jos ihan puhutaan noista sivuleikkureista ja kärkipihdeistä. Kumman sitä oikei ottas?
Onko Knippex vai Bahco parempi
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on pari Knippex:ia ja olen ollut niihin tyytyväinen. Bahcoa ei ole tullut kokeiltua.
- Anonyymi
Pihtiominaisuudet lienevät yhtä hyvät kummassakin. Kahvojen ergonomian erot selviävät vain kokeilemalla. Leikkuuominaisuudet onkin sitten toinen juttu. Riippuu leikattavan tuotteen ainevahvuudesta ja kovuudesta miten pihdit niistä selviävät. Pehmeät metallit kuten kupari ja alumiini eivät aiheuta yleensä ongelmia mutta karkaistu teräs saattaa tuhota pihtien leikkuupinnat hyvinkin nopeasti vaikka kyse olisikin laadukkaista pihdeistä jos niitä ei ole tarkoitettu kyseiselle tuotteelle. Valmistajat yleensä ilmoittavat minkä vahvuista ja paksuista materiaalia milläkin voi leikata.
- Anonyymi
Elektroniikassa yksi ääni Lindströmille. Isommissa pihdeissä Bacho on toiminut mutta näpertelyyn Lindström.
- Anonyymi
Aikalailla saman sarjan tuotteita elikkääs laadukkaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945