Kuinka nopeasti kuolemanne huomattaisiin

Anonyymi-ap

Onko palsta ainoa paikka jossa tunnette yhteisöllisyyttä kun yksinäisyys on tullut jäädäkseen

23

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika nopeasti haaskat paikalla.

    • Anonyymi

      Viestisi pointti?

    • Anonyymi

      Aivan pimeä aloitus. Häpeäisit.

      • Anonyymi

        Hyvä asia tämä on. Mielestäni olen yksinäinen mutta kuitenkin koko ajan tarkkaillaan ja tarkistetaan vointia voi se olla jonkinlaista välittämistä. Asun yksin en siis ole missään hoitopaikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä asia tämä on. Mielestäni olen yksinäinen mutta kuitenkin koko ajan tarkkaillaan ja tarkistetaan vointia voi se olla jonkinlaista välittämistä. Asun yksin en siis ole missään hoitopaikassa.

        Lisään että en ole rikas että odotettaisiin perintöä.


    • Anonyymi

      Mulle soiteltas heti aamulla noin klo 10-11 välillä viimestään erittäin kiukkusia puheluita töistä ja muuten viimestään iltapäivällä alkas ihmettely kun puhelimeen ei vastata ja whatsappiin ei oo kirjauduttu lukeen viestejä koko päivänä.

      Mut varmaan kotiin tunkeutumista ei kukaan kehtais tehdä heti. Joku katoamis tai huoli ilmoitus poliisille menis varmaan 2-3 päivän hiljaisuuden jälkeen vasta.

      Mä kun oon tarkka yksityisyydestäni niin vapaa-ajan ihmiseni vähän pelkää sitä miten otan asian jos nokkaa tungetaan liikaa kotiini ja asioihini. Pidän aika tiukasti ”reviirini” puolia.

      T: Karoliina

    • Anonyymi

      Enintään muutama päivä. Viimeistään rappukäytävään levittäytyvä ruhoni jälkeensä jättämä eltaantunut kalman lemahdus paljastaisi ulkomaailmalle mistä on kyse. Ei olisi sillin lemahdus, ei tässä tapauksessa ;D.

    • Se olis vartissa uutisissa...

    • Anonyymi

      En ehtisi kylmetä, siinä ajassa - ettei joku olisi jo kyselemässä.

    • Anonyymi

      Naapurit huomaisi heti. Kyttäävät jokaista liikettä.

    • Anonyymi

      Lomalla ei välttämättä kovin nopeasti. Siinä vaiheessa kun esimies laittaisi viestiä, alkaisi aika muutamassa päivässä suurempi ihmettely. Sukulaiset yrittää välillä pitää yhteyttä, sitäkin kautta voisi selvitä kun vastuusta ei kuuluisi eikä viestejä edes luettaisi.

    • Anonyymi

      Varmaan aika kauan. T: onnellinen erakko

      • Anonyymi

        menisi


    • Anonyymi

      3 kk päästä ku vuokralaskut jäis maksamatta.
      Muuten kukaa ei edes huomas varmaa et oon poistunu.....
      Elämä meni nii perseeleen kaikessa.

      • Anonyymi

        Minullakin kestäisi varmaan niin pitkään kunnes ruumiini alkaisi haisemaan.


    • Anonyymi

      Jaa, vähä-älyinen ap herännyt, huoh!

      • Anonyymi

        Alat olla aika alakynnessä tämän disinformaatiosi ja fraasiesi kanssa, sillä onhan se tiedettyä että yrität tehtailla tästä jotain muuta henkilöä. Nimittelytyylistä ei voi erehtyä. Yrität tarttua aloituksiin sitä mukaa kun langat katoille käsistä muiden aloitusten suhteen. Ei mikään uusi ilmiö. Mahtaa olla ahdistavaa seurata kun muut puhuu asiasta asiana trollimiehen suhteen.


    • Anonyymi

      Ammatti-ikävää ei aina ole ollut.

    • Anonyymi

      Kyllä se joku naapureista aina jotakin vailla on ja silloin muistaa. Sinullahan niitä pottuja on jos kuinka paljon kellarissa?

    • Anonyymi
    • Kyllä se huomattaisiin viimeistään seuraavana päivänä.

    • Anonyymi

      Tuskin huomattaisiin kovinkaan nopeasti,vVeikkaan että n 3 viikkoa menee ennenkuin kiinnitetään huomiota raatokärpäsiin

    • Anonyymi

      Tällä palstalla viimeistään viikosss

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe