Kulje polkuja, jotka tunnet.
Käännä askeleesi tuttua suuntaa päin.
Kävele hiljaa sinne missä sinua odotetaan.
Tai poikkea reitiltä ja valitse omasi.
Jonain päivänä tiedät mikä on oikein,
lapseni .
-anonymouse
Hyvää yötä
7
261
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm... Niin minäkin, toisessa ikuisuudessa...
... Palatessani
isäni lausui -
Unohdit siis neuvoni...
-nyuse - Anonyymi
Ja vielä...
... mutta isä,
mihin minä tarvitsen
niin paljon voimaa?
... Niin, ikuisuus sitten, nyt tiedän.- Anonyymi
Täytyy eksyä
Huomatakseen
Miten ihanaa on löytää kotiin
Turvaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy eksyä
Huomatakseen
Miten ihanaa on löytää kotiin
TurvaanSitäkin, mutta jokaisella on oma tehtävä ja sen mukaiset mutkat. Se ei silti tarkoita eksymistä, vaikka reitti olisikin raskas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin, mutta jokaisella on oma tehtävä ja sen mukaiset mutkat. Se ei silti tarkoita eksymistä, vaikka reitti olisikin raskas.
Ootan sua tienristeyksessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootan sua tienristeyksessä
Minä vasemmalle ja sinä oikealle
kullekin omansa. -
- Anonyymi
Lapseni on aurinkoni
eksyksissäänkin
- C. Green
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181