Ei sellaista pahaa sikojen ruokaa voi ihminen syödä. Suututtaa kun hoitajat eivät anna minulle parempaa ruokaa kuten pizzaa, hampurilaisia ja ranskanperunoita ja nakkeja aina joka aterialla. Muut asukkaat voivat syödä pahaa sikojen ruokaa kuten sosekeittoja.
Suututtaa kun asuntolassa on pahaa ruokaa.
4
271
Vastaukset
- Anonyymi
Et sä sellasta tartte. Btw, muuta yksin, niin saat syödä ihan mitä haluat
- Anonyymi
Pizza, hampurilainen ja ranskanperunat eivät ole oikeaa, kunnollista, ravitsevaa ruokaa. Siksi niitä ei syödä kuin joskus, hyvin harvoin ja / tai mieluummin ei ollenkaan, koska ne eivät ravitse ja pidä terveenä. Ravinto on ihmisen rakennusaine ja lääke numero yksi.
- Anonyymi
Minä huudan, kiroilen, uhkailen, nimittelen ja heittelen tavaroita kun en saa hyvää ruokaa. Miten saan hoitajat tekemään hyvää ruokaa, kun ne eivät tottele vaikka minä huudan niille kovaa, että haluan hyvää omaa ruokaa kuten pizzaa, makkaraa, makkaraperunoita, lihaa, paistettuja kananmunia ja hampurilaisia?
- Anonyymi
"Miten saan hoitajat tekemään hyvää ruokaa" et ainakaan tuolla tavoin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741