jos ihan puhutaan noista sivuleikkureista ja kärkipihdeistä. Kumman sitä oikei ottas?
Onko Knippex vai Bahco parempi
4
230
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on pari Knippex:ia ja olen ollut niihin tyytyväinen. Bahcoa ei ole tullut kokeiltua.
- Anonyymi
Pihtiominaisuudet lienevät yhtä hyvät kummassakin. Kahvojen ergonomian erot selviävät vain kokeilemalla. Leikkuuominaisuudet onkin sitten toinen juttu. Riippuu leikattavan tuotteen ainevahvuudesta ja kovuudesta miten pihdit niistä selviävät. Pehmeät metallit kuten kupari ja alumiini eivät aiheuta yleensä ongelmia mutta karkaistu teräs saattaa tuhota pihtien leikkuupinnat hyvinkin nopeasti vaikka kyse olisikin laadukkaista pihdeistä jos niitä ei ole tarkoitettu kyseiselle tuotteelle. Valmistajat yleensä ilmoittavat minkä vahvuista ja paksuista materiaalia milläkin voi leikata.
- Anonyymi
Elektroniikassa yksi ääni Lindströmille. Isommissa pihdeissä Bacho on toiminut mutta näpertelyyn Lindström.
- Anonyymi
Aikalailla saman sarjan tuotteita elikkääs laadukkaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671