Mitän pääsee toisen luokan kansalaiseksi tukijussiks? Mettää ja miljardien tukee tartteva.
Vai on törsäke toisen luokan kansalainen
12
707
Vastaukset
- Anonyymi
Uskonto 10
Matikka 4
Osta maatila ja nauti!
Olet pelkkä kateellinen rutkuttaja.- Anonyymi
Miks? Törsäkehän valittaa sen olevan 'kovvoo hommoo'. Todellisuudessa ei osaa taloutta pitää sen enempää kuin porotokan yrittäjä tai matkailukeisari.
- Anonyymi
Kohta ostetaan oikealla hinnalla kun tukiaiset lopetetaan ja tilojen hinnat romahtaa.
- Anonyymi
Minä voin kertoa kuinka joutuu toisen tai kolmannen luokan kansalaiseksi ensin hankkiudut tai joudut viranomaisten hampaisiin ne järjästää ulosottoon ja vie maineen ja kunnian ihan vaan vitsinään ja sitten kun kaikki olisi täydellistä ehkäisee eläkkeen maksun jotta ulosottoviranomaiset vie loputkin tässäpä kun et suostu vähämielisten viranomaisten pantavaksi niin kosto on kova uskoo ken tahansa terveisin Paula en minäkään teistä pidä vaan vihaan teitä kuten tekin minua.
- Anonyymi
Tekokristityt uskomattomiua lahtareiden perseennuolijoita, taitaa jesajallakin olla oma lehmä ojassa kun lisää miljardeja vaativat miljonääreille.
- Anonyymi
Osta maa- ja metsätila , niin ei tarvi täällä itkeä.
- Anonyymi
Heti kun poistetaan tukiaiset ja tilojen hinnat tippuu oikealle tasolle!
- Anonyymi
Kerran tuhlaajapoika, aina tuhlaajapoikauskonto pilaa hienommankin sadon.
- Anonyymi
Maatalouden tukipaketti pienenee. Kiitos Marin. Kulakit saa vinkuu toisen luokan kansalaisuudesta miten haluu.
- Anonyymi
Pitäisi poistaa entisetkin kansalliset tukiaiset, ei niitä ole muissakaan EU-maissa.
- Anonyymi
Vai pieneneekö. Hehtaariahteri käy kovaa lehmänkaupan hierontaa siideripissisten kanssa.
- Anonyymi
Mulla on muuten valtavasti metsää mutta olen oikeutettu saamaan miljardin verran tukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776