Astianpesukoneen liitäntä paljonko maksaa?

Tuisku

Kuinka paljon maksaa astianpesukoneen liitäntä työ?

4

5100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojat

liittää sen halvalla kun sovit kaupan yhteydessä liittämisestä.

Pukimiestä jos tarvitset niin tunti pari matkoineen ja osat tarpeen mukaan, ehkä 100 - 300 euroa.

• Tuisku

Kiitos molemmille vastauksista!

• Pete

riippuu siitä ojnko tiskialtaassa uudenaikainen hajulukko ja viemäröinti johon poistoletkun voi littää. Joskus jos se on vanhanaikainen metallinen -60 luvun hajulukko se pitää vaihtaa ja tulee kalliimmaksi, tosin sen voi tehdä itsekkin. Tuskin kuiotenkaan pystyt siihen kun täältä neuvoja kyselet,

• Sen koneen liittäminen tietysti riippuu myös sen koneen koosta. Onko se tason alle vai sellainen pelkästään pesupöydän päälle asennettavaa mallia.

Osat siihen työhön, jos vaan tarvittavat liitokset eli hanat ja sähköliitäntä jo ovat valmiina, eivät tosiaankaan paljon maksa. Se työ vaan sitten osaavan ja avuliaan ystäväsi avustuksella tulee maksamaan varmaankin omantunnon mukaan. Eli ei siihen tosiaankaan mene hyvässä lykyssä enää kuin korkeintaan kympistä kolmeenkymmentä egeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    9. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe