liikaa läksyjä/kokeita

pear

onko teistäkin rassaavaa varsinkin nyt keväällä kun saadaan kokeet niin tuulee paljon
kokeita siis joka päivälle on ainajoku koe !!
tuntuu et pää pamahtaa eikä jaksa enään...
sit ku viel jotku sekopäät opettajat
antavat niitä läksyjäkin 1-8 tuntuu et eikö
ne meitä ajattele luuleeko ne et meillä ei olis parempaakin tekemistä kuin puhkia läksyjä
yöhön saakka...!!!???

11

1377

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pear

siis tarkotin et kun tulee kevät niin tulee paljon kokeita jne. sori heh ;)

• x_boy89

On tuo aika ärsyttävää ja stressaavaa. Juuri tuosta syystä minä lopetinkin läksyjen tekemisen ja kokeisiin lukemisen heti seiskaluokan loputtua.

• *varjo*

oon täysin samaa mieltä! kun tähän päälle äiti vielä valittaa et mä voisin olla parempi ja luen liian vähän....jne en oikeesti joksa en viikolla 3koetta sit siitä seuraavalla3 edellisellä3 sitä edellisellä 2! oikeesti miten joku luulee et me jaksetaan raataa?

• likka
        *varjo* kirjoitti:

oon täysin samaa mieltä! kun tähän päälle äiti vielä valittaa et mä voisin olla parempi ja luen liian vähän....jne en oikeesti joksa en viikolla 3koetta sit siitä seuraavalla3 edellisellä3 sitä edellisellä 2! oikeesti miten joku luulee et me jaksetaan raataa?

niinpä niinpä niinpä niin.
        kokeita ja läksyjä on kyllä aivan liikaa, varsinkin nyt keväällä!
        miks v*tussa kaikki pitää änkee samaan rykelmään.
        mutta ajatelkaa

Enää kolme viikkoooo!!!
        Ja ei taida olla kellekkää epäselvää että mihin on kolme viikkoo
        KESÄLOMA KESÄLOMA KESÄLOMA!!! :):)

Se on tuntunu niin hirveen kaukaselta, mutta nyt vasta oikeestaan tajuun et siihen on enää 3 viikkoo!
        Joillaki saattaa loppuu jo aijemmin koulut mut
        koittakaahaan vielä jaksaa muutama vaivanen viikko ja sitten:
        EI HUOLEN HÄIVÄÄ, PÄIVÄ ON HUOLETON,
        FILOSOFIAAAAAAAAA, NÄIN ON SE VAAN,
        KESÄLOMA KOHTA ON!!! JEE JEE JEE,
        TIMON JA BUMBA!!!:p

• Bumba

No, niinpä. Viimeisen kaden viikon aikana miljoonatseitsämättuhannetneljätkymmenetviiet kokeet. :P

• matikanope

......

• -tiina

Tosiaankin niihin kokeisiin ei tarvitse lukea jos kuuntelee tunnilla, minulla se ainakin on riittänyt aina ja keskiarvo silti ysin pintaan. Läksyjä tulee ylästeella oikeasti tosi vähän, ainakin kun muistelen ala-astetta. Silloin niitä tuli sen verta, että ne joutui jo kotonakin tekemään, yläastella yleensä niin helppoja tehtäviä, että kun uhraa viisi minuuttia ennen tunnin alkua, niin kyllä saa läksyt tehtyä. Ja meillä ainakin on ollut nämä viimeiset kolme viikkoa kokeetonta aikaa, ne päättötodistuksethan lähetettiin jo aikoja sitten, eivätä ne opettajat edes voi muuttaa niitä numeroita enää.

• pear

mää oonkin sit sulle kade ku on noin helppoo heh ;) mut mä taidan olla niitä "huonoja"
        oppilaita jotka joutuu pänttäämään
        kokeeseen ym. muuta sellaista..
        ja meillä on taas ylä-asteeseen mentäessä
        vain kasvaneet läksyjen määrä ! muistan
        viel ku ala-asteella oli vain pari läksyy
        ja pääsi sit heti kaverin luo "leikkimään"
        mut nyt ! ei tulis kuuloonkaan vain
        perjantait on niitä ihania päiviä jolloin
        ei tarvi tehdä läksyjä tietenkin
        on lauantaikin mut joskus nekin
        menee koulu asioihin.
        ja mulla monesti menee yli 3h läksyjen tekemiseen tietenkin riippuu paljonko on
        läksyjä mut silleen suunnilleen..

• samifgl

Pitäis tehä väitttely siitä että kokeiden määrää vähennettäisiin. Apua!

• Lukiolaislikka 16

Jos ei ois kokeita ja niitten numeroita, te kitisisitte siitä, että ope on antanut tokariin väärän numeron. Kokeista opet oikeasti näkee, mitä todellisuudessa osataan.

Kunhn kuuntelee ja tekee hommia tunnit sekä läksyjäkin ainakin kohtuullisesti, ei kokeisiin juurikaan tarvitse päntätä. Kunhan pintapuolisesti vaikeimmat asiat kertaa.

On ihan oma valintanne, haluatteko hyvän todistuksen ja peruskoulun jälkeen mieleiseenne oppilaitokseen vai käytättekö mieluummin aikanne "parempaan" tekemiseen. Sitä saa, mitä tilaa.

• Pizzaperjantai

On toki

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13