Varmaan pitää olla juristi mutta entä kun on valmistunut juristiksi, mihin sitten töihin? Riseen aluksi papereita pyörittelemään, sieltä sitten vankilan apulaisjohtajaksi, siitäkö se ura urkenee?
Miten pääsee vankilan johtajaksi?
7
358
Vastaukset
- Anonyymi
Menet oikeustieteelliseen, joka kesä kesävartijana, siitä se ura urkenee.
- Anonyymi
Hyvä kun kerroit, että oikeustieteelliseen voi mennä. Minä olen luullut, että sinne ensin pyritään ja mennään, jos kokeiden perusteella valitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun kerroit, että oikeustieteelliseen voi mennä. Minä olen luullut, että sinne ensin pyritään ja mennään, jos kokeiden perusteella valitaan.
Toiset menee, toiset yrittää kerta toisensa jälkeen eivätkä pääse.
- Anonyymi
Täytyy olla vankilan johtavan jengin pomo.
- Anonyymi
Vankilan johtaja on vankilan kingi.
- Anonyymi
Kyllä näin on. Kuka on Suomen kovin vankilan johtaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on. Kuka on Suomen kovin vankilan johtaja?
Riihimäen vankilan johtaja Oksanen, hän on Suomen kovimman vankilan johtaja!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346