Missä todennäköisimmin kolahtaisi ja juttua saisi jatkoa?
Mikä olisi paras paikka tavata tuleva kumppani?
20
653
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän voi tapahtua missä tahansa ja milloin vain :)
- Anonyymi
Jaa-a, mistelin alla? :)
Jasu - Anonyymi
Yhteinen harrastus.
- Anonyymi
Tämä olisi ideaali, etenkin jos molemmat olisi tosi innostuneita siitä harrastuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä olisi ideaali, etenkin jos molemmat olisi tosi innostuneita siitä harrastuksesta.
Pätee myös yhdistystoimintaan tai harrastus kai sekin on. Yhteinen intressi on hyvä lähtökohta suhteelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätee myös yhdistystoimintaan tai harrastus kai sekin on. Yhteinen intressi on hyvä lähtökohta suhteelle.
Joku pysyvä yhteinen mielenkiinnon kohde yhdistää kyllä aika hyvin. Kahdella tutulla pariskunnalla vastaava tilanne ja ovat jo lähes 20 vuotta olleet molemmat yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku pysyvä yhteinen mielenkiinnon kohde yhdistää kyllä aika hyvin. Kahdella tutulla pariskunnalla vastaava tilanne ja ovat jo lähes 20 vuotta olleet molemmat yhdessä.
Tästä samaa mieltä ja mulla myös tiedossa samanlaisia kokemuksia.
Yhteinen työpaikka tai harrastus, perustuu siihen, että tutustutaan pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Työpaikka ei ainakaan. Jos joku vilkaiseekin työpaikalla, otan kymmenen metrin etäisyyden välittömästi.
- Anonyymi
Kaveripoppoon illanvietto jonne tulee kaverien kavereita.
- Anonyymi
Joku kestapahtuma, festarit tms. missä ollaan monta päivää, on hyvä sää ja rento meininki.
- Anonyymi
Naapurusto. Törmättäisiin usein ja juttu kehittyisi lähes itsestään muun ohella.
- Anonyymi
Joo vois aina kyylätä, koska lähtee lenkille ja äkkiä ryöhätä perään. Moiii, ai säkin oot lähtenyt lenkkeilemään. Ja roikkuu kintereillä keksien kivistäkin asiaa. :)
Jasu
- Anonyymi
Lomareissulla, hyvä fiilis, aikaa, avoin mieli.
- Anonyymi
Muuten hyvä mutta voisi sattua liian kaukana asuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä mutta voisi sattua liian kaukana asuva.
Sama ongelma festareilla yms tapahtumissa.
- Anonyymi
Jonkun häät, valmiiksi romanttinen tunnelma.
- Anonyymi
Leffoissa häissä tulee aina toinenkin pari :)
Ei kai tuo paikasta ole sillä tavalla kiinni, mutta ehkä kuitenkin semmonen paikka missä on rauhallista ja pystyy juttelemaan ilman että tarttee huutaa.
- Anonyymi
Joku yhteinen harrastus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437