jos ihan puhutaan noista sivuleikkureista ja kärkipihdeistä. Kumman sitä oikei ottas?
Onko Knippex vai Bahco parempi
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on pari Knippex:ia ja olen ollut niihin tyytyväinen. Bahcoa ei ole tullut kokeiltua.
- Anonyymi
Pihtiominaisuudet lienevät yhtä hyvät kummassakin. Kahvojen ergonomian erot selviävät vain kokeilemalla. Leikkuuominaisuudet onkin sitten toinen juttu. Riippuu leikattavan tuotteen ainevahvuudesta ja kovuudesta miten pihdit niistä selviävät. Pehmeät metallit kuten kupari ja alumiini eivät aiheuta yleensä ongelmia mutta karkaistu teräs saattaa tuhota pihtien leikkuupinnat hyvinkin nopeasti vaikka kyse olisikin laadukkaista pihdeistä jos niitä ei ole tarkoitettu kyseiselle tuotteelle. Valmistajat yleensä ilmoittavat minkä vahvuista ja paksuista materiaalia milläkin voi leikata.
- Anonyymi
Elektroniikassa yksi ääni Lindströmille. Isommissa pihdeissä Bacho on toiminut mutta näpertelyyn Lindström.
- Anonyymi
Aikalailla saman sarjan tuotteita elikkääs laadukkaita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1014028Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582507Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 1302038
- 491939
BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1401891Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 571690