Tuijottelija

Anonyymi-ap

Katsoit hieman liian kauan silmiin.
En kiinnittänyt mitään huomiota sinuun aikaisemmin. Sen jälkeen kaikki muuttui, heräsin siihen, et mitä tässä oikein tapahtuu.
Harmi, ettei homma edennyt kuitenkaan mihinkään. Saatoin olla väärässäkin, ehkä tuijottelit muusta syystä. Pitää unohtaa kyseinen nainen, ei vaan ole niin helppoa. Jokin kolahti.

56

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdittekös pitkään tuijotella ilman etenemistä?

    • Anonyymi

      Muutamia päiviä

    • Anonyymi

      Pelkkä tuijottaminenko riittää.

      • Anonyymi

        Sen jälkeen ymmärsin kaiken muun, se oli se tietty katse.


    • Anonyymi

      Pitäiskö puhua...

      • Anonyymi

        Pitäis...


    • Anonyymi

      Mulle tulee tuijottamisesta mieleen vain negatiivista.

    • Anonyymi

      Kohde voi soittaa poliisit, jos tuijottaa mitään sanomatta monta kertaa.

      • Anonyymi

        no voi sitä soittaa.. mutta mitä ne poliisit tekis?


    • Anonyymi

      Kauan teidän katseiden vaihdosta on aikaa?
      Mä upposin erään naisen katseisiin kauan sitten. Vieläkin saa perhoset vatsaan kun muistelen niitä katseita. Ja oon edelleen ihan koukussa siihen naiseen.

      • Anonyymi

        Mä saatan olla sun pelastus

        Rakkaus parantaa

        Your choice


      • Anonyymi

        Missä upposit niihin silmiin? Tilanne, paikka tms.?


      • Anonyymi

        Missä tää tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä upposit niihin silmiin? Tilanne, paikka tms.?

        Työpaikalla


      • Anonyymi

        Muutama kuukausi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalla

        Toiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalla

        Ei saa syödä omasta kuormasta sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa syödä omasta kuormasta sanotaan.

        Työpaikalla on helppo tutustua. Harmin paikka kun meillä kaikki on varattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa syödä omasta kuormasta sanotaan.

        Ainahan työpaikoilla kehittyy suhteita ja pareja. Missä pimennossa oikein elätte. Ei se estä työn tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan työpaikoilla kehittyy suhteita ja pareja. Missä pimennossa oikein elätte. Ei se estä työn tekemistä.

        Työpaikalla viettää kuitenkin ison osan ajastaan ja siellä syntyy elinikäisiä ystävyyssuhteita miksei siis muitakin suhteita? Aikuiset ihmiset osaa pitää suhdedraaman ja työn erillään.


    • Anonyymi

      Sun työpaikalla?

    • Anonyymi

      Olen vilkuilija. Yritän olla tuijottamatta, mutta ihmiset kiinnostaa, tarkkailen ilmeitä ja sanatonta viestintää. Yksi katse ja hymy jäi kiinni. Nyt ihminen jäi ajatuksiini asumaan. Hänestä jäi turvallinen tunne, että voi olla oma itsensä hänen seurassaan. Ajatteleva, toiset huomioon ottava ja empaattinen vaikka onkin "kova" suustaan. Haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan ja tutustua paremmin. Gaydar värähti hänen kohdalla jo ekasta silmäyksestä ja useinkaan se ei ole väärässä. Kaveritasolle tosin tämä jää, tulevaisuus näyttää.

      • Anonyymi

        Voi kun itselläkin olisi hyvä tutka. Itse myös tykkään katsella ja tarkkailla ihmisiä ja erityisesti naisia,,😊
        Ja jos joku vielä hymyilee takaisin niin mikäs sen parempaa


      • Anonyymi

        Toi analyysi sopis itseenikin osittain. Kova suustaan?
        Jep, jos se tarkoittaa allergisuutta teennäisyydelle ja tiettyä suoruutta, tunteet näkyvät ja kuuluvat, smalltalk on jokseenkin väsyttävää kenen kanssa tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi analyysi sopis itseenikin osittain. Kova suustaan?
        Jep, jos se tarkoittaa allergisuutta teennäisyydelle ja tiettyä suoruutta, tunteet näkyvät ja kuuluvat, smalltalk on jokseenkin väsyttävää kenen kanssa tahansa.

        Tolla kova suustaan kohdalla tarkoitan kovaa höpöttäjää ehkä välillä ohi suustaan puhuvaa, sarkastista ja vitsailijaakin välillä. Kokemukseni on että tällaiset ihmiset eivät aina ymmärrä milloin puheellaan satuttavat toista, eikä heillä ole tarkoituskaan satuttaa, mutta joskus laittavat sen suoruuden ja sen ettei ole suodatinta syyksi kun loukkaavat.

        Mutta tämä suora ja höpöttelijä nainen tuntuu myös ajattelevan mitä sanoo. Tai sitten vain omaa lempeät elämänarvot ja ne paistaa ulos kilometrien päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla kova suustaan kohdalla tarkoitan kovaa höpöttäjää ehkä välillä ohi suustaan puhuvaa, sarkastista ja vitsailijaakin välillä. Kokemukseni on että tällaiset ihmiset eivät aina ymmärrä milloin puheellaan satuttavat toista, eikä heillä ole tarkoituskaan satuttaa, mutta joskus laittavat sen suoruuden ja sen ettei ole suodatinta syyksi kun loukkaavat.

        Mutta tämä suora ja höpöttelijä nainen tuntuu myös ajattelevan mitä sanoo. Tai sitten vain omaa lempeät elämänarvot ja ne paistaa ulos kilometrien päähän.

        Yritä päästä juttelemaan enemmän. Sitten kun olette tutumpia ehdotat jotain yhteistä työpaikan ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla kova suustaan kohdalla tarkoitan kovaa höpöttäjää ehkä välillä ohi suustaan puhuvaa, sarkastista ja vitsailijaakin välillä. Kokemukseni on että tällaiset ihmiset eivät aina ymmärrä milloin puheellaan satuttavat toista, eikä heillä ole tarkoituskaan satuttaa, mutta joskus laittavat sen suoruuden ja sen ettei ole suodatinta syyksi kun loukkaavat.

        Mutta tämä suora ja höpöttelijä nainen tuntuu myös ajattelevan mitä sanoo. Tai sitten vain omaa lempeät elämänarvot ja ne paistaa ulos kilometrien päähän.

        Rankat elämänkokemukset voivat tehdä ihmisestä kovan suustaan tai kovakuorisen. Kokemusta on tästä itsekin. Suoraan sanoen myös huono/puutteellinen rakkauselämäkin.
        T. Suorasuinen akka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rankat elämänkokemukset voivat tehdä ihmisestä kovan suustaan tai kovakuorisen. Kokemusta on tästä itsekin. Suoraan sanoen myös huono/puutteellinen rakkauselämäkin.
        T. Suorasuinen akka

        Näin on monesti ja sama nainen voi jonkun toisen kanssa ihan erilainen. Riippuu paljon seurasta ja mitä se vaatii. Joku voi omalla käytöksellään vaatia toiselta kovaa asennetta. Kaikenlaista tulee vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on monesti ja sama nainen voi jonkun toisen kanssa ihan erilainen. Riippuu paljon seurasta ja mitä se vaatii. Joku voi omalla käytöksellään vaatia toiselta kovaa asennetta. Kaikenlaista tulee vastaan.

        Riitapukarit on jotain mitä en halua lähipiiriin. Näitä jotka hakemalla hakee konfliktia ja kohtelee muita huonosti, kiusaajat siis. Ne pakottaa muut puolustautumaan ja niiden seurassa on syytäkin olla kovasanainen. Siinä kannattaa puolustautua voimakkaasti ja sitten välttää kokonaan jos voi. Jollei voi niin pitää etäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rankat elämänkokemukset voivat tehdä ihmisestä kovan suustaan tai kovakuorisen. Kokemusta on tästä itsekin. Suoraan sanoen myös huono/puutteellinen rakkauselämäkin.
        T. Suorasuinen akka

        Totta. Miten tällaiset ihmiset saisi lämpiämään ja avaamaan hieman muuriaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä päästä juttelemaan enemmän. Sitten kun olette tutumpia ehdotat jotain yhteistä työpaikan ulkopuolella.

        Se jää nähtäväksi. Sitten se iänikuinen asia, miten pyytää toista vapaa-ajalla tekemään jotain kivaa kanssasi ilman että se vaikuttaa treffipyynnöltä varsinkin kun toinen tietää suuntautumiseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Miten tällaiset ihmiset saisi lämpiämään ja avaamaan hieman muuriaan?

        Itselläni auttoi asioiden itsenäinen työstäminen ajan kanssa. Ajattelen että ei siinä toinen juuri mitään voi, mutta kaipa se riippuu ihmistyypistäkin. Luottamuksen syntymistä vaatii tietysti myös.


      • Anonyymi

        Tunnistin itseni tuosta, mutta taitaa olla vain haaveilua, että juuri minua etsittäisiin. Voittaa kai lotossakin jotkut. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä epätodennäköisempää kaikki on.
        Oot upea, huh. Niin upea, että saisit ihan kenet vain ja koen, etten yllä tasollesi. Hölmöä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistin itseni tuosta, mutta taitaa olla vain haaveilua, että juuri minua etsittäisiin. Voittaa kai lotossakin jotkut. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä epätodennäköisempää kaikki on.
        Oot upea, huh. Niin upea, että saisit ihan kenet vain ja koen, etten yllä tasollesi. Hölmöä tiedän.

        Ei ole mitään tasoja olemassa. Ihastunut laittaa toki toisen jalustalle ja kaikki mitä toinen tekee on ihan omaa luokkaansa ja ajattelee ettei ikinä pääse samalle "tasolle". Mutta voihan olla että se toinen ajattelee ihan samoin. Hölmöys ja itsestään hölmön tekemisen kuuluu ihastumiseen, siitä vaan pitää päästä yli ja laittaa matoa koukkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tolla kova suustaan kohdalla tarkoitan kovaa höpöttäjää ehkä välillä ohi suustaan puhuvaa, sarkastista ja vitsailijaakin välillä. Kokemukseni on että tällaiset ihmiset eivät aina ymmärrä milloin puheellaan satuttavat toista, eikä heillä ole tarkoituskaan satuttaa, mutta joskus laittavat sen suoruuden ja sen ettei ole suodatinta syyksi kun loukkaavat.

        Mutta tämä suora ja höpöttelijä nainen tuntuu myös ajattelevan mitä sanoo. Tai sitten vain omaa lempeät elämänarvot ja ne paistaa ulos kilometrien päähän.

        Kerro lisää tästä henkilöstä ja miksi jää vain kaverisuhteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää tästä henkilöstä ja miksi jää vain kaverisuhteeksi?

        En siis tunne häntä, joten en halua tehdä isoja olettamuksia toisesta. Nämä ovat siis pieniä asioita joita olen pannut merkille.
        Hän on muut huomioon ottava ja empaattinen, kaikille, myös ihmisille jotka ovat eri mieltä. Ei kuitenkaan pelkää puuttua, jos havaitsee vääryyttä tai muuta häiritsevää tilannetta. Hän tykkää pitää hyvää mieltä yllä, ainakin muhun hänen piikitteleväkin huumorinsa iskee. Hän on aidosti kiinnostunut muista ihmisistä ja kyselee toisten kuulumisia ja elämistä ja myös muistaa pikku yksityiskohdat mitä toinen on sanonut. Hän on eläväinen, outo, kömpelö, eläinrakas ja hänen siniset silmät ovat aika pistävät.
        En usko että hän ajattelee minusta mitenkää samoin kuin minä hänestä. Myös oma tilanteeni ei anna mahdollisuutta muulle kuin ystävyydelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siis tunne häntä, joten en halua tehdä isoja olettamuksia toisesta. Nämä ovat siis pieniä asioita joita olen pannut merkille.
        Hän on muut huomioon ottava ja empaattinen, kaikille, myös ihmisille jotka ovat eri mieltä. Ei kuitenkaan pelkää puuttua, jos havaitsee vääryyttä tai muuta häiritsevää tilannetta. Hän tykkää pitää hyvää mieltä yllä, ainakin muhun hänen piikitteleväkin huumorinsa iskee. Hän on aidosti kiinnostunut muista ihmisistä ja kyselee toisten kuulumisia ja elämistä ja myös muistaa pikku yksityiskohdat mitä toinen on sanonut. Hän on eläväinen, outo, kömpelö, eläinrakas ja hänen siniset silmät ovat aika pistävät.
        En usko että hän ajattelee minusta mitenkää samoin kuin minä hänestä. Myös oma tilanteeni ei anna mahdollisuutta muulle kuin ystävyydelle.

        Tää on niin selvä heteromiehen provo, kukaan ei kirjoita ihastuksestaan outo ja kömpelö. Oot niitä ikisinkkuja "pelimiehiä" jotka on lukeneet jostain "oppaasta", että naisen saa iskettyä negaamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin selvä heteromiehen provo, kukaan ei kirjoita ihastuksestaan outo ja kömpelö. Oot niitä ikisinkkuja "pelimiehiä" jotka on lukeneet jostain "oppaasta", että naisen saa iskettyä negaamalla.

        Trollaustahan toi on, mutta käytän sitä nyt aasinsiltana omaksi hyödykseni:)

        Olen joskus jännittyneenä kömpelö ja kaadoin Hänen syliinsä juoman kerran. Mahtaako muistaa sitä enää, aikaa on kulunut.

        Ei me ihan ystäviä olla, mutta melkein..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaustahan toi on, mutta käytän sitä nyt aasinsiltana omaksi hyödykseni:)

        Olen joskus jännittyneenä kömpelö ja kaadoin Hänen syliinsä juoman kerran. Mahtaako muistaa sitä enää, aikaa on kulunut.

        Ei me ihan ystäviä olla, mutta melkein..

        Koska kaadoit juoman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin selvä heteromiehen provo, kukaan ei kirjoita ihastuksestaan outo ja kömpelö. Oot niitä ikisinkkuja "pelimiehiä" jotka on lukeneet jostain "oppaasta", että naisen saa iskettyä negaamalla.

        Tai sitten on jonkun ilkeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kaadoit juoman?

        Vuonna 2016, joulukuussa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2016, joulukuussa :)

        Kaatui jonkun muun syliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin selvä heteromiehen provo, kukaan ei kirjoita ihastuksestaan outo ja kömpelö. Oot niitä ikisinkkuja "pelimiehiä" jotka on lukeneet jostain "oppaasta", että naisen saa iskettyä negaamalla.

        No ei ollut provo tai heteromies. Minusta kömpelyydessä tai outoudessa ei ole mitään negatiivista. Itsekin olen kumpaakin enkä pidä sitä huonona. Hän itse sanoi minulle olevansa kömpelö. Outous on kiinnostavaa ja kömpelyys söpöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollut provo tai heteromies. Minusta kömpelyydessä tai outoudessa ei ole mitään negatiivista. Itsekin olen kumpaakin enkä pidä sitä huonona. Hän itse sanoi minulle olevansa kömpelö. Outous on kiinnostavaa ja kömpelyys söpöä.

        Väkisin väännettyä selitystä. Jos meen sanomaan jollekin naiselle olevani läski, se ei oo kehoitus hänen sanoa mua läskiksi jollain palstalla tai missään. Toi on kaikille selvää. Kukaan ei halua, että haukutaan kömpelöksi tai oudoksi tai miksikään negatiiviseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkisin väännettyä selitystä. Jos meen sanomaan jollekin naiselle olevani läski, se ei oo kehoitus hänen sanoa mua läskiksi jollain palstalla tai missään. Toi on kaikille selvää. Kukaan ei halua, että haukutaan kömpelöksi tai oudoksi tai miksikään negatiiviseksi.

        Sitten on sun mielestä selityksiä. Niinkuin sanoin, minusta outous tai kömpelyys ei ole negatiivista. Olen itse outo ja kömpelö ja minua on sanottu myös näiksi. Kun tuntee toisen tarpeeksi voi toiselle sanoa, ei ilkeästi eikä haukkumalla, vaan lempeänä sarkasmia. Esim. Ihminen jonka kanssa oli suhde, sanoi minulle tietystä asiasta että "oon crazy ja outo, I love it!"

        Kunpa ihmiset uskaltaisi olla enemmän omia outoja itsejään ja söpöjä kömpelöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkisin väännettyä selitystä. Jos meen sanomaan jollekin naiselle olevani läski, se ei oo kehoitus hänen sanoa mua läskiksi jollain palstalla tai missään. Toi on kaikille selvää. Kukaan ei halua, että haukutaan kömpelöksi tai oudoksi tai miksikään negatiiviseksi.

        Läskiksi haukkuminen on vähän eri asia. Hienosti verrattu. Ihan tiedoksi että lihavuus ei ole myöskään negatiivista. Sellaista en toki toisesta sanoisi, se ei ole olennaista.

        Ootkohan sä se provo heteromies? Vaikuttaa siltä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on sun mielestä selityksiä. Niinkuin sanoin, minusta outous tai kömpelyys ei ole negatiivista. Olen itse outo ja kömpelö ja minua on sanottu myös näiksi. Kun tuntee toisen tarpeeksi voi toiselle sanoa, ei ilkeästi eikä haukkumalla, vaan lempeänä sarkasmia. Esim. Ihminen jonka kanssa oli suhde, sanoi minulle tietystä asiasta että "oon crazy ja outo, I love it!"

        Kunpa ihmiset uskaltaisi olla enemmän omia outoja itsejään ja söpöjä kömpelöitä.

        En usko sanaakaan. Kukaan ei kirjoittaisi tänne jostain läheisestä naisesta jonka tuntee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läskiksi haukkuminen on vähän eri asia. Hienosti verrattu. Ihan tiedoksi että lihavuus ei ole myöskään negatiivista. Sellaista en toki toisesta sanoisi, se ei ole olennaista.

        Ootkohan sä se provo heteromies? Vaikuttaa siltä. :D

        Oot ihan kuutamolla, jos luulet että naiset arvostaa oudoksi ja kömpelöksi nimittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihan kuutamolla, jos luulet että naiset arvostaa oudoksi ja kömpelöksi nimittämistä.

        Meillä nyt sattuu olemaan erilainen huumori sun kanssa.

        Jos me sen toisen kanssa vitsaillaan molempien kömpelyyksistä ja naureskellaan asialle yhdessä ja naljaillaan, niin uskon että se on ok. Mutta sun ei tartte siitä huolehtia, huolehdi vain omista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä nyt sattuu olemaan erilainen huumori sun kanssa.

        Jos me sen toisen kanssa vitsaillaan molempien kömpelyyksistä ja naureskellaan asialle yhdessä ja naljaillaan, niin uskon että se on ok. Mutta sun ei tartte siitä huolehtia, huolehdi vain omista asioista.

        En usko sanaakaan sun jutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko sanaakaan sun jutuista.

        Älä usko. :D se ei ole minulta pois eikä se tee siitä vähemmän totta.

        Hyvää yötä ja toivottavasti parempaa huomista myös sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siis tunne häntä, joten en halua tehdä isoja olettamuksia toisesta. Nämä ovat siis pieniä asioita joita olen pannut merkille.
        Hän on muut huomioon ottava ja empaattinen, kaikille, myös ihmisille jotka ovat eri mieltä. Ei kuitenkaan pelkää puuttua, jos havaitsee vääryyttä tai muuta häiritsevää tilannetta. Hän tykkää pitää hyvää mieltä yllä, ainakin muhun hänen piikitteleväkin huumorinsa iskee. Hän on aidosti kiinnostunut muista ihmisistä ja kyselee toisten kuulumisia ja elämistä ja myös muistaa pikku yksityiskohdat mitä toinen on sanonut. Hän on eläväinen, outo, kömpelö, eläinrakas ja hänen siniset silmät ovat aika pistävät.
        En usko että hän ajattelee minusta mitenkää samoin kuin minä hänestä. Myös oma tilanteeni ei anna mahdollisuutta muulle kuin ystävyydelle.

        Omaan kaikki tässä viestissä mainitut hyvät puolet, mutta en mitään noista huonoista. En piikittele, en ole outo enkä kömpelö. Koskee kyllä muutenkin jotain toista, koska silmät on eri väriset. Kommentoin siksi, että jäin miettimään mitä kirjoittaja haluaa saavuttaa viestillään. Ilmeisesti suututtaa jonkun tai sitten on vain hakuammuntana tapahtuvaa trollaamista. Sitähän keskustelupalstoilla on enimmäkseen nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaan kaikki tässä viestissä mainitut hyvät puolet, mutta en mitään noista huonoista. En piikittele, en ole outo enkä kömpelö. Koskee kyllä muutenkin jotain toista, koska silmät on eri väriset. Kommentoin siksi, että jäin miettimään mitä kirjoittaja haluaa saavuttaa viestillään. Ilmeisesti suututtaa jonkun tai sitten on vain hakuammuntana tapahtuvaa trollaamista. Sitähän keskustelupalstoilla on enimmäkseen nykyään.

        Mollaavan viestin voi joku haavoittuvassa tilassa oleva omia. Jossain tunnepitoissa tilassa, peloissaan tai onnettomasti rakastunut esimerkiksi. Tai molempia. Niin voi joskus käydä kenelle tahansa. Silloin kun elämä on oikealla paikallaan, mikään halpamainen ei voi koskettaa. Sitä vilkaisee kuin oksennusta aamuisella kadulla, kiertää ja unohtaa saman tien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siis tunne häntä, joten en halua tehdä isoja olettamuksia toisesta. Nämä ovat siis pieniä asioita joita olen pannut merkille.
        Hän on muut huomioon ottava ja empaattinen, kaikille, myös ihmisille jotka ovat eri mieltä. Ei kuitenkaan pelkää puuttua, jos havaitsee vääryyttä tai muuta häiritsevää tilannetta. Hän tykkää pitää hyvää mieltä yllä, ainakin muhun hänen piikitteleväkin huumorinsa iskee. Hän on aidosti kiinnostunut muista ihmisistä ja kyselee toisten kuulumisia ja elämistä ja myös muistaa pikku yksityiskohdat mitä toinen on sanonut. Hän on eläväinen, outo, kömpelö, eläinrakas ja hänen siniset silmät ovat aika pistävät.
        En usko että hän ajattelee minusta mitenkää samoin kuin minä hänestä. Myös oma tilanteeni ei anna mahdollisuutta muulle kuin ystävyydelle.

        Ehkä sitten kannattaa tosiaan yrittää unohtaa, jos oma tilanteesi ei salli tätä. Oletko siis varattu?


    • Anonyymi

      Kaikenlaista katselua voi olla siellä täällä. Vasta tarkempi tutustuminen näyttää mitä siitä syntyy, vai syntyykö mitään. Kannattanee lähteä heti tutustumislinjalle, ettei tule väärinkäsityksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe