Aseman grilli purnukka

Anonyymi-ap

En suosittele menemään syömään aiva hirveetä nykyään pitsatkin ei maistu enää pitsalta vaan aivan joltain muulta ja ihan helvetin kallista, paikka on niin pieni että ei mahdu edes syömään!
Kyllä ennen oli kaikki paremmin !

6

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen ehdottomastiruokailua siellä, pitsatkin maistuvat taivaallisilta ja ovat kohtuuhintaisia. Paikkakin on sopivan kokoinen ja viihtyisä jossa normaalikokoiset mahtuvat kivasti syömään.
      Kyllä nykyisin on paremmin!

• Anonyymi

No kyllä tu on jo ihan paska puhetta

• Anonyymi

Tultiin mökille asemalle pitkästä aikaa ja en jaksanut tehdä ruokaa itse joten tilasin pizzan purnukasta ja olen todella pettynyt hinta/laatu suhteesta......... aivan mauton ja kallis pizza! En voi suositella kyseistä paikkaa.

• Anonyymi

Painu sinne mistä olet tullutkin piipittääjå

• Anonyymi

Me tulimme Italiasta huvilallemme asemalle pitkästä aikaa enkä jaksanut tehdä ruokaa itse, joten tilasin kuusi pitsaa Purnukasta ja olen todella yllättynyt hinta/laatu suhteesta......... aivan ihanan makuisia ja edullisia lättyjä! Kyllä voin suositella kyseistä paikkaa.

• Anonyymi

Mindfuck ei ole miellyttävää. Usein se tehdään huumeilla tai anesteettiaineilla joita saadaan vaikka katukaupasta. Tehdään ns. telepatiaradio ihmisen päähän...Tässä tilassa ihmiselle voidaan tehdä lääkehypnoosi jonka tarkoitus on purkautua tietystä ärsykkeestä.

Ja alkaa tuntua esim. selostusmaisena puheena mielessä, joskus mindfuckittu alkaa käydä keskustelua tuon puheen kanssa ja luulee käyvänsä telepaattista keskustelua mindfuckijansa kanssa...Riennettyään mindfuckijansa luo tämä alkaa selittää mindfuckitulle, että hän onkin koko päivän keskustellut telepatialla hänen kanssaan ja näin uunotettu kohde saadaan luulemaan vaikka mindfuckijaa enkeliksi tai, että hän muka puhuu enkelien välityksellä telepaattisesti...Nyt kohde voidaan saada tekemään älyttömyyksiä ja vaikka myymään eurolla omaisuutensa mindfuckijalleen ja lopulta tekemään itsemurha ja omaisuus jää Mindfuckijan käsiin...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1443
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1247
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1229
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1130
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1068
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      999
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      939
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      905
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    Aihe