidenkin kanssa on toiminut, mutta joidenkin kanssa taas ei.

    • Anonyymi

      Toimii paljon harvemmin kuin yleisesti puhutaan.

    • Anonyymi

      Miksi ei toimisi kahden fiksun aikuisen välillä?

      Olin aikoinaan kuolettavan ihastunut yhteen naiseen, joka useammasta syystä toivoi, että olisimme "vain" ystäviä. Ja nyt ystävyytemme on vain syventynyt vuosien saatossa. Hän on yhä mielestäni upea, mutta en tunne vetoa häneen.

      Minulla on myös toinen ystävä, joka soutaa ja huopaa ystävyyden ja enemmän väliä -itselläni kuumemmat tunteet sammuivat tuon takia ja olemme läheisiä ystäviä ilman mitään romanttisia tunteita.

    • Anonyymi

      Treffasimme ja molemmat totesimme,että voimme olla kavereita ei sen enempää ja hyvin on toiminut.
      Olemme samanhenkisiä ja juttu luistaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      No jaa ei ole toiminut. Olen saanut epämääräistä tuittuilua niskaani "vain kavereilta" .
      Kirjoitin aiemmin ystävystymisen vaikeudesta aikuisena l-naisten kanssa. Tuntuu että oletusarvo joillain, että treffejä kärkytään kun tässä nyt ollaan samaa heimoa. Ei se toimi niin eikä riitä kiinnostumiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe