Vai on törsäke toisen luokan kansalainen

Anonyymi-ap

Mitän pääsee toisen luokan kansalaiseksi tukijussiks? Mettää ja miljardien tukee tartteva.

12

734

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskonto 10
      Matikka 4

Osta maatila ja nauti!

Olet pelkkä kateellinen rutkuttaja.

• Anonyymi

Miks? Törsäkehän valittaa sen olevan 'kovvoo hommoo'. Todellisuudessa ei osaa taloutta pitää sen enempää kuin porotokan yrittäjä tai matkailukeisari.

• Anonyymi

Kohta ostetaan oikealla hinnalla kun tukiaiset lopetetaan ja tilojen hinnat romahtaa.

• Anonyymi

Minä voin kertoa kuinka joutuu toisen tai kolmannen luokan kansalaiseksi ensin hankkiudut tai joudut viranomaisten hampaisiin ne järjästää ulosottoon ja vie maineen ja kunnian ihan vaan vitsinään ja sitten kun kaikki olisi täydellistä ehkäisee eläkkeen maksun jotta ulosottoviranomaiset vie loputkin tässäpä kun et suostu vähämielisten viranomaisten pantavaksi niin kosto on kova uskoo ken tahansa terveisin Paula en minäkään teistä pidä vaan vihaan teitä kuten tekin minua.

• Anonyymi

Tekokristityt uskomattomiua lahtareiden perseennuolijoita, taitaa jesajallakin olla oma lehmä ojassa kun lisää miljardeja vaativat miljonääreille.

• Anonyymi

Osta maa- ja metsätila , niin ei tarvi täällä itkeä.

• Anonyymi

Heti kun poistetaan tukiaiset ja tilojen hinnat tippuu oikealle tasolle!

• Anonyymi

Kerran tuhlaajapoika, aina tuhlaajapoikauskonto pilaa hienommankin sadon.

• Anonyymi

Maatalouden tukipaketti pienenee. Kiitos Marin. Kulakit saa vinkuu toisen luokan kansalaisuudesta miten haluu.

• Anonyymi

Pitäisi poistaa entisetkin kansalliset tukiaiset, ei niitä ole muissakaan EU-maissa.

• Anonyymi

Vai pieneneekö. Hehtaariahteri käy kovaa lehmänkaupan hierontaa siideripissisten kanssa.

• Anonyymi

Mulla on muuten valtavasti metsää mutta olen oikeutettu saamaan miljardin verran tukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      91
      3849
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1999
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1803
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1682
    5. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      102
      1503
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      163
      1503
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1442
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1354
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1297
    Aihe