Toimeentulotuki

Anonyymi-ap

Ootteko tienny et kaupunki maksaa lakanahousujen autot. Saavat maksusitoumuksia autoliikkeisiin koska ovat vähemmistö kansaa ja saavat muutenkin korotettua toimeentulotukea eivätkä saa karensseja kun eivät hae töitä niinku kuuluisi, taidan itsekki alkaa romaniksi

39

1233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä naurata heillä ei ole mitään erityiskohtelua taas näitä tuulitunnelin avauksia

      • Anonyymi

        Todellakin saavat enemmän toimeentulo tukea kun kantaväestö, olen jopa nähnyt päätöksia paperilla. Sama koskee maahanmuuttajia, saavat ilmasex kodin tavarat auton ja ajokortin korotetun rahan lisäx


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin saavat enemmän toimeentulo tukea kun kantaväestö, olen jopa nähnyt päätöksia paperilla. Sama koskee maahanmuuttajia, saavat ilmasex kodin tavarat auton ja ajokortin korotetun rahan lisäx

        Käsittääkseni maahanmuuttaja saa sen kotoutumisrahan 10 000€ / perheenjäsen ja siitä eteenpäin kela maksaa auton vakuutukset jne


      • Anonyymi

        Aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin saavat enemmän toimeentulo tukea kun kantaväestö, olen jopa nähnyt päätöksia paperilla. Sama koskee maahanmuuttajia, saavat ilmasex kodin tavarat auton ja ajokortin korotetun rahan lisäx

        Saavat punaisena ristiltä. Mitä siitä ? Onko se sulta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni maahanmuuttaja saa sen kotoutumisrahan 10 000€ / perheenjäsen ja siitä eteenpäin kela maksaa auton vakuutukset jne

        Käsityksesi on väärä. Voit kurkata Googlesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsityksesi on väärä. Voit kurkata Googlesta.

        Tieto on oikea. Kurkkaa vaikka firefoxista


      • Anonyymi

        Aivan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin saavat enemmän toimeentulo tukea kun kantaväestö, olen jopa nähnyt päätöksia paperilla. Sama koskee maahanmuuttajia, saavat ilmasex kodin tavarat auton ja ajokortin korotetun rahan lisäx

        Et ole nähnyt mitään.


    • Anonyymi

      Ilmankos ajelevat uusilla Volvoilla ja Bemareilla.

      • Anonyymi

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et


      • Anonyymi

        Maakuntakierroksilla rosvonneet piironginlaatikoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maakuntakierroksilla rosvonneet piironginlaatikoita.

        Sinähän sen tiedät manne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääkö katteeks toiset saa sinä et

        joo, joutuu useita viikkoja työskentelemään vuodessa saadakseen pelkät auton kulut maksettua. Ja joo, tarvitsen autoa työssäkäyntiin koska asun korvessa.


    • Anonyymi

      Siinähän mietitte ku lopsitte yöks tehtaalle töihin ku meille maksetaan asunnot ja laskut niin paljonko on käteenjäävän ero ku olette kiinteät kulut maksaneet...tyhmä paljon röitä siis töitä tekee...

      • Anonyymi

        Oohh nyt otti köyhää ja kipeetä ihon alle


    • Anonyymi

      Ei mannet noin toimi tiedän kyllä miten kun muutin niiden vanhaan asuntoon. Mutta en kyllä täällä rupea ketään neuvomaan.

      • Anonyymi

        Etpä niin kun ÄO on nolla 🤣😅


    • Anonyymi

      Mannet ja mamut tienaa työttömänä sen mitä kaupungin ihminen työllä 😂

      • Anonyymi

        juu juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu juu

        Minä tienaan kasvattamalla höpöheinää rahaa tulee ikkunoista ja ovista


      • Anonyymi

        Paremmin tienaavat. Saavat maksusitoumuksia uuden auton ostoon Laakkoselle, nykyinen Hedin.


    • Anonyymi

      Kyllä mannen kulttuuria tuetaan, kuteisiin saavat rahaa. Se hamekin jolla pystyy varasteleen kaupoissa. Tekeekö ompelija salataskut valmiiksi vai jaksaako he sen osuuden itse tehdä.

    • Anonyymi

      Valkolainen ei hae töitä tippuu päivärahat, manne ei hae töitä ei tuu mitään sanktiota, sitten ne itkee autovakuutuksista ja muista omista laskuista ja nekin sitten maksetaan. Tasa arvo 👌

    • Anonyymi

      Käsittääkseni persuilla on pienet muna ja siitä kateus.

      • Anonyymi

        munat


      • Anonyymi

        Tuu torilee ni saat muna klo 23


      • Anonyymi

        Kovat on jutut. Otan punttisalilta jonkun mukaan


      • Anonyymi

        Persut osaavat harvoin oikeinkirjoitusta.


    • Anonyymi

      Onneksi ensivuonna kaikenväriset joutuvat hakemaan töitä joka kuukausi tai toimeentulotuki laskee

      • Anonyymi

        Mitä siitä. Sitten maksetaan toista tukea.


    • Anonyymi

      Sosiaalipummit saisi muuttaa ruotsii niin saisivat tuntea jengi vihaa XD

    • Anonyymi

      Joulukuu, kantaväestö saa saman rahan ku ennen, mamut ja lakanahousut 2-3 kertaa enemmän, joulu on isottelun aikaa niin rahaakin tarvii enemmän

    • Anonyymi

      Ne on pussihousuja eikä mitä tarkottaa lakanahousu laakerikengät.

    • Anonyymi

      Huijaa pussihousut ja hameväet elatusmaksutkin .Vaikka ovat yhdessä.

    • Anonyymi

      Luuletko todellakin SPR:n maksavan loppujenlopuksi se on veronmaksaja. katso MOT ohjelma mitä SPR:n toiminta tienaa pakolaisilla ja maahanmuuttajilla.

    • Anonyymi

      Ne on lakanahousuja ja kulmahousuja. Eipä enää näe pussihousumannea. Muistan lapsuudesta nämä pussihousu- ja saapasjalkakissat. Silloin oli Aake Kalliala ja Petelius, vetivät hyvää showta mustalaisista ja lappalaisista. Nyt nuo sanat ovat rikos, joutuu ihan käräjille.

    • Anonyymi

      Tummat on rikkaampia ku valkoset

    • Anonyymi

      Äänekoski on sossupummien suurkaupunki

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe