Ei sellaista pahaa sikojen ruokaa voi ihminen syödä. Suututtaa kun hoitajat eivät anna minulle parempaa ruokaa kuten pizzaa, hampurilaisia ja ranskanperunoita ja nakkeja aina joka aterialla. Muut asukkaat voivat syödä pahaa sikojen ruokaa kuten sosekeittoja.
Suututtaa kun asuntolassa on pahaa ruokaa.
4
284
Vastaukset
- Anonyymi
Et sä sellasta tartte. Btw, muuta yksin, niin saat syödä ihan mitä haluat
- Anonyymi
Pizza, hampurilainen ja ranskanperunat eivät ole oikeaa, kunnollista, ravitsevaa ruokaa. Siksi niitä ei syödä kuin joskus, hyvin harvoin ja / tai mieluummin ei ollenkaan, koska ne eivät ravitse ja pidä terveenä. Ravinto on ihmisen rakennusaine ja lääke numero yksi.
- Anonyymi
Minä huudan, kiroilen, uhkailen, nimittelen ja heittelen tavaroita kun en saa hyvää ruokaa. Miten saan hoitajat tekemään hyvää ruokaa, kun ne eivät tottele vaikka minä huudan niille kovaa, että haluan hyvää omaa ruokaa kuten pizzaa, makkaraa, makkaraperunoita, lihaa, paistettuja kananmunia ja hampurilaisia?
- Anonyymi
"Miten saan hoitajat tekemään hyvää ruokaa" et ainakaan tuolla tavoin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716