Onko kaikilla täällä jo joku mielessä?

Anonyymi-ap

Onko teillä kaikilla jo tietty nainen mielessä🤔

21

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo ketään.

    • Anonyymi

      Joskus on montakin.

    • Anonyymi

      Äiteelle voisin tänään soittaa, että onko flunssasta jo parantumaan päien. Ja kaksi naisenalkua on päivittäin yhtenään mielessä, omat lapset, näin äitinä aina miettii heidän hyvinvointiaan. Sitten on yksi karvainenkin tyttö mielessä, söpö onkin. Voi että miten suloinen. Hamsu. :)

      Romanttisesti ei ole ketään naista mielessä, enää. Tuntui ettei pääse yli eikä ympäri taannoin vielä, mutta näköjään pääs. Eiköhän hällä sydämiä piisaa mihin pesänsä voi valita tehdä.

      Jasu

      Jasu

    • Anonyymi

      Ei ole ketään mielessä, vapaa nainen.

    • Anonyymi

      Ei ole ketään mielessä, eikä sydämessä.

    • Anonyymi

      Enpä ole tavannut ketään potentiaalista viime aikoina, joten mistäpä ketään mielessäkään olisi. Pitäisi jalkautua enemmän.

    • Anonyymi

      Ei ole, valitettavasti.

    • Anonyymi

      Työtoveri 🤭

    • Anonyymi

      Monia naisia mielessä. Jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Ei mene tasan, kun joillain on monta vaihtoehtoa ja toisilla ei yhtäkään!

      • Anonyymi

        Ehkä jotkut liikkuu sellaisissa porukoissa, missä tapaa paljon potentiaalisia naisia, on mennen tullen treffejä jne.


    • Anonyymi

      Voisin kiinnostua entisistä ihastuksista, voisin kiinnostua uudesta tuttavuudesta. Eli ei taida ketään tiettyä olla mielessä.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole mitään kesken entisten kanssa. Uutta odotellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään kesken entisten kanssa. Uutta odotellaan.

        Minulla on kesken kaikkien edellisten kanssa ja aion ottaa vielä uudenkin, voihkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kesken kaikkien edellisten kanssa ja aion ottaa vielä uudenkin, voihkis.

        Mitä voihkimista siinä on, teidän välinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä voihkimista siinä on, teidän välinen asia.

        Voi siitä meidänkin välinen asia tulla, oih ja voih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään kesken entisten kanssa. Uutta odotellaan.

        Sama tilanne. Entiset on entisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne. Entiset on entisiä.

        Sama täällä, eksät ja entiset ihastukset. Mua ei vanha suola janota, käyn jutut kunnolla läpi. Jollei sovita yhteen, mitä sitä väkisin yrittäisi uudestaan. Tuttavapiirissä on kyllä eron jälkeen yhteen palanneita. Luonnekysymys ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, eksät ja entiset ihastukset. Mua ei vanha suola janota, käyn jutut kunnolla läpi. Jollei sovita yhteen, mitä sitä väkisin yrittäisi uudestaan. Tuttavapiirissä on kyllä eron jälkeen yhteen palanneita. Luonnekysymys ehkä.

        Mä en myöskään voisi kuvitella enää suhdetta eksien kanssa. Välit on ok ja ihan neutraalit. En tunne mitään tarvetta uudelleen lämmittämiseen. Mennyttä mikä mennyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en myöskään voisi kuvitella enää suhdetta eksien kanssa. Välit on ok ja ihan neutraalit. En tunne mitään tarvetta uudelleen lämmittämiseen. Mennyttä mikä mennyttä.

        Voi riippua kanssa eron syystä. Onko joku sovittu syy esimerkiksi. Toki ei näy kuin perävalot, jos toinen on mokannut pahasti,


    • Anonyymi

      Ei ole enkä hengaile palstalla että täältä hänet löytäisin. Sokkotreffit ovat kamalia yllätyksiä.:p

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe