Kesko Orimattilassa

Anonyymi-ap

Kun ei Supermarketille (Aisakello) ja K-Marketille (ex-Siwa) ollut omaa ketjua niin tässä sellainen.

154

2018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ne on ne turhanpäiväiset käytävillä hengailevat naikkoset, jotka häiriköi minua? Olen kassalla ja sieltä on naikkonen tullut ylimielisesti virnuilemaan minulle ihan-ihan vierelleni ja lähtenyt pois. Oliko tällä joku viesti? Supermarketissa toinen niiskuttelee vierelläni kuin haisisin ja toinen käy virnuilemassa vierelläni ja pyörähtää taas karkuun takahuoneeseen. K-Kaupassa 26.09. naikkonen tulee vierelleni moikkailemaan (joo-joo moikat vaan sullekin), muttei jätä minua rauhaan ja tulee aina uudestaan ja uudestaan päälleni. Lopulta se tanssii kuin apina yrittäessä alkaa painia kanssani. Heittääkö hiukan päässä? 12.06. myös oli joku lavaesiintyminen kun kaupanväki rynni kassoista ohi dramaattisesti kuin musikaalissa julistaen että "Ehkä me lähdetään sitten kaikki?". Teettekö Te hullut koskaan töitä?

      • Anonyymi

        12.05. eikä 12.06.
        Se oli Supermatketissa samana päivänä sen jälkeen, kun olin lähettänyt K-Marketille palautetta (ja S-Marketille). Siellä myös vartija feikkitöni minua ja ulkona joku (ehkä) kuvaili minua kännykällään. Jännä sirkus se oli!


      • Anonyymi

        Erikoista toimintaa. On Orimattila jännä paikka jossa on joka junaan lähtijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista toimintaa. On Orimattila jännä paikka jossa on joka junaan lähtijöitä.

        Onko? Onko todella monenlaisia?
        Vuosi vuodelta kaikki normaalinoloisetkin kassatyöntekijät rupesivat vainoamaan minua. S-marketin naisvartija vainosi minua jo ennen vuotta 2010. Sitten Orimattilaan palattuani samaa touhua ja luulin taas että Supermarketin suosiminen auttaisi. Kävi silti niin että kaikista sairaimmat vartijat/järjestyksenvalvojien vainot tapahtui Supermarketissa ja umpipimeä oli se hyllyjentäyttäjä pikku K-kaupassa. Se tuli heti "päälleni" kauppaan saavuttuani ja jatkoi psykoottista päälle käymistä ja painostamista aina loppun asti, kun yritin maksaa ostoksiani. Totaalinen psykopaatti se apina!!!

        Sitä siis tässä kysyn taas että heittääkö teillä vähän päässä? Onko siellä kaupassa töissä yhtään tervejärkistä? Miten te elätte sen kanssa että hyökkäilette ja vainoatta viattomia ihmisiä? Miksi te sitä teette? Kaikilleko? Onko teillä joku ideakin tässä ja mihin pyritte? Onko teillä välkkypäillä nyt olo että saavutitte haluamanne? Onko kiva olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko? Onko todella monenlaisia?
        Vuosi vuodelta kaikki normaalinoloisetkin kassatyöntekijät rupesivat vainoamaan minua. S-marketin naisvartija vainosi minua jo ennen vuotta 2010. Sitten Orimattilaan palattuani samaa touhua ja luulin taas että Supermarketin suosiminen auttaisi. Kävi silti niin että kaikista sairaimmat vartijat/järjestyksenvalvojien vainot tapahtui Supermarketissa ja umpipimeä oli se hyllyjentäyttäjä pikku K-kaupassa. Se tuli heti "päälleni" kauppaan saavuttuani ja jatkoi psykoottista päälle käymistä ja painostamista aina loppun asti, kun yritin maksaa ostoksiani. Totaalinen psykopaatti se apina!!!

        Sitä siis tässä kysyn taas että heittääkö teillä vähän päässä? Onko siellä kaupassa töissä yhtään tervejärkistä? Miten te elätte sen kanssa että hyökkäilette ja vainoatta viattomia ihmisiä? Miksi te sitä teette? Kaikilleko? Onko teillä joku ideakin tässä ja mihin pyritte? Onko teillä välkkypäillä nyt olo että saavutitte haluamanne? Onko kiva olla?

        Mystisesti eniten minua vainottiin postitoimitusten kanssa. Lopulta AINA jokainen paketti aiheutti minulle ongelmia. R-kioski, Supermarket ja K-kauppa, kaikissa minun postitoimituksiani häirittiin ja kotiinkuljetusten kanssakin oli ongelmia. Mitään järjellistä selitystä ei näille koskaan löytynyt.

        Mitä ikinä minusta luultaisiinkin, niin luulisi ihmisten TOTTUVAN minuun ja pakettien antamisen pitäisi muodostua helpommaksi, kun on kyseessä tuttu tyyppi. Minulla silti ne vaikeutui ja vaikeutui, kunnes kirjaimellisesti minulle ei enää suostuttu luovuttamaan paketteja enää ollenkaan.


      • Anonyymi

        Vieläkö se 26.09.2022 päälleni yrittänyt psykopaattinen lehmä on hyllyjentäyttäjänä K-marketissa? Saiko se hoitoa? Saikkuu saikkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mystisesti eniten minua vainottiin postitoimitusten kanssa. Lopulta AINA jokainen paketti aiheutti minulle ongelmia. R-kioski, Supermarket ja K-kauppa, kaikissa minun postitoimituksiani häirittiin ja kotiinkuljetusten kanssakin oli ongelmia. Mitään järjellistä selitystä ei näille koskaan löytynyt.

        Mitä ikinä minusta luultaisiinkin, niin luulisi ihmisten TOTTUVAN minuun ja pakettien antamisen pitäisi muodostua helpommaksi, kun on kyseessä tuttu tyyppi. Minulla silti ne vaikeutui ja vaikeutui, kunnes kirjaimellisesti minulle ei enää suostuttu luovuttamaan paketteja enää ollenkaan.

        Mitä enemmän tätä vainoa miettii ja tyhmiä vastustajiani, niin ihan perusperus kiusaamiselta se alkaa vaikuttaa. Nämä horot on vain niin omistautuneita asialle että ovat saaneet suuremman joukon samalla asialle.

        Supermarketissakin se isoleukainen virnuili minulle (18.06.2022 kello 17:00) mystisesti ja vartija seurasi minua pihalle (Miksi??) eli oli vähän tuollainen pyskologista vainoa, mutta kassalla oli oikein kiltti ja söötti työntekijä <3

        Tuntuu nykykoulussa olevan aika sama meininki. Hiljaisemmat jää jalkoihin. Horo pysyy horona. Kukkona tunkiolla. Sepä se... heidän ainoa syy olla elämässä on yrittää pysyä päällimmäisenä ja kiusata muita siis alemmas. Sitten tulee joku sellainen kuin minä paikalle, niin kai se selittää miksi horoille meni hermo. Piti ihan vartijat laittaa käyttämään voimakeinojaan? Huh? Vituttaako siellä lutkia noin paljon. Ei se horo, sinua kauniimmaksi tee. Ruma lutka sä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän tätä vainoa miettii ja tyhmiä vastustajiani, niin ihan perusperus kiusaamiselta se alkaa vaikuttaa. Nämä horot on vain niin omistautuneita asialle että ovat saaneet suuremman joukon samalla asialle.

        Supermarketissakin se isoleukainen virnuili minulle (18.06.2022 kello 17:00) mystisesti ja vartija seurasi minua pihalle (Miksi??) eli oli vähän tuollainen pyskologista vainoa, mutta kassalla oli oikein kiltti ja söötti työntekijä <3

        Tuntuu nykykoulussa olevan aika sama meininki. Hiljaisemmat jää jalkoihin. Horo pysyy horona. Kukkona tunkiolla. Sepä se... heidän ainoa syy olla elämässä on yrittää pysyä päällimmäisenä ja kiusata muita siis alemmas. Sitten tulee joku sellainen kuin minä paikalle, niin kai se selittää miksi horoille meni hermo. Piti ihan vartijat laittaa käyttämään voimakeinojaan? Huh? Vituttaako siellä lutkia noin paljon. Ei se horo, sinua kauniimmaksi tee. Ruma lutka sä olet.

        "pyskologista vainoa"
        psykologista*
        En noin muutoin jaksa korjailla kirjoitusvirheitäni, muttei nää horot muuten tajua. Eivät edes tienneet mikä on Luonnonsuojeluliitto. No, mutta googlettakaa.

        Poliisille muuten kerran keksin uuden sanan "kreptinen". Olen tosi ylpeä siitä :D
        Piti tietenkin yrittää saada heille myöhemmin korjausviestiä, jos ne ei tiedä mitä toi mun uusi hieno sana tarkoittaa. Se on yhdistelmä sanoista "kriittinen" ja "skeptinen". Ehkä poliisi silti ymmärsi kun kerroin olevani kreptinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö se 26.09.2022 päälleni yrittänyt psykopaattinen lehmä on hyllyjentäyttäjänä K-marketissa? Saiko se hoitoa? Saikkuu saikkuu...

        Kävin läpi vanhoja juttuja enkä ollut lainkaan yllättynyt löytäessäni että minulla oli postipaketti odottamssa siellä K-kaupassa. Siellä on taas ODOTETTU minua. Sen että tuli sisään (kauppa on pieni) ja olin vihanneshyllyllä, niin naikkonen tuli vierelleni MUKA jotain hyllyjä räpeältämään.

        "Otin tomaatteja, kun se toinen myyjä ensimmäisen kerran tuli minua siihen häiriköimään. Koska olen jo vittuuntunut heidän "päällekäymiseensä" totesin* (Ei varsinaisesti kysymys, koska ne ei vastaa koskaan) että "Taasko sä tulit siihen vainoamaan muo?". Nainen lähti pois ja olen tässä kotona ihmetellyt mitä siellä on välissä tapahtunut, kun mielestäni tulin kaupan kierrettyäni rauhallisesti kassalle..."

        "...vesipullonhakureissun. Eli kassoille joo tulin rauhallisesti ja jätin ostokseni siihen korissa. K-Marketissa on ne puolenlitran vesipullot sunmuut siellä vittumaisesti kassojen ohi ja siinä oli joku tuotepöytäkin muistaakseni keskellä käytävää edessä. Isot pullot on kaupan perällä, mutta pienet kassojen vastapäätä. On siis pakotettu ohittamaan kassa saadakseen sieltä mitään. Minkäs teet?! Muistan joutuneeni sanoa ääneen "Mä otan vain ton vesipullon." ja nyt ihmettelen sitä MIKSI minun piti edes sanoa tämä ääneen, sitten sen oivalsin...."

        "...Olisin vain tuskaillut tilannetta sille kassalla olevalle, mutta jotain se toinen liikkuva siellä teki tai sanoi koko ajan että provosoiduin hiljalleen. Se toinen ei vain jättänyt minua rauhaan ja minua raivostutti se kuinka hän vain sanoo ettei minulla ole syytä hermostua. Eipä heillä ollut mitään syytä kohdella minua näin!!..."

        PALAUTTEENI KAUPALLE:
        27.9.2022 14:09
        K-Market Kärrytie

        "Teillä oli taas hirveää asiakaspalvelua eilen 26.09.2022 (kuitissa 18:12). Itse kassalla oleva nainen oli asiallinen, vaikkei hänkään suostunut pyytää minulta anteeksi tai pahoitellut sitä miten hirveästi minua on täällä kohdeltu. Se toinen mikälie horo oli silti täysin asiaton! Syytä vainolle olen kysynyt monesti, muttei minulle ole vastattu. Itseasiassa lopetitte täysin vastaamasta minulle puoli vuotta sitten. Teillä todellakin on hieno kattaus huonoja käytöstapoja!! Onko tämä Teillä ihan harrastus? Epäilen vahvasti että olisi Keskon ohjeistusta että Te (Supermarket & K-Market) ahdistelette hyväksikäytön uhreja. Tämä on vain joku orimattilalaisten vajakkien oma protogolla."


    • Anonyymi

      Toivottavasti Kesko löytää K-Supermarketille hyvän tontin ja rakennuttaa sinne uuden K-Supermarketin.

    • Anonyymi

      Huomenta keskiyöllä. Mulla saattoi myöhästyä päivän töistä

    • Anonyymi

      Useampi miesvartija oli ollut tylyn ja uhkaavanoloinen minulle, joten kun kerran K-Marketissa siellä olikin naisvartija oletin hänen olevan lempeämpi :)

      No, ei ollut vaan hän alkoi simputtaa minua. Ei ollut väliä mihin kauppaan menin ja mitä aikaa, niin se aina oli siinä hengittämässä niskaani ja seisoi vieressäni maksaessani ostoksia. Hakiessani pakettia 07.03.2022 (viime vuonna) poika Postin tiskillä (K-Supermarket) siis jo antoi paketin minulle, mutta jotain ne nainen takanani teki, koska poika muutti mielensä eikä suostunutkaan antaa pakettiani kuin vasta pitkän tappelun jälkeen.

      Tein lopulta tästä naisvartija/-järkkäristä valituksen eikä häntä ole enää näkynyt sen jälkeen. Oli erinäisiä tapauksia vielä miespuolisten vartijoiden kanssa, mutten todellakaan enää sen valitukseni jälkeen nähnyt naisvartijoita ollenkaan. Mietinpä tässä siis että mitä tälle naikkoselle kävi ja miten on elämässä mennyt. Hyökkäileekö hän vielä pedofilian uhrien kimppuun, vai missä oli vika?

      • Anonyymi

        Todellakin tätä naisvartijaa ei ole enää näkynyt. Taisi olla muulta paikkakunnalta täällä vartijan tehtävissä.


      • Anonyymi

        Viestini 18.03.2022 (yli vuosi sitten) K-Supermarket:ille ei mahtunut yhdessä osassa. Aioin liittää sen tänne eheänä kokonaisuutena, muttei se tännekään mahtunut. Tuli teksti "Lyhennä vähän - tilaa on 5000 merkille.".

        [OSA1.]
        KAIKKI SEURAAVAT TAPAHTUMAT ON ORIMATTILASTA
        Minua on siis kohdeltu suht ok kaupassanne Orimattilan K-Supermarket, kun yleisesti minua kohdellaan joka paikassa jopa huonosti. On siis ollut outoa että asiat on nimenomaan Teidän kaupassanne nyt kärjistyneet. Toisaalta olen käynyt S-marketissa vain ainoastaan kerran sen jälkeen, kun tein heistä valituksen 21.02.2022. Tämä ristiriita vaivaa ja vaivaa mieltäni. Sitten aloin muistaa että siellä oli aina naisvartija takani, kun Teidän kassoilla oli ongelmia. En muista että ongelmia olisi ollut tänä keväänä niin ETTEI sitä vartijaa ollut siellä. Kassatyöntekijöidet reaktiot on olleet aina omituisia ja he silmiinpistävästi vaikenavat ongelman syistä. Tämä naisvartija on siis auheuttanut ne tilanteet, eikä kassanne.
        Käyn vain noin kerran viikossa kaupassa, siksi ne on helppo tänne listata:

        - 14.02. kello 20:06 kävin kaupassanne eikä minulle ole jäänyt mieleen että silloin olisi ollut mitään ongelmia.
        - 21.02. kävin S-marketin talon apteekissa ja siellä kassa alkoi tentata minua reseptilääkkeistä että onko niissä sama nimi kuin asiakaskortissani! Sen jälkeen jatkoin S-marketin ruokakauppaan, missä pankkikorttini ei toiminut ja väitti jopa PIN-koodin menneen lukkoon! Sen kerran jälkeen tein S-marketista valituksen.
        - 27.02. kävin Tokmannilla. En muista olleen ongelmia.
        - 01.03. tasan kello 21:00 kävin kaupassanne. Vartija oli vieressäni kun pankkikorttini ei toiminut kassalla. Olin liukastellut kauppaanne jäisillä teillä, joutunut taluttaa paljon matkasta ja siksi olin tosi myöhässä. Kiirehdin kaupassa ja siksi en hätkähtänyt, kun kortti ei ensimmäisellä kerralla toiminut, koska ehkä vetäisin sen liian nopeasti. Kun ongelmat jatkuivat, kirosin jo ääneen tilanteelle ja kassatyöntekijä naurahti tälle. Hätkähdin ja hmettelin sitä. Miksi se nauroi, hyvän- vai pahantahtoisuuttaanko?
        - 07.03. oli taas tosi liukasta ja olin vielä enemmän myöhässä kuin edellisellä kerralla. Minun oli ainoastaan pakko noutaa postipaketti ja pystyin ruokaostokseni tehdä vielä S-marketissa, joka oli tunnin kauemmin auki. S-marketin palvelusta ei ole sanottavaa, mutta Teidän kaupassanne poika postipisteellä oli hirveä! Hän oli jo antamassa pakettiani minulle, kun juuri viime hetkellä alkoikin tentata että millä nimellä se paketti oli. Ihmettelin tilannetta, mutta poika vain intti eikä suostunut pakettia minulle antamaan. Aloin räyhätä ja lopulta hän suostui sen minulle antamaan, mutta olin jo täysin raivoissani. Vartija seisoi koko ajan takanani ja nyt ymmärrän että siksi poika vain levitteli käsiään (vittumaisesti) ettei hän tälle asialle voi mitään tehdä "tämä nyt menee vain näin" -tyyppisesti. Tästä kerrasta tein Teille valituksen.
        - 14.03. kello 20:54 kävin kaupassanne. Kaikkilla edellisillä kauppareissuilla pankkikorttini oli temppuilut kassalla ja minulla oli molempiin isoihin Orimattilan ruokakauppoihin tehty valitus. Niissä tunnelmissa siis olin kassalla. Vartija TAAS seisoi aivan siinä vieressä ja kuinkas ollakaan pankkikorttini taas oikuttelee maksaessa! Mainitsin tästä kassatyöntekijälle ja hän alkoi selkeästi valehdella minulla kuinka se johtuu muka siitä että käytin sen 5e bonusrahan ja kaikille kuulemma käy näin. Huomautin hänelle että edellisilläkin kerroilla kassa oli oikutellut, vaikkei minulla ollut bonusrahaa. Tein tästäkin kerrasta Teille valituksen.
        - En ole vielä sen jälkeen käynyt uudestaan kaupassa.

        ... [jatkuu]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini 18.03.2022 (yli vuosi sitten) K-Supermarket:ille ei mahtunut yhdessä osassa. Aioin liittää sen tänne eheänä kokonaisuutena, muttei se tännekään mahtunut. Tuli teksti "Lyhennä vähän - tilaa on 5000 merkille.".

        [OSA1.]
        KAIKKI SEURAAVAT TAPAHTUMAT ON ORIMATTILASTA
        Minua on siis kohdeltu suht ok kaupassanne Orimattilan K-Supermarket, kun yleisesti minua kohdellaan joka paikassa jopa huonosti. On siis ollut outoa että asiat on nimenomaan Teidän kaupassanne nyt kärjistyneet. Toisaalta olen käynyt S-marketissa vain ainoastaan kerran sen jälkeen, kun tein heistä valituksen 21.02.2022. Tämä ristiriita vaivaa ja vaivaa mieltäni. Sitten aloin muistaa että siellä oli aina naisvartija takani, kun Teidän kassoilla oli ongelmia. En muista että ongelmia olisi ollut tänä keväänä niin ETTEI sitä vartijaa ollut siellä. Kassatyöntekijöidet reaktiot on olleet aina omituisia ja he silmiinpistävästi vaikenavat ongelman syistä. Tämä naisvartija on siis auheuttanut ne tilanteet, eikä kassanne.
        Käyn vain noin kerran viikossa kaupassa, siksi ne on helppo tänne listata:

        - 14.02. kello 20:06 kävin kaupassanne eikä minulle ole jäänyt mieleen että silloin olisi ollut mitään ongelmia.
        - 21.02. kävin S-marketin talon apteekissa ja siellä kassa alkoi tentata minua reseptilääkkeistä että onko niissä sama nimi kuin asiakaskortissani! Sen jälkeen jatkoin S-marketin ruokakauppaan, missä pankkikorttini ei toiminut ja väitti jopa PIN-koodin menneen lukkoon! Sen kerran jälkeen tein S-marketista valituksen.
        - 27.02. kävin Tokmannilla. En muista olleen ongelmia.
        - 01.03. tasan kello 21:00 kävin kaupassanne. Vartija oli vieressäni kun pankkikorttini ei toiminut kassalla. Olin liukastellut kauppaanne jäisillä teillä, joutunut taluttaa paljon matkasta ja siksi olin tosi myöhässä. Kiirehdin kaupassa ja siksi en hätkähtänyt, kun kortti ei ensimmäisellä kerralla toiminut, koska ehkä vetäisin sen liian nopeasti. Kun ongelmat jatkuivat, kirosin jo ääneen tilanteelle ja kassatyöntekijä naurahti tälle. Hätkähdin ja hmettelin sitä. Miksi se nauroi, hyvän- vai pahantahtoisuuttaanko?
        - 07.03. oli taas tosi liukasta ja olin vielä enemmän myöhässä kuin edellisellä kerralla. Minun oli ainoastaan pakko noutaa postipaketti ja pystyin ruokaostokseni tehdä vielä S-marketissa, joka oli tunnin kauemmin auki. S-marketin palvelusta ei ole sanottavaa, mutta Teidän kaupassanne poika postipisteellä oli hirveä! Hän oli jo antamassa pakettiani minulle, kun juuri viime hetkellä alkoikin tentata että millä nimellä se paketti oli. Ihmettelin tilannetta, mutta poika vain intti eikä suostunut pakettia minulle antamaan. Aloin räyhätä ja lopulta hän suostui sen minulle antamaan, mutta olin jo täysin raivoissani. Vartija seisoi koko ajan takanani ja nyt ymmärrän että siksi poika vain levitteli käsiään (vittumaisesti) ettei hän tälle asialle voi mitään tehdä "tämä nyt menee vain näin" -tyyppisesti. Tästä kerrasta tein Teille valituksen.
        - 14.03. kello 20:54 kävin kaupassanne. Kaikkilla edellisillä kauppareissuilla pankkikorttini oli temppuilut kassalla ja minulla oli molempiin isoihin Orimattilan ruokakauppoihin tehty valitus. Niissä tunnelmissa siis olin kassalla. Vartija TAAS seisoi aivan siinä vieressä ja kuinkas ollakaan pankkikorttini taas oikuttelee maksaessa! Mainitsin tästä kassatyöntekijälle ja hän alkoi selkeästi valehdella minulla kuinka se johtuu muka siitä että käytin sen 5e bonusrahan ja kaikille kuulemma käy näin. Huomautin hänelle että edellisilläkin kerroilla kassa oli oikutellut, vaikkei minulla ollut bonusrahaa. Tein tästäkin kerrasta Teille valituksen.
        - En ole vielä sen jälkeen käynyt uudestaan kaupassa.

        ... [jatkuu]

        Viestini 18.03.2022 (yli vuosi sitten) K-Supermarket:ille ei mahtunut yhdessä osassa. Aioin liittää sen tänne eheänä kokonaisuutena, muttei se tännekään mahtunut. Tuli teksti "Lyhennä vähän - tilaa on 5000 merkille.".

        [OSA2.]
        AIEMMIN VUONNA 2021:
        - 06.11.2021 kello 17:58 kävin kaupassanne ja silloin kassoilla oli nämä kaksi nuorta, jotka myöhemmin eivät antaneet minulle postipakettejani. Nainen ei antanut sitä 15.11. (kuin vasta tutkittuaan asiaan järjettömän kauan) ja nuorimies ei antanut pakettia 07.03. (kuin vasta kun olin raivonnut hänelle aikani). Jo tällöin 06.11. minulle jäi ahdistava olo että nämä nuoret mulkoilivat minua omituisesti.
        - 15.11.2021 kello 20:54 ruokakaupan kuitissa. Teidän postipisteen toiminnasta samalla kerralla voisin kirjoittaa enemmänkin, koska työntekijänne selkeästi rikkoi lakia. Nuori nainen ensin flirttaili räikeästi edelliselle miesasiakkaalle, jonka siis toivon olevan hänen miesystävänsä tai jotain. Minä silti sain kylmää kyytiä. Nainen oli jo ottamassa pakettini hyllystä, mutta VÄLITTÖMÄSTI huomattuaan että paketin kyljessä luki Luonnonsuojeluliitto, hän LAITTOI PAKETIN TAKAISIN hyllyyn ja jatkoi sen "oikean" paketin etsimistä. Pakettini otettuaankin hän jäi vielä kohtuuttoman pitkäksi aikaa tietokoneelle vertailemaan tietoja. Pöyristyttävää!! Jos täällä näin ulkokuoren mukaan arvioidaan ihmisiä, niin tämä naikkonen oli siis selkeästi kuppainen huora, jolla ei ole muuta kuin spermaa aivoissa. Hänellä tuskin on mitään tätä kuvausta vastaan?? En muista seisoskeliko vartijaa vieressäni.
        - 21.12.2021 kello 20:30 jouduin yrittää pankkikorttiani kolme kertaa! En muista seisoskeliko vartija silloinkin vieressäni, mutta muistan sen omituisen selityksen, jonka vanhempi kassarouva antoi että muka lämpöero pakkasesta sisään tullessani olisi aiheuttanut kortin oikuttelun.
        Nämä selitykset korttini oikutteluun siis aina vaihtelevat ja silti minulle Teiltä vastattiin ettei edes yhteyksissä ole vikaa, ei ainakaan näin usein. Näin jälkikäteen muistelin että korttini on ennenkin oikutellut, mutten ole silloin asiaa enempää ajatellut. Kassarouva on silti mm. alkanut pyyhkiä korttini sirua ja muuta outoa yrittäessään saada korttiani toimimaan. Tilanne on kuitenkin se että äidilläni ei kuulemma koskaan ole korttiongelmia ja kassojenne valheet on niin ilmeisiä etten usko että vika on minun kortissani. Tänä keväänä selkeästi tämä naisvartija on seissyt aina vieressäni vainoamassa minua ja tällä viikolla keksin syylliseksi sen vartijan siis. Eli josko voisitte välittää hänelle viestiä että hän on ammattitaidoton idiootti ja jos ei ole näin ja hän tarkoituksen mukaisesti vainoaa minua, niin ilmoittakaa hänet poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin tätä naisvartijaa ei ole enää näkynyt. Taisi olla muulta paikkakunnalta täällä vartijan tehtävissä.

        Vantaalta?
        Kun lukee näitä uutisia Avarn Security:stä, niin ei ihmettele ollenkaan menoa täälläkään. Kumma juttu silti, koska asuin 10 vuotta Lahdessa eikä siellä koskaan vartija/järkkäri käynyt päälle. Minä kuitenkin olen minä ja aina ollut samanlainen. Näitä päälle käyviä on ollut vain Orimattilassa (ennen ja nyt). Lahti ei näyttäydy yleensä rauhallisena kaupunkina, mutta minulle näillä on ollut eroa kuin yöllä ja päivällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaalta?
        Kun lukee näitä uutisia Avarn Security:stä, niin ei ihmettele ollenkaan menoa täälläkään. Kumma juttu silti, koska asuin 10 vuotta Lahdessa eikä siellä koskaan vartija/järkkäri käynyt päälle. Minä kuitenkin olen minä ja aina ollut samanlainen. Näitä päälle käyviä on ollut vain Orimattilassa (ennen ja nyt). Lahti ei näyttäydy yleensä rauhallisena kaupunkina, mutta minulle näillä on ollut eroa kuin yöllä ja päivällä!

        Jos on paha olla Orimattilassa niin minä muutan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaalta?
        Kun lukee näitä uutisia Avarn Security:stä, niin ei ihmettele ollenkaan menoa täälläkään. Kumma juttu silti, koska asuin 10 vuotta Lahdessa eikä siellä koskaan vartija/järkkäri käynyt päälle. Minä kuitenkin olen minä ja aina ollut samanlainen. Näitä päälle käyviä on ollut vain Orimattilassa (ennen ja nyt). Lahti ei näyttäydy yleensä rauhallisena kaupunkina, mutta minulle näillä on ollut eroa kuin yöllä ja päivällä!

        "Avarn Securityn järjestyksenvalvojat saivat syytteet useista väkivaltarikoksista: pahoinpitelivät puolustuskyvyttömiä"

        Erikoinen toi uutisten käyttämä puolustuskyvytön. Vertaan tätä siis itseeni aina. Minkälainen tapaus se olisi sitten joka on puolustuskyvyllinen? Ehkä sellainen, joka pistää hanttiin ja laittaa näillä r*nkuille pesäpallomailan p*rseeseen? Minunkin tapauksessa kyse on siitä että ketään ei hevonv*ttuakaan kiinnosta, kun minua ahdistellaan ja vainotaan. Itseasiassa hiljalleen aivan kaikki kaupantyöntekijät rintamassa vainosivat minua. Mielestäni "puolustuskyvytön" ei silti ole sopiva sana. Minä nyt en vain käyttäydy kuin idiootti. Ei se ole kyvyttömyyttä, vaan osoitus siitä että olen älyllinen ihminen enkä aivoton eläin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Avarn Securityn järjestyksenvalvojat saivat syytteet useista väkivaltarikoksista: pahoinpitelivät puolustuskyvyttömiä"

        Erikoinen toi uutisten käyttämä puolustuskyvytön. Vertaan tätä siis itseeni aina. Minkälainen tapaus se olisi sitten joka on puolustuskyvyllinen? Ehkä sellainen, joka pistää hanttiin ja laittaa näillä r*nkuille pesäpallomailan p*rseeseen? Minunkin tapauksessa kyse on siitä että ketään ei hevonv*ttuakaan kiinnosta, kun minua ahdistellaan ja vainotaan. Itseasiassa hiljalleen aivan kaikki kaupantyöntekijät rintamassa vainosivat minua. Mielestäni "puolustuskyvytön" ei silti ole sopiva sana. Minä nyt en vain käyttäydy kuin idiootti. Ei se ole kyvyttömyyttä, vaan osoitus siitä että olen älyllinen ihminen enkä aivoton eläin.

        Koulutuksessa opetetaan etsimään rikollisia. Idea pitäisi siis olla ettei syyttömiin käytetä voimakeinoja. Nyt kun näitä järkkäreitä on toistuvasti paljastunut rikollisiksi, on syytä epäillä heitä kaikkia ja käyttäytyä sen mukaisesti. Mistäpä sen päälle päin näkee onko tuokin r*nkkari hyvis vai pahis? Mistä sen tietäisi? Ehkä niitä voisi vähän hiillosta ja katsoa miten ne käyttäytyy eli löytyykö niitä paljon puhuttuja "rautaisia ammattilaisia", joiden ei tietenkään tarvitse turvautua poliisille kuuluvaan varustukseen, koska eivät ole poliiseja vaan nimenomaan AMMATTITAITOISIA vartijoita-ja-järjestyksenvalvojia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Avarn Securityn järjestyksenvalvojat saivat syytteet useista väkivaltarikoksista: pahoinpitelivät puolustuskyvyttömiä"

        Erikoinen toi uutisten käyttämä puolustuskyvytön. Vertaan tätä siis itseeni aina. Minkälainen tapaus se olisi sitten joka on puolustuskyvyllinen? Ehkä sellainen, joka pistää hanttiin ja laittaa näillä r*nkuille pesäpallomailan p*rseeseen? Minunkin tapauksessa kyse on siitä että ketään ei hevonv*ttuakaan kiinnosta, kun minua ahdistellaan ja vainotaan. Itseasiassa hiljalleen aivan kaikki kaupantyöntekijät rintamassa vainosivat minua. Mielestäni "puolustuskyvytön" ei silti ole sopiva sana. Minä nyt en vain käyttäydy kuin idiootti. Ei se ole kyvyttömyyttä, vaan osoitus siitä että olen älyllinen ihminen enkä aivoton eläin.

        Katselin lisää uutisia ja siellä oli laajemmin listattu uhreja:
        "Poliisin esitutkinnan mukaan väkivaltaa kohdistettiin pääsääntöisesti heikommassa asemassa oleviin, kuten päihtyneisiin ja puolustuskyvyttömiin henkilöihin sekä vähemmistöryhmiin.

        Poliisin mukaan yksi vakavimmista teoista kohdistui selkeästi alaikäiseen lapseen."

        Näistä vaihtoehdoista minä vissiin olisin vähemmistöryhmään kuuluva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini 18.03.2022 (yli vuosi sitten) K-Supermarket:ille ei mahtunut yhdessä osassa. Aioin liittää sen tänne eheänä kokonaisuutena, muttei se tännekään mahtunut. Tuli teksti "Lyhennä vähän - tilaa on 5000 merkille.".

        [OSA1.]
        KAIKKI SEURAAVAT TAPAHTUMAT ON ORIMATTILASTA
        Minua on siis kohdeltu suht ok kaupassanne Orimattilan K-Supermarket, kun yleisesti minua kohdellaan joka paikassa jopa huonosti. On siis ollut outoa että asiat on nimenomaan Teidän kaupassanne nyt kärjistyneet. Toisaalta olen käynyt S-marketissa vain ainoastaan kerran sen jälkeen, kun tein heistä valituksen 21.02.2022. Tämä ristiriita vaivaa ja vaivaa mieltäni. Sitten aloin muistaa että siellä oli aina naisvartija takani, kun Teidän kassoilla oli ongelmia. En muista että ongelmia olisi ollut tänä keväänä niin ETTEI sitä vartijaa ollut siellä. Kassatyöntekijöidet reaktiot on olleet aina omituisia ja he silmiinpistävästi vaikenavat ongelman syistä. Tämä naisvartija on siis auheuttanut ne tilanteet, eikä kassanne.
        Käyn vain noin kerran viikossa kaupassa, siksi ne on helppo tänne listata:

        - 14.02. kello 20:06 kävin kaupassanne eikä minulle ole jäänyt mieleen että silloin olisi ollut mitään ongelmia.
        - 21.02. kävin S-marketin talon apteekissa ja siellä kassa alkoi tentata minua reseptilääkkeistä että onko niissä sama nimi kuin asiakaskortissani! Sen jälkeen jatkoin S-marketin ruokakauppaan, missä pankkikorttini ei toiminut ja väitti jopa PIN-koodin menneen lukkoon! Sen kerran jälkeen tein S-marketista valituksen.
        - 27.02. kävin Tokmannilla. En muista olleen ongelmia.
        - 01.03. tasan kello 21:00 kävin kaupassanne. Vartija oli vieressäni kun pankkikorttini ei toiminut kassalla. Olin liukastellut kauppaanne jäisillä teillä, joutunut taluttaa paljon matkasta ja siksi olin tosi myöhässä. Kiirehdin kaupassa ja siksi en hätkähtänyt, kun kortti ei ensimmäisellä kerralla toiminut, koska ehkä vetäisin sen liian nopeasti. Kun ongelmat jatkuivat, kirosin jo ääneen tilanteelle ja kassatyöntekijä naurahti tälle. Hätkähdin ja hmettelin sitä. Miksi se nauroi, hyvän- vai pahantahtoisuuttaanko?
        - 07.03. oli taas tosi liukasta ja olin vielä enemmän myöhässä kuin edellisellä kerralla. Minun oli ainoastaan pakko noutaa postipaketti ja pystyin ruokaostokseni tehdä vielä S-marketissa, joka oli tunnin kauemmin auki. S-marketin palvelusta ei ole sanottavaa, mutta Teidän kaupassanne poika postipisteellä oli hirveä! Hän oli jo antamassa pakettiani minulle, kun juuri viime hetkellä alkoikin tentata että millä nimellä se paketti oli. Ihmettelin tilannetta, mutta poika vain intti eikä suostunut pakettia minulle antamaan. Aloin räyhätä ja lopulta hän suostui sen minulle antamaan, mutta olin jo täysin raivoissani. Vartija seisoi koko ajan takanani ja nyt ymmärrän että siksi poika vain levitteli käsiään (vittumaisesti) ettei hän tälle asialle voi mitään tehdä "tämä nyt menee vain näin" -tyyppisesti. Tästä kerrasta tein Teille valituksen.
        - 14.03. kello 20:54 kävin kaupassanne. Kaikkilla edellisillä kauppareissuilla pankkikorttini oli temppuilut kassalla ja minulla oli molempiin isoihin Orimattilan ruokakauppoihin tehty valitus. Niissä tunnelmissa siis olin kassalla. Vartija TAAS seisoi aivan siinä vieressä ja kuinkas ollakaan pankkikorttini taas oikuttelee maksaessa! Mainitsin tästä kassatyöntekijälle ja hän alkoi selkeästi valehdella minulla kuinka se johtuu muka siitä että käytin sen 5e bonusrahan ja kaikille kuulemma käy näin. Huomautin hänelle että edellisilläkin kerroilla kassa oli oikutellut, vaikkei minulla ollut bonusrahaa. Tein tästäkin kerrasta Teille valituksen.
        - En ole vielä sen jälkeen käynyt uudestaan kaupassa.

        ... [jatkuu]

        Eikö S-ryhmän apteekit ole vielä apteekkareiden omistuksessa toiminimellä ja vuokralla s-ryhmän kiinteistössä ja sitten sinne sisään on piilotettu apteekkarin oma osakeyhtiö joka tekee myyntiä samasta apteekista mutta he keräävät sinne vain rahat itsehoitotuotteista joita voi myydä kuka tahansa, mutta apteeki bräbdi tarjoaa niille hyvä alustan myyntiin?
        Oletan että s-ryhmä ostaa apteekit heti kun lakimuutos tulee apteekeille ja silloin kaikki menee s-apteekin alle ja varmaan cittareissa olevat keskon vuokralaiset ostaa kesko ja niistä tulee K-apteekkeja, mutta mielenkiintoista olisi se voisko s-ryhmä ostaa myös cittareissa olevat apteekkarit ja saada näin jalkansa pluspisteketjuun??

        Keskon K-apteekki on taas vasta tulossa ja ennen kuin kesko tulee mukaan tai Lidl-apteekki niin emme saa Suomeen aikaiseksi oikeaa kilpailua vaan tämä on s-apteekin yksinmarssia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini 18.03.2022 (yli vuosi sitten) K-Supermarket:ille ei mahtunut yhdessä osassa. Aioin liittää sen tänne eheänä kokonaisuutena, muttei se tännekään mahtunut. Tuli teksti "Lyhennä vähän - tilaa on 5000 merkille.".

        [OSA2.]
        AIEMMIN VUONNA 2021:
        - 06.11.2021 kello 17:58 kävin kaupassanne ja silloin kassoilla oli nämä kaksi nuorta, jotka myöhemmin eivät antaneet minulle postipakettejani. Nainen ei antanut sitä 15.11. (kuin vasta tutkittuaan asiaan järjettömän kauan) ja nuorimies ei antanut pakettia 07.03. (kuin vasta kun olin raivonnut hänelle aikani). Jo tällöin 06.11. minulle jäi ahdistava olo että nämä nuoret mulkoilivat minua omituisesti.
        - 15.11.2021 kello 20:54 ruokakaupan kuitissa. Teidän postipisteen toiminnasta samalla kerralla voisin kirjoittaa enemmänkin, koska työntekijänne selkeästi rikkoi lakia. Nuori nainen ensin flirttaili räikeästi edelliselle miesasiakkaalle, jonka siis toivon olevan hänen miesystävänsä tai jotain. Minä silti sain kylmää kyytiä. Nainen oli jo ottamassa pakettini hyllystä, mutta VÄLITTÖMÄSTI huomattuaan että paketin kyljessä luki Luonnonsuojeluliitto, hän LAITTOI PAKETIN TAKAISIN hyllyyn ja jatkoi sen "oikean" paketin etsimistä. Pakettini otettuaankin hän jäi vielä kohtuuttoman pitkäksi aikaa tietokoneelle vertailemaan tietoja. Pöyristyttävää!! Jos täällä näin ulkokuoren mukaan arvioidaan ihmisiä, niin tämä naikkonen oli siis selkeästi kuppainen huora, jolla ei ole muuta kuin spermaa aivoissa. Hänellä tuskin on mitään tätä kuvausta vastaan?? En muista seisoskeliko vartijaa vieressäni.
        - 21.12.2021 kello 20:30 jouduin yrittää pankkikorttiani kolme kertaa! En muista seisoskeliko vartija silloinkin vieressäni, mutta muistan sen omituisen selityksen, jonka vanhempi kassarouva antoi että muka lämpöero pakkasesta sisään tullessani olisi aiheuttanut kortin oikuttelun.
        Nämä selitykset korttini oikutteluun siis aina vaihtelevat ja silti minulle Teiltä vastattiin ettei edes yhteyksissä ole vikaa, ei ainakaan näin usein. Näin jälkikäteen muistelin että korttini on ennenkin oikutellut, mutten ole silloin asiaa enempää ajatellut. Kassarouva on silti mm. alkanut pyyhkiä korttini sirua ja muuta outoa yrittäessään saada korttiani toimimaan. Tilanne on kuitenkin se että äidilläni ei kuulemma koskaan ole korttiongelmia ja kassojenne valheet on niin ilmeisiä etten usko että vika on minun kortissani. Tänä keväänä selkeästi tämä naisvartija on seissyt aina vieressäni vainoamassa minua ja tällä viikolla keksin syylliseksi sen vartijan siis. Eli josko voisitte välittää hänelle viestiä että hän on ammattitaidoton idiootti ja jos ei ole näin ja hän tarkoituksen mukaisesti vainoaa minua, niin ilmoittakaa hänet poliisille.

        Viestini 18.03.2022 K-Supermarketille mm.:
        "...Tänä keväänä selkeästi tämä naisvartija on seissyt aina vieressäni vainoamassa minua ja tällä viikolla keksin syylliseksi sen vartijan siis. Eli josko voisitte välittää hänelle viestiä että hän on ammattitaidoton idiootti ja jos ei ole näin ja hän tarkoituksen mukaisesti vainoaa minua, niin ilmoittakaa hänet poliisille."

        18.5.2022 kirjoitin K-Supermarketille mm.:
        " ...Lähetin asiakaspalautteessa lauseet: "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina". Vartija tuli "törmäilemään" minuun ja joku työntelijä pisti lavashown pystyyn kassoilla rehvastellen. Mielestäni nainen sanoi jotain "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki" ja ...? Mitähän hän tällä tarkoitti? Onko tämä nainen nyt korruptoitunut vain ammattitaidoton mielestään? "

        ***

        Nyt (26.02.2024) yritin koota taas noita viestejäni, mutta nämä sisäkkäiset siteeraukset ovat todella hankalia :( Tulee pää kipeäksi näitä rakentaessa. Olen miettinyt paljon sitä että ovatko nämä vain idiootteja vai onko siellä nyt muka joku älykäs rikollisuus takana. Aika usein päädyn sellaiseen diplomaattiseen ratkaisuun eli siellä ON älykästä rikollisuutta, mutta he ovat laittaneet nämä idiootit tekemään työnsä. Ainahan se niin menee eikä kukaan "oikea" tyyppi likaa tassujaan. Joku puhui Orimattilan omasta Suposta eilen ja vaikka asia naurattaa minua, siinä on silti tavallaan perää. On hassua miten minä silti päädyin tähän keskelle. Melkein luulisin tämän johtuvan poliisille tehdystä källistä. Minä olen silti outo källiksi, koska en itsekään tiedä kuka tästä hyötyisi tai kärsisi eniten. Olen aika libero. Sen pitäisi auttaa minua pysymään diplomaattisesti aina erossa ongelmista, mutta näyttäisi nyt silti että se on sotkenut minut lopulta kaikkeen, koska sovin kaikkeen... vain koska minua ei ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini 18.03.2022 K-Supermarketille mm.:
        "...Tänä keväänä selkeästi tämä naisvartija on seissyt aina vieressäni vainoamassa minua ja tällä viikolla keksin syylliseksi sen vartijan siis. Eli josko voisitte välittää hänelle viestiä että hän on ammattitaidoton idiootti ja jos ei ole näin ja hän tarkoituksen mukaisesti vainoaa minua, niin ilmoittakaa hänet poliisille."

        18.5.2022 kirjoitin K-Supermarketille mm.:
        " ...Lähetin asiakaspalautteessa lauseet: "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina". Vartija tuli "törmäilemään" minuun ja joku työntelijä pisti lavashown pystyyn kassoilla rehvastellen. Mielestäni nainen sanoi jotain "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki" ja ...? Mitähän hän tällä tarkoitti? Onko tämä nainen nyt korruptoitunut vain ammattitaidoton mielestään? "

        ***

        Nyt (26.02.2024) yritin koota taas noita viestejäni, mutta nämä sisäkkäiset siteeraukset ovat todella hankalia :( Tulee pää kipeäksi näitä rakentaessa. Olen miettinyt paljon sitä että ovatko nämä vain idiootteja vai onko siellä nyt muka joku älykäs rikollisuus takana. Aika usein päädyn sellaiseen diplomaattiseen ratkaisuun eli siellä ON älykästä rikollisuutta, mutta he ovat laittaneet nämä idiootit tekemään työnsä. Ainahan se niin menee eikä kukaan "oikea" tyyppi likaa tassujaan. Joku puhui Orimattilan omasta Suposta eilen ja vaikka asia naurattaa minua, siinä on silti tavallaan perää. On hassua miten minä silti päädyin tähän keskelle. Melkein luulisin tämän johtuvan poliisille tehdystä källistä. Minä olen silti outo källiksi, koska en itsekään tiedä kuka tästä hyötyisi tai kärsisi eniten. Olen aika libero. Sen pitäisi auttaa minua pysymään diplomaattisesti aina erossa ongelmista, mutta näyttäisi nyt silti että se on sotkenut minut lopulta kaikkeen, koska sovin kaikkeen... vain koska minua ei ole olemassa.

        "koska minua ei ole olemassa."

        Tarkoitan ettei minua ole missään. Minusta on vain puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini 18.03.2022 K-Supermarketille mm.:
        "...Tänä keväänä selkeästi tämä naisvartija on seissyt aina vieressäni vainoamassa minua ja tällä viikolla keksin syylliseksi sen vartijan siis. Eli josko voisitte välittää hänelle viestiä että hän on ammattitaidoton idiootti ja jos ei ole näin ja hän tarkoituksen mukaisesti vainoaa minua, niin ilmoittakaa hänet poliisille."

        18.5.2022 kirjoitin K-Supermarketille mm.:
        " ...Lähetin asiakaspalautteessa lauseet: "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina". Vartija tuli "törmäilemään" minuun ja joku työntelijä pisti lavashown pystyyn kassoilla rehvastellen. Mielestäni nainen sanoi jotain "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki" ja ...? Mitähän hän tällä tarkoitti? Onko tämä nainen nyt korruptoitunut vain ammattitaidoton mielestään? "

        ***

        Nyt (26.02.2024) yritin koota taas noita viestejäni, mutta nämä sisäkkäiset siteeraukset ovat todella hankalia :( Tulee pää kipeäksi näitä rakentaessa. Olen miettinyt paljon sitä että ovatko nämä vain idiootteja vai onko siellä nyt muka joku älykäs rikollisuus takana. Aika usein päädyn sellaiseen diplomaattiseen ratkaisuun eli siellä ON älykästä rikollisuutta, mutta he ovat laittaneet nämä idiootit tekemään työnsä. Ainahan se niin menee eikä kukaan "oikea" tyyppi likaa tassujaan. Joku puhui Orimattilan omasta Suposta eilen ja vaikka asia naurattaa minua, siinä on silti tavallaan perää. On hassua miten minä silti päädyin tähän keskelle. Melkein luulisin tämän johtuvan poliisille tehdystä källistä. Minä olen silti outo källiksi, koska en itsekään tiedä kuka tästä hyötyisi tai kärsisi eniten. Olen aika libero. Sen pitäisi auttaa minua pysymään diplomaattisesti aina erossa ongelmista, mutta näyttäisi nyt silti että se on sotkenut minut lopulta kaikkeen, koska sovin kaikkeen... vain koska minua ei ole olemassa.

        Vartijoiden ammattitaitoa voisi testata pesäpallomailalla ja aina vaatia heitä kertomaan se tietty laki mitä rikottaisiin, jos vaikka ahteriin se laitettaisiin. Jos ei pykälää tiedä, niin ei ole oikeutettu myöskään valittamaan. Sitten sellainen kompakysymys että "Mitä lakia SAA rikkoa?" :DDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartijoiden ammattitaitoa voisi testata pesäpallomailalla ja aina vaatia heitä kertomaan se tietty laki mitä rikottaisiin, jos vaikka ahteriin se laitettaisiin. Jos ei pykälää tiedä, niin ei ole oikeutettu myöskään valittamaan. Sitten sellainen kompakysymys että "Mitä lakia SAA rikkoa?" :DDDDDD

        Saako toista pahoinpidellä, jos ei se itseä satu lainkaan???!
        Voiko sattua, jos ei edes tule verta? O.O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on paha olla Orimattilassa niin minä muutan pois.

        No, voi suo reppanaa :( Auttoiko muuttaminen? Muutitko Orimattilaan vain Orimattilasta pois? Lauseen alku on passiivissa, joten tuon voi myös ymmärtää että jos jollain toisella on paha olla, niin sinä lähdet pois. Lähdetko siksi että toisella olisi parempi olo vai siksi että sinä et kestä sitä toisen pahaa oloa?

        Kummallisia ihmisiä noi muuttajat. Se tietenkin, jos on jostain kotoisin ja sopii kuin nenä päähän siellä, niin on ehkä järkevää ettei hän sitten olisi vaivaksi muualla minne hän ei sovi. Minun tapauksessani tämä silti on kotikaupunkini ja olen tänne kuuluva osa. Jos minunlainen ihminen muotoutuu Orimattilassa, niin Orimattilan on vain hyväksyttävä minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin tätä naisvartijaa ei ole enää näkynyt. Taisi olla muulta paikkakunnalta täällä vartijan tehtävissä.

        Mikähän intohimo jollain on tulla Orimattilaan ahdistelemaan ihmisiä? TOSI vaikea kuvitella että omassa käytöksessäni olisi ollut jotain että sen piti käydä päälle. On myös omituista, jos se ventovieraiden päälle käy noin.

        Ämmä jostain muualta tulee pokkana Orimattilaan ahdistelemaan pedofilianuhreja??! Onhan toi nyt villi ammatti, mutta jotkut haluaa enemmän jännitystä kuin toiset!! :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini 18.03.2022 K-Supermarketille mm.:
        "...Tänä keväänä selkeästi tämä naisvartija on seissyt aina vieressäni vainoamassa minua ja tällä viikolla keksin syylliseksi sen vartijan siis. Eli josko voisitte välittää hänelle viestiä että hän on ammattitaidoton idiootti ja jos ei ole näin ja hän tarkoituksen mukaisesti vainoaa minua, niin ilmoittakaa hänet poliisille."

        18.5.2022 kirjoitin K-Supermarketille mm.:
        " ...Lähetin asiakaspalautteessa lauseet: "Myös muilla aloilla on paljon korruptiota ja täysin ammattitaidottomia ihmisiä. Teille saastoille ei ole sijaa täällä eli odotan vapautuvan paljon työpaikkoja lähiaikoina". Vartija tuli "törmäilemään" minuun ja joku työntelijä pisti lavashown pystyyn kassoilla rehvastellen. Mielestäni nainen sanoi jotain "No, ehkä me sitten lähdetään kaikki" ja ...? Mitähän hän tällä tarkoitti? Onko tämä nainen nyt korruptoitunut vain ammattitaidoton mielestään? "

        ***

        Nyt (26.02.2024) yritin koota taas noita viestejäni, mutta nämä sisäkkäiset siteeraukset ovat todella hankalia :( Tulee pää kipeäksi näitä rakentaessa. Olen miettinyt paljon sitä että ovatko nämä vain idiootteja vai onko siellä nyt muka joku älykäs rikollisuus takana. Aika usein päädyn sellaiseen diplomaattiseen ratkaisuun eli siellä ON älykästä rikollisuutta, mutta he ovat laittaneet nämä idiootit tekemään työnsä. Ainahan se niin menee eikä kukaan "oikea" tyyppi likaa tassujaan. Joku puhui Orimattilan omasta Suposta eilen ja vaikka asia naurattaa minua, siinä on silti tavallaan perää. On hassua miten minä silti päädyin tähän keskelle. Melkein luulisin tämän johtuvan poliisille tehdystä källistä. Minä olen silti outo källiksi, koska en itsekään tiedä kuka tästä hyötyisi tai kärsisi eniten. Olen aika libero. Sen pitäisi auttaa minua pysymään diplomaattisesti aina erossa ongelmista, mutta näyttäisi nyt silti että se on sotkenut minut lopulta kaikkeen, koska sovin kaikkeen... vain koska minua ei ole olemassa.

        Tuli mieleeni (tossa 18.5.2022 kirjoittamassani palautteessa) toi minua päin kävellyt vartija että oliko hänellä jotain asiaakin vai unohtuiko vain rillit himaan, kun asiakkaita päin kävelee? Meni vain ohi ja katosi taas sinne jonnekin. Vissiin meni piiloon takahuoneeseen. Sinne se eräs minulle ilveillyt naikkonenkin äkkiä kipitti.

        Niin että OLIKO JOTAIN ASIAA??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleeni (tossa 18.5.2022 kirjoittamassani palautteessa) toi minua päin kävellyt vartija että oliko hänellä jotain asiaakin vai unohtuiko vain rillit himaan, kun asiakkaita päin kävelee? Meni vain ohi ja katosi taas sinne jonnekin. Vissiin meni piiloon takahuoneeseen. Sinne se eräs minulle ilveillyt naikkonenkin äkkiä kipitti.

        Niin että OLIKO JOTAIN ASIAA??

        ...Niin että oliko sitä asiaa? Oli niin pikkumulkkuisen oloinen karara se miesvartija etten oikeasti usko sillä olleen muuta kuin yrittää näyttää kovalta näille huorille. Se ON tosi iloisen oloinen se vajakki, joka siellä hyllyjä täyttelee. En syyttä sanonut hänen olevan uransa huipulla ;) Kiva, kun pikkukullit hyppeleen hänen tahtonsa mukaan.

        Pikkulutkan ongelma on silti siinä että ihmisten täytyy haluta panna suo. Sitten myöhemmin susta tulee kuin se harakanperse ämmä samassa kaupassa sepittäen jotain Siperiasta. Tämä on kuitenkin Orimattila. Ei ihan hurja.

        Kuten Marengin miehet (juorujen perusteella) ahdistellen naisia tuijotuksillaan ja puheillaan, mutta me kaikki (miehet eniten) tiedämme ettei heistä ole mihinkään muuhun enää. Kuten se lutka siellä hyllyjä täytellen. Se on mitä on eikä pikkulutkasta muuksi muutu. Taas vaihtuu sukupolvesta toiseen ja Orimattilan alkuasukkaat pysyvät samanlaisina.

        Minä olen tehnyt geenitestin, mutten tiedä antaako se oikeanlaista kuvaa Orimattilasta. Toivottavasti näistä tyypillisistä malliorimattilalaisista otetaan geeninäytteitä myöhempiä tieteellisiä tutkimuksia varten. Täällä on jotain niin ärhäkkää ja spessua että se pitäisi dokumentoida hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Niin että oliko sitä asiaa? Oli niin pikkumulkkuisen oloinen karara se miesvartija etten oikeasti usko sillä olleen muuta kuin yrittää näyttää kovalta näille huorille. Se ON tosi iloisen oloinen se vajakki, joka siellä hyllyjä täyttelee. En syyttä sanonut hänen olevan uransa huipulla ;) Kiva, kun pikkukullit hyppeleen hänen tahtonsa mukaan.

        Pikkulutkan ongelma on silti siinä että ihmisten täytyy haluta panna suo. Sitten myöhemmin susta tulee kuin se harakanperse ämmä samassa kaupassa sepittäen jotain Siperiasta. Tämä on kuitenkin Orimattila. Ei ihan hurja.

        Kuten Marengin miehet (juorujen perusteella) ahdistellen naisia tuijotuksillaan ja puheillaan, mutta me kaikki (miehet eniten) tiedämme ettei heistä ole mihinkään muuhun enää. Kuten se lutka siellä hyllyjä täytellen. Se on mitä on eikä pikkulutkasta muuksi muutu. Taas vaihtuu sukupolvesta toiseen ja Orimattilan alkuasukkaat pysyvät samanlaisina.

        Minä olen tehnyt geenitestin, mutten tiedä antaako se oikeanlaista kuvaa Orimattilasta. Toivottavasti näistä tyypillisistä malliorimattilalaisista otetaan geeninäytteitä myöhempiä tieteellisiä tutkimuksia varten. Täällä on jotain niin ärhäkkää ja spessua että se pitäisi dokumentoida hyvin.

        "sillä olleen muuta kuin yrittää näyttää kovalta näille huorille."

        Mä en todellakaan ole mikään seksilelu. Olen lopen kyllästynyt ihmisten käyttävän minua piristämään omaa seksielämäänsä. Olen tosi-tosi-TOSI väsynyt teihin. Joo-joo, mä olen huomannut ettei teitä haittaa miten vastenmielisenä sen koen. Ymmärrän-ymmärrän että te olette TOSI epätoivoisia, selkeästi paljon epätoivoisempia kuin minä yrittäessäni pysyä erossa teistä kaikista perversseistä.

        Auttoiko se edes? Oletko nyt tyytyväinen itseesi? Sinä, miesvartija kovistellessasi minua sen hyllyntäyttäjän katsellessa. Saitko edes pillua? Tuliko muna kovaksi illalla? Kuvittelen itseni olevan kuitenkin sen verran huono tällaiseen ettei tainnut onnistua. Olen nimittäin tottunut tähän vastenmieliseen pornoleikkiin. "Ei olla ensimmäistä kertaa pappia viemässä" niin kuin sanotaan.

        Lahdessa pärjäsin, mutta Orimattilaan palattuani tämä sama pornoleikki taas alkoi. Olen hämmentynyt, koska olen tehnyt paljon sen eteen ettei minun käytöstä tai olemustani aikanaan voisi syyttää aiheuttaen ahdistelua. Teenkö mä nyt jotain väärin? Eroko oli todellakin siinä että asuuko Lahdessa vain Orimattilassa? No, osa syy voi olla siinä että kaikenkaikkiaan Orimattilan naiskanta on iljettävää. Ei siis miehillä ole paljoa mistä valita :( Mä olen oikeasti tosi huono tähän, mä olen varma siitä, koska olen paljon miettinyt aihetta. En ymmärrä miksei muurini toimi. MIKSI kukaan ahdistelisi minua??! Kostoksi joo ja kuten se vartija/järkkäri, niin esittääkseen kovaa sille naikkoselle. Joo.

        Miksi silti? Silti se syy puuttuu? Hmmm? Ok, halpa lehmä, joka kai Orimattilan mittakaavalla on pantavin. Sitten pikkumulkkuinen kaveri ja kun näitä on paljon, niin eroa haetaan sillä että kuka osaisi olla väkivaltaisin. Lutka tykkää että susta kilpaillaan ja aggressiivisuus saattaa olla seksikkäin piirre näissä miehissä. Win win -situation, jos samalla myös kohotat omaa heikkoa itsetuntoasi alistamalla muita naisia. Ok? Saan mä tähän keissi kasaan. Pohjimmainen syy on silloin se ettei tämä Runkku-vartija hae pillua minulta, joka sinänsä on ihanteellista <3 Silloin hän voi käyttää minua vain isotteluun, koska isompana on helppo isotella, vaikka muutoin on vähemmän "munaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleeni (tossa 18.5.2022 kirjoittamassani palautteessa) toi minua päin kävellyt vartija että oliko hänellä jotain asiaakin vai unohtuiko vain rillit himaan, kun asiakkaita päin kävelee? Meni vain ohi ja katosi taas sinne jonnekin. Vissiin meni piiloon takahuoneeseen. Sinne se eräs minulle ilveillyt naikkonenkin äkkiä kipitti.

        Niin että OLIKO JOTAIN ASIAA??

        "Sinne se eräs minulle ilveillyt naikkonenkin äkkiä kipitti."
        Kun nyt tässä jo useamman viestin puhuin niistä kahdesta tyypistä, niin selvennän että tämä vartija on sama, mutta naikkonen on eri juuri näissä tapauksissa. Se ilveillyt, johon juuri tässä viittaa on se isoleukainen, jolla on tosi kireä kasvojen iho. Eiköhän sillä tunnista. Se ilveili jotain siellä lihatiskin takana/luona ja meni hämmentävästi hymy korvissa sinne takahuoneeseen. Friikkiä. Toisaalta, jos se oli aineissa? Ei näistä irvistelijöistä tiedä. Se naama silti kirrasi poikkeuksellisesti enkä usko minkään huumeen tuota tekevän. Joku kasvohoidon överi käynyt? Tuli olo että kasvoja oli "hoidettu" liikaa ja se iho repeää ihan just! Vai oisko joku uusi meikkivoidetyyppi? Mistäs minä noista tiedän, kun en ikinä meikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinne se eräs minulle ilveillyt naikkonenkin äkkiä kipitti."
        Kun nyt tässä jo useamman viestin puhuin niistä kahdesta tyypistä, niin selvennän että tämä vartija on sama, mutta naikkonen on eri juuri näissä tapauksissa. Se ilveillyt, johon juuri tässä viittaa on se isoleukainen, jolla on tosi kireä kasvojen iho. Eiköhän sillä tunnista. Se ilveili jotain siellä lihatiskin takana/luona ja meni hämmentävästi hymy korvissa sinne takahuoneeseen. Friikkiä. Toisaalta, jos se oli aineissa? Ei näistä irvistelijöistä tiedä. Se naama silti kirrasi poikkeuksellisesti enkä usko minkään huumeen tuota tekevän. Joku kasvohoidon överi käynyt? Tuli olo että kasvoja oli "hoidettu" liikaa ja se iho repeää ihan just! Vai oisko joku uusi meikkivoidetyyppi? Mistäs minä noista tiedän, kun en ikinä meikkaa.

        Muistin just (häiriintyneen) ilmiön/opetustarinan että pojat heittelee kivillä tyttöjä, joista tykkää. Tuollainen tuskin saa ketään tykkäämään itsestään ja miehet ei edes opi. Pääpointti oli silti että jos toi vartija uhkailee minua vain osoittaakseen että tykkää minusta, niin hänet voisi kivittää. Ei niin että tykkään hänestä, mutta ihan siitä ilosta vain :D Miksi ei? Kaikki voisi osoittaa sitä intohimon paloaan viskomalla kivenmurikoita sen päähän! Jee!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinne se eräs minulle ilveillyt naikkonenkin äkkiä kipitti."
        Kun nyt tässä jo useamman viestin puhuin niistä kahdesta tyypistä, niin selvennän että tämä vartija on sama, mutta naikkonen on eri juuri näissä tapauksissa. Se ilveillyt, johon juuri tässä viittaa on se isoleukainen, jolla on tosi kireä kasvojen iho. Eiköhän sillä tunnista. Se ilveili jotain siellä lihatiskin takana/luona ja meni hämmentävästi hymy korvissa sinne takahuoneeseen. Friikkiä. Toisaalta, jos se oli aineissa? Ei näistä irvistelijöistä tiedä. Se naama silti kirrasi poikkeuksellisesti enkä usko minkään huumeen tuota tekevän. Joku kasvohoidon överi käynyt? Tuli olo että kasvoja oli "hoidettu" liikaa ja se iho repeää ihan just! Vai oisko joku uusi meikkivoidetyyppi? Mistäs minä noista tiedän, kun en ikinä meikkaa.

        Mulla lukee jossain merkinnöissä että tämä lihatiskitapaus olisi ollut 18.06.2022.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla lukee jossain merkinnöissä että tämä lihatiskitapaus olisi ollut 18.06.2022.

        ...Jep ja kello 17:00 on ollut kuitissa. Kaikkea sitä vaivautuukin etsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleeni (tossa 18.5.2022 kirjoittamassani palautteessa) toi minua päin kävellyt vartija että oliko hänellä jotain asiaakin vai unohtuiko vain rillit himaan, kun asiakkaita päin kävelee? Meni vain ohi ja katosi taas sinne jonnekin. Vissiin meni piiloon takahuoneeseen. Sinne se eräs minulle ilveillyt naikkonenkin äkkiä kipitti.

        Niin että OLIKO JOTAIN ASIAA??

        12.05.2022 on "kalju ja läski miesvartija", kun kuvailin häntä ensimmäisessä muistiinpanossani. 17.05.2022 mainitsen hänet "läskinä nutipäänä". Ihan tässä ihmettelen etten muistanut hänen olleen läski, mutta oli se vissiin, kun alunperin tuota olen toistanut :) Niin se muisti pettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12.05.2022 on "kalju ja läski miesvartija", kun kuvailin häntä ensimmäisessä muistiinpanossani. 17.05.2022 mainitsen hänet "läskinä nutipäänä". Ihan tässä ihmettelen etten muistanut hänen olleen läski, mutta oli se vissiin, kun alunperin tuota olen toistanut :) Niin se muisti pettää.

        Muisti pettää. Minä en petä koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on paha olla Orimattilassa niin minä muutan pois.

        Fraasi: "Jumala, anna minulle tyyneyttä hyväksyä asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne, jotka voin ja viisautta erottaa nämä kaksi toisistaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        12.05.2022 on "kalju ja läski miesvartija", kun kuvailin häntä ensimmäisessä muistiinpanossani. 17.05.2022 mainitsen hänet "läskinä nutipäänä". Ihan tässä ihmettelen etten muistanut hänen olleen läski, mutta oli se vissiin, kun alunperin tuota olen toistanut :) Niin se muisti pettää.

        ..Kiva että naisvartijasta valituksen tehtyäni ei näkynyt sitä h*roa enää ja samalla katosi maksupääteongelmani :)

        Kokonaan ongelmat eivät silti poistuneet. Ne oli tauolla kesäksi ja palasi syksyllä ja silloin oli taas niitä s**kelin korttiongelmia ja S-marketin liukuovet ei auenneet mulle. On kyllä surkeat laitteet noilla!! Ihan s**tanan aivottomia vartijoitakin.


    • Anonyymi

      Mikä on ohjeistus? Onko kielletty puhumasta, kun ei työntekijät vastaa? Joo-joo, kauppaketjuilla on VARMASTI tosi tiukka kuri tän sunteen. Hyvä että horot tottelee ohjeistusta mm. vasten tahtoaan ahdistellen pedofilian uhreja ja muuta vastaavaa. Vastuu painaa :(

      Joskus mietin näitä "töissäkäyviä" mikä on boogie ;)
      Minä olen elinikäisellä sairaseläkkeellä eli tervetuloa vain, jos... jos teitä alkaa ahdistaa.

    • Anonyymi

      Orimattilan kaupat todellakin vihaa sitä että asioin, vaikka olen mielisairas. No, kun eivät halunneet, niin nyt asiat hoidetaan osin verovaroin. Tämä on juuri Orimattilan logiikka. Kiitos teidän "älykkyydestänne". Orimattilan kauppojen ongelma on aina ollut että siellä käy asiakkaita. Minunkin ongelma on että Orimattilan kaupoissa käy asiakkaita. Jos täällä ei olisi kauppoja, tuolta Lahdesta kuljetettaisiin tänne ruokaa.

    • Anonyymi

      Vaikka olen yrittänyt selittää ja selittää itseäni, sillä ei ole ollut vaikutusta. Kun mikään perustelu ja todistus ei auta, jää vain se yksi vaihtoehto jäljelle: Toiset tiesi jo alunperinkin etten ole syyllinen.

      Miksi kaupat tarvitsevat jonkun syntipukin?

      • Anonyymi

        Musta on erikoista että minua vuosia syytellään ja pilkataan (vuokratalot), sitten väitetään minun käyttäytyneen huonosti (kauppa)? Toisaalta tämähän on vain sitä saman jatkumoa. Muutin vain Orimattilaan ja välittömästi minua on pilkattu ja halveerattu. Minkä ihmeen takia? Tulin vasta ja Vuokrataloilla oletettiin etten maksaisi vuokraa, että asunto olisi paskainen ja ääneen ilmeteltiin että "Ai, sä toit sen jo" kun palautin kuntoraportin. Ihmetellään kun jestas teenkin asiat oikein? Minkä ihmeen takia niitä koskaan olisin tehnyt väärin? Miksi minä jotain väärin olisin tehnyt??

        Kaupassa kassa tonkii kassini. Tätä on jatkunut yhtäjatkoisesti siis tammikuusta 2016. Alkaako teitä jo kyllästyttää syyttää minua aina kaikesta?


      • Anonyymi

        "Toiset tiesi jo alunperinkin etten ole syyllinen.

        Miksi kaupat tarvitsevat jonkun syntipukin?"

        Täällä Suomi24:ssä on sama sairas maailman kuin kaupoilla. Minua syytetään ja pedofiliaa puolustellaan. Minua kyllä ahdistellaan ja vainotaan, muttei siitä saisi valittaa, mutta silti minulle VALITETAAN joka vitun kerta, kun minä asioista kerron.

        Jos tuntuu että perse ja hermot kestää, niin sitten kiusaatte pedofilian uhreja ym. mielestänne "vammaisia", mutta älkää hei nillittäkö jälkikäteen. Kukaan ei nyt rupeaa koskaan enää TEIDÄN olotiloistanne välittämään, ellei sitten sadistisessa mielessä.


    • Anonyymi

      Taidat olla aika yksinäinen ihminen. Eihän tuollaista valitusta jaksa lukea/kuunnella kukaan. Kymmeniä aloituksia samanlaisista aiheista. Mut hei, ei kiinnosta. Koita jaksaa... ja jos et jaksa, niin pidä pari päivää vapaata.

      • Anonyymi

        - Asioista valitetaan niin kauan kunnes ongelma poistetaan
        - Kymmeniä aloituksia en ole tehnyt ylipäätänsä mistään aiheesta yhteensäkään.
        - En voi pitää "vapaata", koska olen sairaseläkkeellä ja työkyvytönkin ollut koko ikäni. Miksi jauhatte täällä paskaa täysin ventovieraille ja kinaatte vastaan?


      • Anonyymi

        "Eihän tuollaista valitusta jaksa lukea/kuunnella kukaan. "

        Onko häiriintyneessä päässäsi koskaan käynyt mielessä että ketään ei kiinnosta mitä SINÄ täällä Suomi24:ssä haluaisit lukea? Valitusten idea onkin että joku tekisi asialle jotain, ääliö! Siksi täällä kirjoitan, kun ei kaupoille tekemäni valitukset auttaneet. Onko idiooteilla todellakaan edes hetkeä käynyt mielessä että laikkaisitte olemasta läpeensä mätiä kusipäitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän tuollaista valitusta jaksa lukea/kuunnella kukaan. "

        Onko häiriintyneessä päässäsi koskaan käynyt mielessä että ketään ei kiinnosta mitä SINÄ täällä Suomi24:ssä haluaisit lukea? Valitusten idea onkin että joku tekisi asialle jotain, ääliö! Siksi täällä kirjoitan, kun ei kaupoille tekemäni valitukset auttaneet. Onko idiooteilla todellakaan edes hetkeä käynyt mielessä että laikkaisitte olemasta läpeensä mätiä kusipäitä?

        ...Orimattilassa on niin aivotonta paskaa, vastenmielisiä iljetyksiä että ei kai ne nyt oikeasti luule että ihmiset HALUAISIVAT heidän olevan sellaisia?!!!!


      • Anonyymi

        Viestisi eivät koskaan liity minuun milläänlailla. Taas luulin sinun kirjoittaneen MINULLE. No, virhe oli ymmärrettävä, koska vastasit minun viestiini, mutta kirjoitit kuitenkin vain itsellesi itsestäni. Sori, en tajunnut että sinua ärsytti että vittuilet aina minulle. Hyvä että alat ymmärtää ja lopettaisit jo.

        Eli siis en ole mitään aloituksia täällä tehnyt kymmeniä, en ole työelämässä ja yksinäisyys (?) sitä olen koko ikäni ollut, joten tosi vaikea kuvitella että tämä hetki olisi mitenkään erilaisempi kuin vuosikymmenet jo taakse päin :) Jaksaminen on meidän traumatisoituneinen "juttu", se toi jaksaminen/kestäminen ihan teidän ongelma.


      • Anonyymi

        "Eihän tuollaista valitusta jaksa lukea/kuunnella kukaan."

        Ja vielä. Ei vauvakaan itke, koska olettaa vanhempiensa nauttivan tästä äänestä, duh!! Kukaan runkku tuolla ei ole ollut millään mittapuulla miellyttävä, joten eipä hekään käyttäydy sen mukaan!

        Kirjoitan jotta ongelmat poistuisi, muttei mikään ole muuttunut. Älylliset vajaat horot kaupassa jatkoivat kiusaamistani ja järkkäreiden vaino ei loppunut, vaikka tein valituksen kauppaan. Se yksi nainen hävisi, mutta todellakin valituksesta "kiitoksena" miesjärkkäri tuli sitten feikkitönimään minua kaupassa. Ei nämä saastat ole missään vaiheessa näyttäneet että aikoisivat koskaan lopettaa minun vainoamista.

        Kukaan ei koskaan tehnyt millekään mitään. Jep. Paras mitä nyt runkkarit sitten voivat on pitää sen turpansa kiinni ja kuunnella minua täällä ja ottaa se rakkaudella vastaan. Jos ei halua lukea/kuunnella, niin todellakin voi helposti olla lukematta. Ei ole mitenkään hankala juttu. Täällä on todella vähän mitään juttua koskaan, niin ei jää paljosta paitsi.

        Minä kun en hiljene. Runkkarit voi ja pystyi vainota minua, mutta hiljaiseksi minua ei saa. Jos ei kestä kuulla omista virheistää, niin sitten ei kannata varmaan niitä virheitä tehdä. Tadaa!!


      • Anonyymi

        "pidä pari päivää vapaata."

        Kuka ikinä luulettekin että olen, niin ottakaan HÄNEEN yhteyttä ja jättäkää minut rauhaan. Te olette niin saatanan sekaisin, kun täälläkin "ota vapaata" vittuillaan ikänsä työkyvyttömänä olleelle! Pitäkää se päänne kiinni, kun teillä ei ole mitään käsitystä siitä kenen kanssa edes tappelette!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "pidä pari päivää vapaata."

        Kuka ikinä luulettekin että olen, niin ottakaan HÄNEEN yhteyttä ja jättäkää minut rauhaan. Te olette niin saatanan sekaisin, kun täälläkin "ota vapaata" vittuillaan ikänsä työkyvyttömänä olleelle! Pitäkää se päänne kiinni, kun teillä ei ole mitään käsitystä siitä kenen kanssa edes tappelette!

        Kuka sitten oletkin, niin olet paljon kokenut . Kirjoitat asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihän tuollaista valitusta jaksa lukea/kuunnella kukaan."

        Ja vielä. Ei vauvakaan itke, koska olettaa vanhempiensa nauttivan tästä äänestä, duh!! Kukaan runkku tuolla ei ole ollut millään mittapuulla miellyttävä, joten eipä hekään käyttäydy sen mukaan!

        Kirjoitan jotta ongelmat poistuisi, muttei mikään ole muuttunut. Älylliset vajaat horot kaupassa jatkoivat kiusaamistani ja järkkäreiden vaino ei loppunut, vaikka tein valituksen kauppaan. Se yksi nainen hävisi, mutta todellakin valituksesta "kiitoksena" miesjärkkäri tuli sitten feikkitönimään minua kaupassa. Ei nämä saastat ole missään vaiheessa näyttäneet että aikoisivat koskaan lopettaa minun vainoamista.

        Kukaan ei koskaan tehnyt millekään mitään. Jep. Paras mitä nyt runkkarit sitten voivat on pitää sen turpansa kiinni ja kuunnella minua täällä ja ottaa se rakkaudella vastaan. Jos ei halua lukea/kuunnella, niin todellakin voi helposti olla lukematta. Ei ole mitenkään hankala juttu. Täällä on todella vähän mitään juttua koskaan, niin ei jää paljosta paitsi.

        Minä kun en hiljene. Runkkarit voi ja pystyi vainota minua, mutta hiljaiseksi minua ei saa. Jos ei kestä kuulla omista virheistää, niin sitten ei kannata varmaan niitä virheitä tehdä. Tadaa!!

        Kummallisen helposti täällä ihmisillä hermo menee, vaikka minäkin sitä huonoa kohtelua kaupoissa kestin hiljaa yli 6 vuotta yhteen putkeen. En pysty ymmärtää, miksi joku Suom24-viestittely voisi olla niin raskasta jollekin toiselle :(

        Heikot on hermot jollain :D

        Ps. jos ei viestistäni sitä oivaltanut vielä, niin minulla ei siis ole mitään aikomusta lopettaa vähintään kuuteen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallisen helposti täällä ihmisillä hermo menee, vaikka minäkin sitä huonoa kohtelua kaupoissa kestin hiljaa yli 6 vuotta yhteen putkeen. En pysty ymmärtää, miksi joku Suom24-viestittely voisi olla niin raskasta jollekin toiselle :(

        Heikot on hermot jollain :D

        Ps. jos ei viestistäni sitä oivaltanut vielä, niin minulla ei siis ole mitään aikomusta lopettaa vähintään kuuteen vuoteen.

        Hienoa, kun suhtaudut noin. Täällä on muutama loanheittäjä, joka tahallaan lietsoo negatiivista palautetta.


    • Anonyymi

      Laita se korkki nyt kiinni, kiitos

      • Anonyymi

        VieläKÄÄN en todellakaan juo. Miksi aina laitat minulle viestejä, jotka eivät liity mitenkään minuun. Vaikka itsesi valituksia ei kukaan jaksa kuunnelle, sinä niitä vapaita tarvitsisit ja sinun pitäisi lopettaa juominen, niin älä jooko enää muistuttelisi tästä itseäsi MINUN viestieni kautta.


      • Anonyymi

        Olisikin syy alkoholi tai päihteet, niin ongelmaa voisi ratkaista tai ainakin yrittää..


    • Anonyymi

      Kesko ja S-Market ovat mielivaltaisesti ahdistelleet tietoisesti tai tietämättään pedofilian uhreja eikä heillä ole ollut aikomusta tätä lopettaa. Selkeästi pyrkimys on ollut vain vaientaa uhrit.

      Suomi24-keskusteluissa ei ole päätä ei häntää eli minulle kommentoivat viestit eivät edes liity minuun. He vain heittelevät randomisti, vaikka yksityiskohtaisesti kerron MINUN tapauksistani. Tästä jää mielikuva että näitä uhreja on todella paljon eivätkä he kykene erottelemaan tapauksia toisistaan samankaltaisuuksien takia.

      • Anonyymi

        "Suomi24-keskusteluissa ei ole päätä ei häntää eli minulle kommentoivat viestit eivät edes liity minuun."

        Jotkut trollit kai vain kiusaavat minua? Asiaan silti vaikuttaa onko nämä valtakunnallisia trolleja vai vain orimattilalaisia v*ttupäitä. Ehkä ne on niitä vantaalaisia kuten juhannuksen alla annettiin ymmärtää. Tarkemmin asiaa mietittyäni (Olen miettinyt paljon!) voi olla ettei täällä ole koskaan ollut muita orimattilalaisia kirjoittelemassa. Täällä on niin "kliininen" tunnelma. Oli niin tai näin, niin sanomani ei siitä muutu. Minua vain kiukuttaa kun tulee aina niitä trolli ja jeesustelija-hihhuli viestejä melkein jokaisen tekstini jälkeen. [Ja jos ei täällä ole kuin me pari hassu kirjoittelija, niin ei tälläkään viestiä täällä ole merkitystä]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suomi24-keskusteluissa ei ole päätä ei häntää eli minulle kommentoivat viestit eivät edes liity minuun."

        Jotkut trollit kai vain kiusaavat minua? Asiaan silti vaikuttaa onko nämä valtakunnallisia trolleja vai vain orimattilalaisia v*ttupäitä. Ehkä ne on niitä vantaalaisia kuten juhannuksen alla annettiin ymmärtää. Tarkemmin asiaa mietittyäni (Olen miettinyt paljon!) voi olla ettei täällä ole koskaan ollut muita orimattilalaisia kirjoittelemassa. Täällä on niin "kliininen" tunnelma. Oli niin tai näin, niin sanomani ei siitä muutu. Minua vain kiukuttaa kun tulee aina niitä trolli ja jeesustelija-hihhuli viestejä melkein jokaisen tekstini jälkeen. [Ja jos ei täällä ole kuin me pari hassu kirjoittelija, niin ei tälläkään viestiä täällä ole merkitystä]

        ...Koska täällä on niin kuollutta, oletan muiden olevan Facebookissa ja vastaavissa. Tämä Suomi24 on kai aika muinaismuisto? Ihmettelen missä ihmiset keskustelevat, mutta osasivatpa ne puhua p*skaa myös teiniaikoinani. "Osasivat", koska yhtä näin helvettiä heidän juttunsa ovat aina olleet.

        On todella harmi ettei kukaan jutellut kanssani kaupassa, kun yritin selvittää asioita. Kukaan ei vastannut asiakaspalautteisiini (muutoin kuin diipadaapa, kiitos palautteesta) ja kukaan ei reagoi siihen etten ole edes tehnyt mitään. Muut vain sekosivat enemmän ja enemmän kunnes olivat täysin psykoottisia. Kannattaisi oikeasti joskus kommunikoida kanssani eikä vain psykoilla ja levitellä p*skoja juoruja. Mikään oikea asia ei saisi ihmisiä käyttäytymään noin mielipuolisesti.


    • Anonyymi

      Korkki kiinni kehari. Mikä on todellinen syy laiskuuteen? Läskit ylös ja liikkumaan mummo.

      • Anonyymi

        Tosta "mummosta" tuli mieleen taas että lopulta kaikki ne vanhemmat naiset kaupoissa vainosivat minua. Esim K-Marketissa ämmä odotteli minua ja sitten poistui takahuoneeseen juuri kun olin tulossa kassalle. Pysyi kauan poissa ennen kuin palasi. Vatsavaivoja? Samoja kai muillakin. S-marketissa oli sama että kun minä tuli kassoille, sieltä hypittiin pois ja kesken kassajonojen juuri ennen minun vuoron pitää hyppiä pois. Ärhäkkää vatsatautia liikkeellä siellä?. Sama/samat mummotko siellä haukkuu asiakkaita anonyymisti?

        Paikallislehdessä on usein ollut tosi friikkejä kiukutteluja asiakkaiden toimista. Moni niistä "synneistä" vaikuttaa keksityiltä ja ketä moinen edes kiinnostaisi. Pääasiassa tomaatitkin kaadetaan kaupassa niille pöydille ja tämä saa ne pehmiämään, vaikkei kaupoissa kävisi edes asiakkaita. Joku psykopaatti nyt siellä vainoaa kaupan asiakkaita. Onhan noita hulluja ollut ihmishistoriassa. Tuosta kiusaamistavasta silti voisi päätellä jotain. Jos ei muuta, niin joku psykopaatti kyttää kaupassa asiakkaita :D Se sopisi tuohon minulle kiukuttelevaan, jonka viesti ei sopinut minuun, mutta ehkäpä sopi häneen itseensä ("Taidat olla aika yksinäinen ihminen.").


    • Anonyymi

      Minua on kohdeltu todella huonosti kaupoissa. Valitukseni eivät auttaneet, ei!! Valituksillani oli silti vaikutusta: 1. minua alettiin vainota enemmän 2. minusta oli tehty joku huoli-ilmoitustyyppinen.

      Kovin tasaisena rintamana myös kaikki kaupantyöntekijät ovat minua vastaan käyneet eli jää mielikuva että näin on toimittu ennenkin :D On järjetöntä etten edes tee väärin, minua vainotaan ja sitten kun aloin tehdä näistä yksittäisistä tapauksista valituksia, niin lopulta KAIKKI alkoivat kiusata minua. No, minulla ainakin riitti aihetta valituksilleni ja sitten jostain syystä... nimenomaan "eri liikkeisiin lähettämieni" valitusten takia minusta tehtiin ilmoitus. WOW! Vituttaako?

      Sekin kun valitukseni laitoin S-markettiin ja K-markettiin, niin silti K-supermarketin työntekijät näistä viesteistä minulle nauroivat vielä samana päivänä. Siinä on jotain ajattelemisen aihetta. Myöskin siinä että sama Supermarket voitti sen jonkun asiakastyytyväisyyskilpailun vain mikävittu se oli. Kukaan ei puhu hyvää Vuokrataloistakaan ja silti ne loistaa asiakastyytyväisyyskyselyissä.

      Kun asiakkaita pitää alkaa uhkailla, niin eikö voisi harkita sitä että vain kohtelisi asiakkaitaan asiallisesti jo alunperinkin? On positiivinen kehitys silti ettei täällä Suomi24:ssä jatkuvasti haukuta anonyyminä kirjoittelusta, kun anonyymejä he ovat itsekin ja minä olen toisinaan selkeästi paljastanut kuka olen ja niitä valituksia olen tehnyt nimelläkin ilman vasta kaikua.

      • Anonyymi

        Taidat olla Jeanne d'Arc joka taistelee Orimattilan vääryyksiä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla Jeanne d'Arc joka taistelee Orimattilan vääryyksiä vastaan.

        Orimattila vain taistelee minua vastaan. Syytä en tiedä mitäv*ttua ja miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattila vain taistelee minua vastaan. Syytä en tiedä mitäv*ttua ja miksi.

        Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia.

        "Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia."

        toisin sanoen "He jotka kiusaavat kaikkia, ovat alemman tason olentoja"?

        Kuka täällä kiusaa kaikkia? Oletan että puhut niistä kassarouvista, se naisvartija simputti minua myös, mutta viestisi ovat aika ympäripyöreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia."

        toisin sanoen "He jotka kiusaavat kaikkia, ovat alemman tason olentoja"?

        Kuka täällä kiusaa kaikkia? Oletan että puhut niistä kassarouvista, se naisvartija simputti minua myös, mutta viestisi ovat aika ympäripyöreitä.

        ...Hei, jos tiedät heidän kiusaavan kaikki, niin miksi ihmeessä et tee asialle mitään?! Siellä ne on vuodesta toiseen ilkeitä asiakkaille etkä ole puuttunut asiaan? Olet yrittänyt koskaan tehdä asiasta ilmoitusta tai jotain edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia.

        "Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia."

        Toinen tapa nähdä viestisi olisi "Fiksut kiusaavat vain tiettyjä ihmisiä". Tai no minä itse ajattelin "ylemmän tason olentojen" olevan fiksuja ja alemmalla olisi tyhmät. Huomaan että tämäkin oli vain oma oletukseni.

        Todellakin... viestisi ovat aika epätarkkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia."

        Toinen tapa nähdä viestisi olisi "Fiksut kiusaavat vain tiettyjä ihmisiä". Tai no minä itse ajattelin "ylemmän tason olentojen" olevan fiksuja ja alemmalla olisi tyhmät. Huomaan että tämäkin oli vain oma oletukseni.

        Todellakin... viestisi ovat aika epätarkkoja.

        Fiksu ihminen ei kiusaa koskaan ketään.
        Sinä kyllä ymmärrät, mutta jostain syystä haluat jankuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu ihminen ei kiusaa koskaan ketään.
        Sinä kyllä ymmärrät, mutta jostain syystä haluat jankuttaa.

        "jostain syystä haluat jankuttaa."

        En todellakaan ymmärrä miksi intät aina vastaan :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu ihminen ei kiusaa koskaan ketään.
        Sinä kyllä ymmärrät, mutta jostain syystä haluat jankuttaa.

        Kun nyt tässä keskustelemme, niin voisitko tarkentaa KETÄ tarkoitit näillä, jotka kiusaavat kaikkia. Se oli sen verran erikoinen lause kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia.

        "Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia."

        En kyllä aidon oikeasti tiedä mitä tällä tarkoitit. Ehkä tarkoitit sen ystävällisesti minulle niin että Orimattilassa nyt on paljon alempiarvoisia ihmisiä, jotka kiusaavat kaikkea mitä liikkuu. Silti viittaat että fiksu ei kiusaa ketään, mutta on tuo nyt aika julma tapa ajatella toisia alempiarvoisina. Asenteesi myös näyttäisi olevan ettei asialle tarvitse tehdä mitään. Sinä niin teet, mutta ymmärrettävästi minun tilanteeni on huonompi, kun se olen MINÄ, jota tässä kiusataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla Jeanne d'Arc joka taistelee Orimattilan vääryyksiä vastaan.

        "Taidat olla Jeanne d'Arc joka taistelee Orimattilan vääryyksiä vastaan."

        Olen orimattilalainen, normaali ihminen, joka ei ymmärrä tätä kiusaamista ja pahansuopaisuutta Orimattilassa. Asia inhotti minua jo teininä, mutta nyt aikuisena olen itse joutunut todella laajan kiusaamisen uhriksi. Käytännössä kaikki vanhatkin on jääneet ja uusia on vain tullut päälle lisää.

        En ymmärrä miksi asiaa pitäisi edes erikseen selostaa. On NORMAALIA asiasta valittaa, kun sinua kiusataan. Tällä joku (sinä?) jeesusteli ylimielisesti että ongelmille ja v*ttupäille pitäisi vain kääntää selkänsä ja jatkaa elämää. Siihen silloin kommentoinkin että sitä olisi helpompi olla välittämättä, kun näin naisena ei se runkkari järkkärimies tulisi minua päin törmäilemään kaupassa ja muutenkin miehet tehneet "sandwich":esjä ahdistellen minua. Nämä idiootit voisivat olla niitä, jotka jatkaisivat vain elämäänsä eivätkä tyydyttäisi intohimojaan puolustuskyvyttömiä naisia kiduttaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Alemman tason olennot kiusaavat kaikkia."

        En kyllä aidon oikeasti tiedä mitä tällä tarkoitit. Ehkä tarkoitit sen ystävällisesti minulle niin että Orimattilassa nyt on paljon alempiarvoisia ihmisiä, jotka kiusaavat kaikkea mitä liikkuu. Silti viittaat että fiksu ei kiusaa ketään, mutta on tuo nyt aika julma tapa ajatella toisia alempiarvoisina. Asenteesi myös näyttäisi olevan ettei asialle tarvitse tehdä mitään. Sinä niin teet, mutta ymmärrettävästi minun tilanteeni on huonompi, kun se olen MINÄ, jota tässä kiusataan.

        Alemman tason olento on vähemmän kokenut, hän ei vielä ymmärrä eikä osaa. Se pätee niin monissa elämänkuvioissa.
        Kaikki olemme samanarvoisia ja suurenmoisia, kukaan ei ole toistaan parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Taidat olla Jeanne d'Arc joka taistelee Orimattilan vääryyksiä vastaan."

        Olen orimattilalainen, normaali ihminen, joka ei ymmärrä tätä kiusaamista ja pahansuopaisuutta Orimattilassa. Asia inhotti minua jo teininä, mutta nyt aikuisena olen itse joutunut todella laajan kiusaamisen uhriksi. Käytännössä kaikki vanhatkin on jääneet ja uusia on vain tullut päälle lisää.

        En ymmärrä miksi asiaa pitäisi edes erikseen selostaa. On NORMAALIA asiasta valittaa, kun sinua kiusataan. Tällä joku (sinä?) jeesusteli ylimielisesti että ongelmille ja v*ttupäille pitäisi vain kääntää selkänsä ja jatkaa elämää. Siihen silloin kommentoinkin että sitä olisi helpompi olla välittämättä, kun näin naisena ei se runkkari järkkärimies tulisi minua päin törmäilemään kaupassa ja muutenkin miehet tehneet "sandwich":esjä ahdistellen minua. Nämä idiootit voisivat olla niitä, jotka jatkaisivat vain elämäänsä eivätkä tyydyttäisi intohimojaan puolustuskyvyttömiä naisia kiduttaen.

        Naiset ovat turhautuneita ja miehet haluaa kiduttaa naisia tunteakseen itsensä miehiksi (tai kiusaa naista toisen naisen mieliksi toiveenaan saada p*llua). Läpeensä kelvotonta sakkia täällä. Sekin minua feikkitöninyt vartija/järkkäri oli kelvoton ammatissaan ja kelvoton miehenä. Kassoilla on ollut läpeensä inhottavia naisina ja inhottavia työntekijöinä. Hirvittäviä kaikin puolin!

        Mikälie tekee näitä hirviöitä, mutta lakkaisivat purkamasta sitä pahaaoloaan muihin. On minullakin ollut ongelmani, mutta olen ollut hiljaa, olen ollut hiljaa jopa siitä kun nämä runkkarit ovat minua kiusanneet! Se vain ei paska loppunut koskaan. Ei ole ollut selkeästikään mitään aikomusta koskaan lopettaa minun kiusaamistani. Oletan siis että näitä uhrejakin on paljon. Jotenkin tässä tuntuu kaikessa sellaista "massaisuutta". Nämä paskat ihmiset vain purkavat koko ajan pahaa oloansa VIATTOMIIN IHMISIIN.

        Minä olen kritisoinut minua kiusanneita ja sitten täällä on tämä v*tun jeesustelija, joka aina tulee... kiusaamaan minua. V*ttu mikä tekopyhä ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alemman tason olento on vähemmän kokenut, hän ei vielä ymmärrä eikä osaa. Se pätee niin monissa elämänkuvioissa.
        Kaikki olemme samanarvoisia ja suurenmoisia, kukaan ei ole toistaan parempi.

        "Alemman tason olento" ja "Kaikki olemme samanarvoisia" ei jotenkin sovi samaan lauseeseen.

        Sinussa on paljon samaa kuin siinä selkeämmin trollaavassa tyypissä (Sanoi ettei pedofilia ja kiusaaminen kulje käsi kädessä tms). Se aina vittuilee ristiriitaisin viestein ja huomaan että sinunkin viestisi oli juuri yhdistelmä kahta täysin päin vastaista sanomaa.

        Olen paljon miettinyt mikä/kuka tekoäly tai mielipuoli näitä viestejä tekee. On vaikea keksiä mitään SYYTÄ sille että täällä Orimattila-osiossa jonkun/minkään täytyisi laitella viestejä toisen perään. Kukaan ei hyödy tästä mitenkään. En oikein usko että näitten Suomi24-toimintojen kautta mitään viiruksiakaan saisi. Onko vaarallista kommentoida näitä trolliviestejä? Olen näitten kanssa kinannut jo kauan, joten joku pöpö koneelleni olisi jo tullut, jos on tullakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Alemman tason olento" ja "Kaikki olemme samanarvoisia" ei jotenkin sovi samaan lauseeseen.

        Sinussa on paljon samaa kuin siinä selkeämmin trollaavassa tyypissä (Sanoi ettei pedofilia ja kiusaaminen kulje käsi kädessä tms). Se aina vittuilee ristiriitaisin viestein ja huomaan että sinunkin viestisi oli juuri yhdistelmä kahta täysin päin vastaista sanomaa.

        Olen paljon miettinyt mikä/kuka tekoäly tai mielipuoli näitä viestejä tekee. On vaikea keksiä mitään SYYTÄ sille että täällä Orimattila-osiossa jonkun/minkään täytyisi laitella viestejä toisen perään. Kukaan ei hyödy tästä mitenkään. En oikein usko että näitten Suomi24-toimintojen kautta mitään viiruksiakaan saisi. Onko vaarallista kommentoida näitä trolliviestejä? Olen näitten kanssa kinannut jo kauan, joten joku pöpö koneelleni olisi jo tullut, jos on tullakseen.

        Jospa ymmärtäistit että meitä ihmisolentoja on täällä eri kokemustasoilla olevia. Kokenut olento on korkeammalla kehitystasolla ja vähemmän kokenut alemmalla tasolla.
        Mutta, tätä on vaikea ymmärtää jos ei ole asiaan perehtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa ymmärtäistit että meitä ihmisolentoja on täällä eri kokemustasoilla olevia. Kokenut olento on korkeammalla kehitystasolla ja vähemmän kokenut alemmalla tasolla.
        Mutta, tätä on vaikea ymmärtää jos ei ole asiaan perehtynyt.

        "Mutta, tätä on vaikea ymmärtää jos ei ole asiaan perehtynyt."

        Psykiatrit on hyvin kouluttautuneita nykyään. Älä huoli :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu ihminen ei kiusaa koskaan ketään.
        Sinä kyllä ymmärrät, mutta jostain syystä haluat jankuttaa.

        "Teillä viiraa päässä ja pahasti."

        Viesti tuli ketjun pohjaan samalla rytmillä kuin sinä vastailit minulle. Itse (?) et kuitenkaan enää vastannut. Huomaatko? Sinä jankkasit vastaan koko ajan ja Kesko-ketjuun höpötät jotain Jeanne d'Arc:ista ja muuta p*skaa "alemman tason ihmisistä". Sitten tulee tuo viesti ja sinulta ei enää lisää.

        Jankutat JOKA viestini perään. Ok, mutta sitten lopetit kuin seinään. Miksi? Ellei sitten juuri ole niin että sinä tuon ketjun pohjalle tulleen viestinkin laitoit. Kuka täällä ylläpitää noita KOLMEA oppilaitos-ketjuakin tuolla???! Jo vuoden tässä on ollut olo että joku trolli nyt haluaa että juuri hänen viestinsä täytyy olla se viimeisin. Mikäs siinä. Ihmeellinen isottelija olet, mutta kun palasin tähän ketjuun ja todellakin tuolla haukutaan että täällä "viiraa päässä" ihmisillä, niin muistin kuinka jatkuvasti sanomisiani yritetään dissata ja vaientaa.

        Pian muutettuani Orimattilaan tapasin kadulla tutun ja hänelle avauduin Vuokratalojen kanssa välittömästi ilmenneistä ongelmista. Minua vain hyssyteltiin ja että "tällaista tämä on nyt on" "sitä sattuu" ja muuta ilmeisen p*skaa, koska olihan se nyt järkyttävää! Miten ei Orimattilan Vuokratalot osaa hoitaa asioita asiallisesti ja säännösten mukaan? Jokainen pienikin virhe järkyttää minua ja sitten niitä virheitä on vain tullut ja tullut. Ihan kuin "tällaista tämä nyt on" periaatteella vähäteltäisiin sitä että katukylteissä olisi nimet väärin ja joissain liikenneympyröissä viivat ohjaisikin väärin kiertämään vasemmalta puolelta. Ei mitään järkeä!

        Täällä Suomi24:ssä ei todellakaan ole juurikaan muita kuin minä ja trolli dissaamassa joka viestiäni. Jos ei kukaan näitä täällä lue, niin hittoako sen trollin täytyy edes "vaientaa" minua. Onhan nämä viestit nyt täällä, vaikkei ne olisikaan siinä viestiketjujen päällimmäisenä. Miksi vaivautua aina laittamaan sen vihoviimeisen sanan? Mutta juu, ei täällä viirannut päässä kuin tuolla toisella, joka loputtomasti dissasi viestejäni. Kaupoilla taas viiraa niillä kaupantyöntekijöillä (kassa ja hyllyntäyttäjät) ja vartijoilla/järkkäreillä.


    • Anonyymi

      Teillä viiraa päässä ja pahasti.

      • Anonyymi

        Aika lailla on aloittajan alkuperäinen aihe Kesko Orimattilassa karannut , kun ketjussa on aivan muuta höpinää.
        Keskolla voisi hyvinkin olla mahdollisuuksia jos rakentaisivat uuden kauppakeskuksen Lahdentien varteen. Lidlin ja Koivuhovin väliselle alueelle. Silloin se panisi hanttiin tulevalle Prismalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika lailla on aloittajan alkuperäinen aihe Kesko Orimattilassa karannut , kun ketjussa on aivan muuta höpinää.
        Keskolla voisi hyvinkin olla mahdollisuuksia jos rakentaisivat uuden kauppakeskuksen Lahdentien varteen. Lidlin ja Koivuhovin väliselle alueelle. Silloin se panisi hanttiin tulevalle Prismalle.

        Molemmat kaupat hitoille täältä, kun ei vuosikausista toiseen jatkuvaa asiakkaiden vainoa lopeteta. Paskaa. Mätiä omenia koko firmat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat kaupat hitoille täältä, kun ei vuosikausista toiseen jatkuvaa asiakkaiden vainoa lopeteta. Paskaa. Mätiä omenia koko firmat!

        Ei täällä moisia p*skoja tarvita. Tuotteekin on laadukkaita vain koska identtisesti samat tuotteet on valtakunnallisesti. S-Market tai Prisma ihan sama eikä sillä ole väliä missä se Kesko sijaitsee, kun siellä työskentelevät ihmiset on täyttä sontaa sisällä. Lahdessakin oli poikkeuksia, mutta Orimattilan sisäsiittoisessa umpiossa kaikenmaailman laumapsykoosit pääsee valloilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä moisia p*skoja tarvita. Tuotteekin on laadukkaita vain koska identtisesti samat tuotteet on valtakunnallisesti. S-Market tai Prisma ihan sama eikä sillä ole väliä missä se Kesko sijaitsee, kun siellä työskentelevät ihmiset on täyttä sontaa sisällä. Lahdessakin oli poikkeuksia, mutta Orimattilan sisäsiittoisessa umpiossa kaikenmaailman laumapsykoosit pääsee valloilleen.

        Jopa on negatiivinen näkemys. Taitaa olla pahasti omat asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa on negatiivinen näkemys. Taitaa olla pahasti omat asiat.

        Realistinen kuvaus Orimattilan kaupoista. Ei taida sinulla mennä hyvin, kun täytyy jokaiseen viestiini tulla vittuilemaan. Vaikutat ihan niiltä kaupan horoilta. NORMAALI ihminen vain on kaupassa ja/tai on siellä töissä, mutta teidänlaisenne täytyy (pakko) vainota muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Realistinen kuvaus Orimattilan kaupoista. Ei taida sinulla mennä hyvin, kun täytyy jokaiseen viestiini tulla vittuilemaan. Vaikutat ihan niiltä kaupan horoilta. NORMAALI ihminen vain on kaupassa ja/tai on siellä töissä, mutta teidänlaisenne täytyy (pakko) vainota muita ihmisiä.

        ...sitä paitsi sanoin tuotteita laadukkaiksi. Miten se on negatiivisesti ilmaistu? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopa on negatiivinen näkemys. Taitaa olla pahasti omat asiat.

        Näin on kun pitää joka viestistä sanoa negatiivista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on kun pitää joka viestistä sanoa negatiivista.

        Mikäs buddhalaisuus foorumi tämä nyt sitten muka on? :DDD Onko joku tiukkakin sääntö mikä prosentti pitää olla positiivista viestien sisällössä :DDDDDD

        Tämä tosin selittää miksi sinäkin (?) puolustelit pedofiileja. Kaikesta sitä pitää vääntää jotain positiivista? Oudon paljon silti joka viestissä kritisoit minua eli tämä negatiivisuus ilmeisesti koskee vain minua etten minä saisi kritisoida Orimattilaa. No, minä nyt kuitenkin tulin kertomaan Orimattilan kauppojen v*ttupäistä, joten sitä on vaikeampi kirjoittaa ilman mitään negatiivisuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs buddhalaisuus foorumi tämä nyt sitten muka on? :DDD Onko joku tiukkakin sääntö mikä prosentti pitää olla positiivista viestien sisällössä :DDDDDD

        Tämä tosin selittää miksi sinäkin (?) puolustelit pedofiileja. Kaikesta sitä pitää vääntää jotain positiivista? Oudon paljon silti joka viestissä kritisoit minua eli tämä negatiivisuus ilmeisesti koskee vain minua etten minä saisi kritisoida Orimattilaa. No, minä nyt kuitenkin tulin kertomaan Orimattilan kauppojen v*ttupäistä, joten sitä on vaikeampi kirjoittaa ilman mitään negatiivisuutta!

        POSITIIVISESTI voisi kirjoittaa että hienoa että Orimattilan Supermarket löysi tavan saada asiakaspalautteet näyttämään hyvältä eli vain positiiviset viestit sallitaan ja kaikki valitusten tekijät pahoinpidellään. Aika yksinkertainen idea, mutta kiva että he itse ovat tyytyväisiä visioonsa :) <3 *love*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        POSITIIVISESTI voisi kirjoittaa että hienoa että Orimattilan Supermarket löysi tavan saada asiakaspalautteet näyttämään hyvältä eli vain positiiviset viestit sallitaan ja kaikki valitusten tekijät pahoinpidellään. Aika yksinkertainen idea, mutta kiva että he itse ovat tyytyväisiä visioonsa :) <3 *love*

        ...Sen järkkärin, joka tuli minua päin kävelemään, mulkku on pieni, mutta hienoa että hänkin pystyy rakentamaan mielekkään kuvan omasta miehuudestaan uhkailemalla naisia. Hyvällä tuurilla se valehteleva ämmä myös antaa pillua siitä hyvästä. Eihän se varmaa ole, mutta kun siinä on kuitenkin sitä toivoa, niin sen avulla jaksaa :) <3 *love* Voisin omistaa sinulle ja sille naisvartijalle biisin Christina Aguilera - Your Body.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Sen järkkärin, joka tuli minua päin kävelemään, mulkku on pieni, mutta hienoa että hänkin pystyy rakentamaan mielekkään kuvan omasta miehuudestaan uhkailemalla naisia. Hyvällä tuurilla se valehteleva ämmä myös antaa pillua siitä hyvästä. Eihän se varmaa ole, mutta kun siinä on kuitenkin sitä toivoa, niin sen avulla jaksaa :) <3 *love* Voisin omistaa sinulle ja sille naisvartijalle biisin Christina Aguilera - Your Body.

        Outoa kun hän kuitenkin ODOTTI minua sinne, niin sitten joudun hokea ikuisuuden omaa kokonimeäni vahvistukseksi että paketti oikeasti kuuluu minulle. Olisi vartija voinut siinä jossain vaiheessa tulla sanomaan että "nimi ja osoitekin on ihan ok ja samalla tyyppi, joo, JUST tää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa kun hän kuitenkin ODOTTI minua sinne, niin sitten joudun hokea ikuisuuden omaa kokonimeäni vahvistukseksi että paketti oikeasti kuuluu minulle. Olisi vartija voinut siinä jossain vaiheessa tulla sanomaan että "nimi ja osoitekin on ihan ok ja samalla tyyppi, joo, JUST tää".

        Veikeää kun tänään YLE:N uutisissa oli juuri (eri aihe mutta):

        Uutisen otsikko: Auto seurasi suojelualueella ulkoillutta Riikka Karppista – kaivosyhtiö kertoo vartioivansa myös työmaan ulkopuolella

        "Seuraaminen ei ole hyvän tavan mukaista

        Rovaniemeläinen oikeustieteen tohtori ja lakimies Eelis Paukku kertoo, että kuka tahansa voi kysyä kenen tahansa nimeä, mutta sitä ei välttämättä tarvitse kertoa.

        Hän kertoo, että vartiointiyritysten alueen määrittelee poliisi.

        – Edes siellä ei vartijalle tarvitse nimeään kertoa. Vartija voi poistaa henkilön alueelta, mikäli tämä on yhteistyöhaluton. Tämä perustuu lakiin yksityisistä turvallisuuspalveluista, jonka mukaan vartijat voivat toimia näin, mikäli on epäilystä, että alueella oleva tuottaa harmia omaisuudelle.

        Hän sanoo, että vartiointialueenkaan ulkopuolella ihmisten tarkkailu ei ole varsinaisesti laitonta.

        – Hyvän tavan mukaista sellainen ei kyllä ole."


    • Anonyymi

      Kyllä Kesko jotain reagoi kun Orimattilaan tulee Prisma. Se tietää uutta pytinkiä. Orimattilan päivittäistavarakaupassa liikkuu isot rahat ja osingolle kannattaa päästä.

    • Anonyymi

      Ihan nyt periaatesyistä taas mainitsen että joillain mummeleilla selkeästi alkaa vanhemmiten viirata päässä siellä kassan takana. Tämä jostain syystä on aihe, jota ei muka saisi sanoa ääneen. Aina kokemus ei tuo tietoa, vaan vanhemmiten sitä alkaa nähdä vaaranpaikkoja joka paikassa... myös siellä missä sitä EI OLE.

      Sitten ruvetaan ottamaan oikeus omiin käsiinsä eli rikotaan lakia ja sääntöjä. Sen rajan kun ylittää, niin mummelin on aika ymmärtää että hän on itse se, joka täällä tekee väärin. Ei muut. Jos ei itse noudata sääntöjä, ei voi perustella omaa käytöstään.

      Vaihtakoot alaa, jos pelottaa. Jos ei muulla alalla pärjää, niin hyväksyy senkin ettei enää saa töitä. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta. Eläkööt sitten tuilla, eipä olisi vainoamassa asiakkaita. Poissa silmistä, kuten kaikki täällä muutenkin hoidetaan.

    • Anonyymi

      Supermarketissa kyllä huomaa että valituksia ei sallita. On niin sikarumia työntekijöitä että oksettaa. Ei ollut Lahdessa eli ihan ihmetyttää. En ole niin pinnallinen, mutta omituista on että moisia harakanp*rseitä on näytillä ja ruoka-aineiden seassa.

      Ongelmiin myös auttaisi, jos kommunikoisi. Jos puhuminenkin on kielletty, niin varmasti on asiakkaiden ahdistelukin. Jos niin ku vimpan päälle vedetään.

      • Anonyymi

        ...tai siis ketään en ole nähnyt puoleentoista vuoteen, mutta ne rasvaletit ja isot leuat ei vain unohdu :(


    • Anonyymi

      Minä olen aina saanut K-Supermarketissa hyvää palvelua. Yleensä joka puolella muissakin kaupoissa palvelu toimii ystävällisesti.
      Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

      • Anonyymi

        Sama minulla. Olen saanut aina hyvää palvelua K-Supermarketissa.
        Täällä eräs purkaa omaa pahaa oloaan haukkumalla ihmisiä ja kauppojen palveluja.


      • Anonyymi

        Tuon taivaallista en MILLÄÄN tavalla ole huonosti käyttäytynyt. En häiritsevästi, en rumasti, en asiattomasti tai epäystävällisestikään. Metsä ei täällä kusisessa Orimattilassa vastaa kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama minulla. Olen saanut aina hyvää palvelua K-Supermarketissa.
        Täällä eräs purkaa omaa pahaa oloaan haukkumalla ihmisiä ja kauppojen palveluja.

        Varmasti hymy korvissa lähdet sieltä, mutta minä en moisia palveluita halua. Vastenmielisiä ihmisiä siellä on. Syystä teen valituksen ja sitä sitten kiukutellaan. Valituksenkin tein vasta yli kuuden vuoden jälkeen, kun tajusin että vaino vain paheni koko ajan, vaikka luulin että se nimenomaan rauhoittuisi itsestään.

        Ok, olet trolli, mutta noita kaupantyöntekijöitä todellakin saa haukkua aivan miten mieli tekee. Sen HE ovat ansainneet. En usko että he ihan täysin ovat loppuun ajatelleet, kun häätävät pedofilian uhrit & mielenterveyspotilaat pois ruokakaupoista. Omanpa tiensä ovat valinneet. Se voi silti olla yllätys, jos käy niin että heitä rupeaisikin ahdistaa, koska... mitähän luulevat sen jälkeen tapahtuva :D Tervetuloa helvettiin :DDDDDDDD


      • Anonyymi

        "Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan."
        Mutta kun minä en ole metsä enkä halua ahdistella ketään?? Miten silloin saan - ei palvelua vaan - olla rauhassa voidakseni tehdä ostokset ilman häirintää? Lesbojako ne on vai miksi he haluaisivat että koskettelen heitä ja tonkisin heidän tavaransa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan."
        Mutta kun minä en ole metsä enkä halua ahdistella ketään?? Miten silloin saan - ei palvelua vaan - olla rauhassa voidakseni tehdä ostokset ilman häirintää? Lesbojako ne on vai miksi he haluaisivat että koskettelen heitä ja tonkisin heidän tavaransa?

        Onko todella joku lukko siinä että kun en tiskiltä osta huumeita enkä seksipalveluita, niin minulle ei siksi anneta postipakettiani? Mitä ne siinä aina vitkutteli? MITÄ? Mikä siinä on että selkeästi junnattiin ja seisotettiin minua aina postipisteellä, R-kioskilla ja aina ruokakauppojen kassalla? Mitä minun olisi pitänyt tehdä??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti hymy korvissa lähdet sieltä, mutta minä en moisia palveluita halua. Vastenmielisiä ihmisiä siellä on. Syystä teen valituksen ja sitä sitten kiukutellaan. Valituksenkin tein vasta yli kuuden vuoden jälkeen, kun tajusin että vaino vain paheni koko ajan, vaikka luulin että se nimenomaan rauhoittuisi itsestään.

        Ok, olet trolli, mutta noita kaupantyöntekijöitä todellakin saa haukkua aivan miten mieli tekee. Sen HE ovat ansainneet. En usko että he ihan täysin ovat loppuun ajatelleet, kun häätävät pedofilian uhrit & mielenterveyspotilaat pois ruokakaupoista. Omanpa tiensä ovat valinneet. Se voi silti olla yllätys, jos käy niin että heitä rupeaisikin ahdistaa, koska... mitähän luulevat sen jälkeen tapahtuva :D Tervetuloa helvettiin :DDDDDDDD

        Joskus mietin kuinka kauan jatkan ja sitten taas muistan että aina :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mietin kuinka kauan jatkan ja sitten taas muistan että aina :)

        Sinä jaksat. Positiivista voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä jaksat. Positiivista voimaa.

        Olen ikiliikkuja. En vain tiedä kuka minut laittoi liikkeelle :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ikiliikkuja. En vain tiedä kuka minut laittoi liikkeelle :(

        Mitenkä se englannin kielinen sanonta menikään? ...Etsin nopeasti ja löytyi:

        ""But you must not forget it. You become responsible, forever, for what you have tamed." ~ Antoine de Saint-Exupéry proposed by Kalki 2008"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä se englannin kielinen sanonta menikään? ...Etsin nopeasti ja löytyi:

        ""But you must not forget it. You become responsible, forever, for what you have tamed." ~ Antoine de Saint-Exupéry proposed by Kalki 2008"

        ...Ei toi nyt se alkuperäinen voi olla. Se eka oli joku satavuotta vanha Oscar Wilde? En nyt löydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Ei toi nyt se alkuperäinen voi olla. Se eka oli joku satavuotta vanha Oscar Wilde? En nyt löydä.

        ... Saint-Exupéry oli syntynyt vuonna 1900 eli vanha. Poistaa sitaatistani vain sen Kalki-osan ja onnistuu :)


    • Anonyymi

      Hei sinä katalainen mato. Menisit edes töihin.

    • Anonyymi

      Kyse on nyt verkkokaupasta, jota en osaa edes ihan hirveän hyvin käyttää, mutta nauratti sivustolle mennessä, kun tuli ilmoitus

      "Heti joulun jälkeen päiväykset voivat olla normaalia heikompia.".

      Oikeinymmärryksessäni saattaa olla vikaa, koska luen usein väärin, mutta vaikka tavaan tuota uudelleen ja uudelleen, niin en ymmärrä sitä :D Siis... hauraita päivämäärien ilmoittamisiako siellä on? Normaalistikin huonoja, mutta nyt vielä tavanomaista huonommin ne merkitty?

      • Anonyymi

        Taitaa tarkoittaa, että joulun jälkeen tuotteiden päiväykset ovat normaalia heikompia siksi, kun niissä ei välttämättä ole enää paljonkaan jäljellä "parasta ennen" -myyntiaikaa.


    • Anonyymi

      01.01.2024 kello 14.39 löysin kadonneen postipaketin peräaukostani. Jumalan terve kaikille huolehtijoille. Siunausta teille.

    • Anonyymi

      Kuulin että on laitonta työntekijän somessa haukkua työpaikkaansa! Sairasta!

      En ihme että tämä maailma on niin vinossa. Kaikki mahdollisuudet vaikuttaa asioihin on tehty laittomaksi. Samalla ketään ei tunnu kiinnostavan noudattaa lakeja. Kaikenmaailman kieltoja on sitten missä saa asua ja missä saa olla kauppa jne.

      Täältäkin poisteltu viestejä kai vain kirosanojen takia, joka on täysin absurdia. Läpeensä tyhmää ruveta nyt rumien sanojen takia sensuroimaan (Kuka niistä kärsii?!!), kun aiheet itse täällä ovat sairaita ja ilmeisen pahantahtoisia. Olo on monesti kuin natsileirillä. P*:aa käärittynä kiiltopaperiin. Ei paljoa auta jeesustella myöhemmin ettei muka tiennyt että se on väärin!!

      Samalla mielenterveys on (muka) tabu ja silti 1/4 suomalaisista käyttää mielialalääkkeitä. Miten noin moni käyttää, mutta kellään ei MUKA ole mielenterveysongelmia?? Sitten tuolla on mummeleita kassoille aina nuppi sekaisin eikä sitä saisi muka sanoa ääneen.

      Turvallisuusalalle pääsee töihin nuoria miehiä, joilla ei sivistys mitenkään kata ymmärtää ihmisiä ja ainoa into heillä on väkivaltaan. Turvallisuusala!! Eräs tutkija kritisoi vanhusten ulkonaliikkumiskieltoa koronan aikana ja sanoi että samalla logiikalla kaikki nuoret miehet voisi olla jatkuvassa ulkonaliikkumiskiellossa, koska nuoret miehet niitä rikoksia tekee. Olen samaa mieltä tutkijan kanssa! Paljon raiskauksia jäisi tapahtumatta, paljon omaisuutta jäisi rikkomatta.

      Miksi kaupat edes myy tupakkaa ja alkoholia? Miksi te kaikki olette niin läpeensä mätiä? Ei se ole vammaisten ja muidenkaan vähemmistöjen vika että te olette id*****eja. Vähemmistöjen vaino ei tee teistä parempia ihmisiä. Se ei edes tuo teille lisää rahaa... rahaa ja aina vaan rahaahan te ja kaikki haluaa. Mitään ei voi tehdä, jos se maksaa. Hienon maailman te rakensitte ahneet. Hieno läjä p***aa.

      • Anonyymi

        Tosi kiva kirjotus. Piristää taas päivää.


      • Anonyymi

        Oletko syntymästä asti ollut vammainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kiva kirjotus. Piristää taas päivää.

        Kiitos samoin <3
        Minua niin harvoin kehutaan ja yleensä saan vain päänaukomista.


    • Anonyymi

      Citymarket olisi tervetullut.

      • Anonyymi

        Siltari takas. Tynkäsormi oli ihana


      • Anonyymi

        Väkimäärä ei riitä Cittarille ja lisärasite on eläköitynyt väestö joka ei tarvitse paljon mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkimäärä ei riitä Cittarille ja lisärasite on eläköitynyt väestö joka ei tarvitse paljon mitään.

        Trolli?
        Miksi täällä on kirjoittamassa jotain masentajia, jotka eivät edes tunne Orimattilaa? Oikeasti?
        Muo vituttaa täällä moni asia, mutta tiedän ainakin mitä täällä on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli?
        Miksi täällä on kirjoittamassa jotain masentajia, jotka eivät edes tunne Orimattilaa? Oikeasti?
        Muo vituttaa täällä moni asia, mutta tiedän ainakin mitä täällä on!

        ...Peruutus :D
        Joo, toi viestini meni väärin sekoittaessani viestit, mutta sinänsä sanomani on silti sama eli ihmettelen sitä trollia, joka ei tiedä edes Orimattilan asioista. Tämä, jota kommentoin silti tuskin liittyy asiaan -.- Pahoittelen.

        ITSE siis sekoitin Cittari ja Siltari, kun tuossa olikin kolme eri viestiä. Näin vain kaksi kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Peruutus :D
        Joo, toi viestini meni väärin sekoittaessani viestit, mutta sinänsä sanomani on silti sama eli ihmettelen sitä trollia, joka ei tiedä edes Orimattilan asioista. Tämä, jota kommentoin silti tuskin liittyy asiaan -.- Pahoittelen.

        ITSE siis sekoitin Cittari ja Siltari, kun tuossa olikin kolme eri viestiä. Näin vain kaksi kerralla.

        Orimattilan väki on jo eläkeläisvoittoista, joka ei enää tarvitse niin paljon päivittäistavaroita kuin lapsiperheet. Eläkeläisten ruokamenot ovat kuukaudessa parisen sataa, kun lapsiperheillä se on about 600 euroa. Tämä on ratkaisevaa, kun isot kauppaliikkeet hakevat tehokasta ostovoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilan väki on jo eläkeläisvoittoista, joka ei enää tarvitse niin paljon päivittäistavaroita kuin lapsiperheet. Eläkeläisten ruokamenot ovat kuukaudessa parisen sataa, kun lapsiperheillä se on about 600 euroa. Tämä on ratkaisevaa, kun isot kauppaliikkeet hakevat tehokasta ostovoimaa.

        Yhden eläkeläisen ruokamenot 200 euroa plus päälle muut kodintarvikkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilan väki on jo eläkeläisvoittoista, joka ei enää tarvitse niin paljon päivittäistavaroita kuin lapsiperheet. Eläkeläisten ruokamenot ovat kuukaudessa parisen sataa, kun lapsiperheillä se on about 600 euroa. Tämä on ratkaisevaa, kun isot kauppaliikkeet hakevat tehokasta ostovoimaa.

        Olet ristiriitainen. Ihan kuin sanoisit ettei Cittari ole tulossa, muttet jotenkin tajua että Prisma jo on. Eikö Prisma ole iso kauppaliike?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilan väki on jo eläkeläisvoittoista, joka ei enää tarvitse niin paljon päivittäistavaroita kuin lapsiperheet. Eläkeläisten ruokamenot ovat kuukaudessa parisen sataa, kun lapsiperheillä se on about 600 euroa. Tämä on ratkaisevaa, kun isot kauppaliikkeet hakevat tehokasta ostovoimaa.

        Nämä Cittari-viestit ovat semisti hämmentäviä täällä ja yritän tässä yhdistää tätä siihen että jostain käsittämättömästä syystä tänne korpeen rakennetaan jo Prismaa (ja siis pääkadun päälle!). Eihän toi Prismakaan ole muuta kuin politiikkaan (tai rikollisuutta), joten miten joku Cittari tänne tulisi vielä senkin lisäksi?

        Kauppaa täällä ei ole kuin huume kauppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä Cittari-viestit ovat semisti hämmentäviä täällä ja yritän tässä yhdistää tätä siihen että jostain käsittämättömästä syystä tänne korpeen rakennetaan jo Prismaa (ja siis pääkadun päälle!). Eihän toi Prismakaan ole muuta kuin politiikkaan (tai rikollisuutta), joten miten joku Cittari tänne tulisi vielä senkin lisäksi?

        Kauppaa täällä ei ole kuin huume kauppaa.

        Orimattila on niin pieni käpykylä, ettei täällä menesty Prisman lisäksi Citymarket. Täällä on myös Lidl, joka vetää paljon asiakkaita päivittäistavarakaupassa.

        Huumekauppaan en ota kantaa, kun ei minulla ole huumeille mitään käyttöä. Elämäni on liian arvokas tuhottavaksi huumeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattila on niin pieni käpykylä, ettei täällä menesty Prisman lisäksi Citymarket. Täällä on myös Lidl, joka vetää paljon asiakkaita päivittäistavarakaupassa.

        Huumekauppaan en ota kantaa, kun ei minulla ole huumeille mitään käyttöä. Elämäni on liian arvokas tuhottavaksi huumeilla.

        LOL.
        Rehellisesti sanottuna uskon että sinä täällä laitat uusia viestejä vain, koska minä laitoin tuonne ylemmäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattila on niin pieni käpykylä, ettei täällä menesty Prisman lisäksi Citymarket. Täällä on myös Lidl, joka vetää paljon asiakkaita päivittäistavarakaupassa.

        Huumekauppaan en ota kantaa, kun ei minulla ole huumeille mitään käyttöä. Elämäni on liian arvokas tuhottavaksi huumeilla.

        Prismakaan ei tule menestymään ja/tai sen täytyy Erkontien lisäksi hävittää Tokmanni. Ei Hennaan eikä tänne korpeen tule ketään. Ei tämä ole sellainen läpikulkupaikka ja kun Lahti on jo tuossa niin lähellä, niin ei tässä Orimattilassa kukaan enää pysähdy. Prisman tulossa ei koskaan ollut yhtään mitään järkeä. Samaa Henna hölmöyttä.

        Sitä paitsi... kaupat todellakin hääääääätää asiakkaita pois, joten rahoja he eivät saa kuin rikollisuudelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prismakaan ei tule menestymään ja/tai sen täytyy Erkontien lisäksi hävittää Tokmanni. Ei Hennaan eikä tänne korpeen tule ketään. Ei tämä ole sellainen läpikulkupaikka ja kun Lahti on jo tuossa niin lähellä, niin ei tässä Orimattilassa kukaan enää pysähdy. Prisman tulossa ei koskaan ollut yhtään mitään järkeä. Samaa Henna hölmöyttä.

        Sitä paitsi... kaupat todellakin hääääääätää asiakkaita pois, joten rahoja he eivät saa kuin rikollisuudelta.

        Orimattilan sijainti aivan Lahden alla ja riittävän lähellä Helsinkiä, MUTTA sivussa tekee tästä kusisesta paikasta hyvän vain rikollisuudelle. Sinun jeesustelusi on turhaa, koska näin pienessä paikassa huumeidenkäyttäjiä ei voi välttää ja rikollisuus tulee kirjaimellisesti päälle. Mitään omaa käyttöä ei vaadita.

        Oikeasti? Mikä nyt on niin että joku Cittari rupesi kiinnostamaan? Hilman kaupat kohta aiheena, jotta saisitte vain jotain muuta juteltavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orimattilan sijainti aivan Lahden alla ja riittävän lähellä Helsinkiä, MUTTA sivussa tekee tästä kusisesta paikasta hyvän vain rikollisuudelle. Sinun jeesustelusi on turhaa, koska näin pienessä paikassa huumeidenkäyttäjiä ei voi välttää ja rikollisuus tulee kirjaimellisesti päälle. Mitään omaa käyttöä ei vaadita.

        Oikeasti? Mikä nyt on niin että joku Cittari rupesi kiinnostamaan? Hilman kaupat kohta aiheena, jotta saisitte vain jotain muuta juteltavaa?

        ...Kaikella rakkaudella.
        Olen paikkakuntalainen, täällä lapsuuteni ja teini-ikäni viettänyt. Ajat muuttuu, mutta tietyt asiat eivät. Palasin tänne kusiseen Orimattilaan ja hissukseen alkoi ne SAMAT paskat kuin jätin aikoinaan. Säätittävät pikkupaskat täällä uhittelee. "Uhitelkoot!" ajattelin, mutta todellakin siinä kuuden vuoden kohdalla oli pakko myöntää että on teillä perkele ärhäkkää nämä vaino! :DDDD

        Minkäs teette silti? Aina vaan te kusette siellä nilkoillenne, joten voisitteko ystävällisesti siirtyä pois siitä matolta. Te olette itse vastuussa elinikäisesti siitä että teillä oli jotain kakaramaisia ongelmia ja kiusasitte minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Kaikella rakkaudella.
        Olen paikkakuntalainen, täällä lapsuuteni ja teini-ikäni viettänyt. Ajat muuttuu, mutta tietyt asiat eivät. Palasin tänne kusiseen Orimattilaan ja hissukseen alkoi ne SAMAT paskat kuin jätin aikoinaan. Säätittävät pikkupaskat täällä uhittelee. "Uhitelkoot!" ajattelin, mutta todellakin siinä kuuden vuoden kohdalla oli pakko myöntää että on teillä perkele ärhäkkää nämä vaino! :DDDD

        Minkäs teette silti? Aina vaan te kusette siellä nilkoillenne, joten voisitteko ystävällisesti siirtyä pois siitä matolta. Te olette itse vastuussa elinikäisesti siitä että teillä oli jotain kakaramaisia ongelmia ja kiusasitte minua.

        ...Lahti on PIENI paikka. Asuin siellä hetken, mutta palattuani Orimattilaan vain nauroin näillä idiooteille. Varsinkin se ensimmäinen vuosi palattuani niiden kovisten kanssa, jotka seurailivat minua autolla, naurattaa yhä. OIKEASTI!! Siis... Lahtikaan ei ole mikään hirmu paikka ja sitten käyn Orimattilan Siwassa ja porukka käyttäytyy kuin pahaiset Jenkki gansterit :DDDD Kovaa menoa... Olan Siwalla? Joo... ja kohteena minä kauppareissulla? Jotenkin tää konteksti ei vain ollut oikea.

        Mielessä oli silloin ja yhä aikaa kuvaisi parhaiten sellainen nettikuva (ei varsinainen meme), jossa pienessä autossa (oliko jopa mopoauto) on keulassa rekan kuori/maski. Se, just se on mitä nää Supermarketinkin huorat on. Ola on paska, vanha Aisakello on paska ja sen halvat huorat kiusaa asiakkaita, koska ovat itse melkkiä mällisäkkejä ilman syytä elämällensä... kuin tyhjentämässä Olan pikkumulkkuisten kasseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Lahti on PIENI paikka. Asuin siellä hetken, mutta palattuani Orimattilaan vain nauroin näillä idiooteille. Varsinkin se ensimmäinen vuosi palattuani niiden kovisten kanssa, jotka seurailivat minua autolla, naurattaa yhä. OIKEASTI!! Siis... Lahtikaan ei ole mikään hirmu paikka ja sitten käyn Orimattilan Siwassa ja porukka käyttäytyy kuin pahaiset Jenkki gansterit :DDDD Kovaa menoa... Olan Siwalla? Joo... ja kohteena minä kauppareissulla? Jotenkin tää konteksti ei vain ollut oikea.

        Mielessä oli silloin ja yhä aikaa kuvaisi parhaiten sellainen nettikuva (ei varsinainen meme), jossa pienessä autossa (oliko jopa mopoauto) on keulassa rekan kuori/maski. Se, just se on mitä nää Supermarketinkin huorat on. Ola on paska, vanha Aisakello on paska ja sen halvat huorat kiusaa asiakkaita, koska ovat itse melkkiä mällisäkkejä ilman syytä elämällensä... kuin tyhjentämässä Olan pikkumulkkuisten kasseja.

        ...Vartijat/järkkärit oli pelkkiä runkkuja jo silloin 20 vuotta sitten. Ihan liian kiinnostuneita teineistä. En ole koulutettu alalle, mutta ehkä toi on kiva työlisä, kun saa flirttailla teinitytöille työnsä puolesta (Aikuista NAISTA he eivät saa). Se varmasti auttaa yleisen järjestyksenpidon kanssa ja rikollisuus pysyy hallinnassa. Ainoa ongelma siinä tietenkin on se että... se on laitonta. Ne on liian nuoria teille, hei!

        Kuppainen horo ei päässyt vissiin pitkälle elämässään ja käyttäytyy Supermarkerin tiskillä kuin (mikä olisi?) Diorin, Dolce Gappalan mitä-vittua-niitä-nyt-oli muotiliikkeessä. Halpa aivoton horo sekin yksi oli. Sivistystä ei ole, ei osaa lukea eikä osaa asiakaspalvelua, niin sitä suuresti miettii miten hitossa tuollainen mällisäkki voi olla kaupassa töissä??? Lutka vain seisoo siinä ja kuten juuri kävi silloin kerran että flirttaili sitten räikeästi miesasiakkaalle ennen minua. S-marketissakin kaljavalaat osaa olla niin-niin mielinkielin imeliä halutessaan että ihan hätkähdin. On sitä ammattitaitoa edes jossain!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Vartijat/järkkärit oli pelkkiä runkkuja jo silloin 20 vuotta sitten. Ihan liian kiinnostuneita teineistä. En ole koulutettu alalle, mutta ehkä toi on kiva työlisä, kun saa flirttailla teinitytöille työnsä puolesta (Aikuista NAISTA he eivät saa). Se varmasti auttaa yleisen järjestyksenpidon kanssa ja rikollisuus pysyy hallinnassa. Ainoa ongelma siinä tietenkin on se että... se on laitonta. Ne on liian nuoria teille, hei!

        Kuppainen horo ei päässyt vissiin pitkälle elämässään ja käyttäytyy Supermarkerin tiskillä kuin (mikä olisi?) Diorin, Dolce Gappalan mitä-vittua-niitä-nyt-oli muotiliikkeessä. Halpa aivoton horo sekin yksi oli. Sivistystä ei ole, ei osaa lukea eikä osaa asiakaspalvelua, niin sitä suuresti miettii miten hitossa tuollainen mällisäkki voi olla kaupassa töissä??? Lutka vain seisoo siinä ja kuten juuri kävi silloin kerran että flirttaili sitten räikeästi miesasiakkaalle ennen minua. S-marketissakin kaljavalaat osaa olla niin-niin mielinkielin imeliä halutessaan että ihan hätkähdin. On sitä ammattitaitoa edes jossain!!

        ...Tänään mietin sitä piirrettä pedofiliassa että siellä on nainen, joka on KATEELLINEN minulle. Minua etoo nämä Orimattilan miehet ja sitten siellä on ne naiset KATEELLISIA ja hyökkäävät siksi päälleni. Kuten sen pedofilian kanssa että se, mitä minä koko sielullani (ja ruumiillani) olisin halunnut välttää, on toiselle jotain minkä se haluaisi. Muutenkin ihan sekoja ihmisiä ollut elämässäni enkä ole ollenkaan saanut sellaista terveellistä juttuseuraa asialle. Ihmiset on kateellisia minulle? Naiset vihaisena hyökkää vain päälleni?

        Varsinkin tultuani teini-ikäiseksi muut tytöt ovat olleet idiootteja ja aina siellä on ollut taustalla joku "horo", joka omaa mustasukkaisuuttaan VIHAA minua ja hyökkää päälleni. Tänään mietin tätä Orimattilan paskaa juuri siltä kantilta että se vastenmielisyyden määrä, jota tunnen näitä miehiä kohtaan ei jotenkin sovi yhteen sen kanssa, mitä sadistista vihaa saan tytöiltä/naisilta, jotka haluaisivat sen saman itselleen. En tajua, enkä tule ikinä ymmärtämään tätä. Hyi saatana!

        Pankaa nyt miehet hyvä jumala noita huoria kunnolla joskus!! Jättäisivät sitten lehmät minut joskus rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOL.
        Rehellisesti sanottuna uskon että sinä täällä laitat uusia viestejä vain, koska minä laitoin tuonne ylemmäs.

        Aloitetaan nyt siitä... että yöllä viimeinen viestini oli kello 00:22. Yön aikana ei tullut muiltakaan mitään. Menin ennen kuutta nukkumaan. Katselin tässä illalla Rönkön viimeisen uutislähetyksen ja tulin sen jälkeen katsomaan mitä Suomi24:ssä on.

        Jestas! 11kpl ketjua oli nostettu ylös! Katson tämän sivuston päivittäin ja olihan siinä nyt taukoakin välissä (aamusta iltaan), mutta toi 11kpl ketjua viimeisimmän päälle on kyllä ennätys. Muistelisin että 0-3kpl on sellainen tyypillinen.

        Sitä tässä siis... En ole edes katsonut vielä niitä mitä sinne on tullut, mutta ihan tämä ketjujen määrä tässä on se heti ensimmäinen asiani :) Foliohatut on taas päässä, mutta kun jossain on korrelaatio, niin silloin siinä on. Alkuperäinen syy sitten taas voi olla aivan mitä tahansa ja voin vain veikkailla sitä. Jokuhan minussakin ihmisiä raivostuttaa, mutten keksi mitään järkevää syytä tälle. Uskon että JOTAIN siellä silti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitetaan nyt siitä... että yöllä viimeinen viestini oli kello 00:22. Yön aikana ei tullut muiltakaan mitään. Menin ennen kuutta nukkumaan. Katselin tässä illalla Rönkön viimeisen uutislähetyksen ja tulin sen jälkeen katsomaan mitä Suomi24:ssä on.

        Jestas! 11kpl ketjua oli nostettu ylös! Katson tämän sivuston päivittäin ja olihan siinä nyt taukoakin välissä (aamusta iltaan), mutta toi 11kpl ketjua viimeisimmän päälle on kyllä ennätys. Muistelisin että 0-3kpl on sellainen tyypillinen.

        Sitä tässä siis... En ole edes katsonut vielä niitä mitä sinne on tullut, mutta ihan tämä ketjujen määrä tässä on se heti ensimmäinen asiani :) Foliohatut on taas päässä, mutta kun jossain on korrelaatio, niin silloin siinä on. Alkuperäinen syy sitten taas voi olla aivan mitä tahansa ja voin vain veikkailla sitä. Jokuhan minussakin ihmisiä raivostuttaa, mutten keksi mitään järkevää syytä tälle. Uskon että JOTAIN siellä silti on.

        "Jokuhan minussa ihmisiä rauvostuttaa"

        Oisko ihan toi jatkuva valitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokuhan minussa ihmisiä rauvostuttaa"

        Oisko ihan toi jatkuva valitus?

        LOL
        Mä olen ollut hiljaa enkä tehnyt edes valituksia. 2 vuotta sitten helmikuussa eka todellakin vasta. Noi vainot ja p*skat oli nimenomaan ennen sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokuhan minussa ihmisiä rauvostuttaa"

        Oisko ihan toi jatkuva valitus?

        Minä olen ilmiantanut ihmisiä ja tapauksia, jolloin minua on kohdeltu väärin. Tämä ei voi ketään muuta ärsyttää kuin ihmisiä, jotka jostain käsittämättömästä syystä ovat vainonneet minua. Hölmöä, jos ei halua että ihmiset valittaa, niin ei sitten tee väärin toisille.

        Siellä kauppojen työntekijät kiusaavat asiakkaita ilman syytä, niin kyllä sellaiset horot sitten myös ottavat ne valitukset vastaan... SYYSTÄ.
        Jos horo ottaa ohjeita pääkaupunkiseudulta tulleilta vartijoilta, niin horo ottaa kaiken p*skan niskaansa ja p*rseeseensä ihan rakkaudella ja muistaa kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokuhan minussa ihmisiä rauvostuttaa"

        Oisko ihan toi jatkuva valitus?

        Aina ja iäti siellä on joku trolli, joka postaa ihan mitä vain, kunhan sen viesti olisi päällimmäinen. Tätä on ollut jo kauan. Tätä vissiin oli jo ennen kuin minä aloin täällä kirjoittaa. Sen huomaa vain parhaiten silloin kun on itse siinä se, jonka viestiin vastaa aina joku ääliö.

        Todellakin lähes kaikkien viestieni jälkeen joku aukoo päätänsä. Tietyt viestit eivät kuitenkaan saa trollausta... paitsi tietenkin tuli sen jälkeen kun huomautin :D Joku pakkomielle jollain on olla päällimmäinen. Tietyt aiheet aiheuttavat paljon trollausta ja tämä aihe näytti osuneen jonkun sydämeen. Ihan oli olo että joku yrittää "haudata" ketjua :D Oli parikin uutta ketjua tehty, kun sellaisia tulee harvoin. Tuolla aiemmin trolli teki jopa kolme kertaa saman ketjun ja itse postaili niihin pitäen niitä aina "peittona":


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ja iäti siellä on joku trolli, joka postaa ihan mitä vain, kunhan sen viesti olisi päällimmäinen. Tätä on ollut jo kauan. Tätä vissiin oli jo ennen kuin minä aloin täällä kirjoittaa. Sen huomaa vain parhaiten silloin kun on itse siinä se, jonka viestiin vastaa aina joku ääliö.

        Todellakin lähes kaikkien viestieni jälkeen joku aukoo päätänsä. Tietyt viestit eivät kuitenkaan saa trollausta... paitsi tietenkin tuli sen jälkeen kun huomautin :D Joku pakkomielle jollain on olla päällimmäinen. Tietyt aiheet aiheuttavat paljon trollausta ja tämä aihe näytti osuneen jonkun sydämeen. Ihan oli olo että joku yrittää "haudata" ketjua :D Oli parikin uutta ketjua tehty, kun sellaisia tulee harvoin. Tuolla aiemmin trolli teki jopa kolme kertaa saman ketjun ja itse postaili niihin pitäen niitä aina "peittona":

        ...Tämä trollin epätoivo on hellyyttävää. Huomaan tuon toiminnan, mutten voi ymmärtää hänen tarkoitusperiään. Itse ainakin luen aina kaikki ketjut. En ennen, mutta kun täällä on niin vähän tapahtumia, niin kyllä ne siinä samalla tulee kaikki vilkaistua :)

        Minuun ei siis ainakaan vaikuta se että missä päin se joku viesti on, kun käyn (yleensä) päivittäin nämä läpi. Pidemmän tauon jälkeen noi vihreät "uusi"-merkit häviää, joten jos on tullut taukoa, niin saattaa joku jäädä välistä huomaamatta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ja iäti siellä on joku trolli, joka postaa ihan mitä vain, kunhan sen viesti olisi päällimmäinen. Tätä on ollut jo kauan. Tätä vissiin oli jo ennen kuin minä aloin täällä kirjoittaa. Sen huomaa vain parhaiten silloin kun on itse siinä se, jonka viestiin vastaa aina joku ääliö.

        Todellakin lähes kaikkien viestieni jälkeen joku aukoo päätänsä. Tietyt viestit eivät kuitenkaan saa trollausta... paitsi tietenkin tuli sen jälkeen kun huomautin :D Joku pakkomielle jollain on olla päällimmäinen. Tietyt aiheet aiheuttavat paljon trollausta ja tämä aihe näytti osuneen jonkun sydämeen. Ihan oli olo että joku yrittää "haudata" ketjua :D Oli parikin uutta ketjua tehty, kun sellaisia tulee harvoin. Tuolla aiemmin trolli teki jopa kolme kertaa saman ketjun ja itse postaili niihin pitäen niitä aina "peittona":

        "lähes kaikkien viestieni"

        Ei nyt ihan. Tarkoitan että siis viesti putkieni jälkeen. Olen laittanut esim tällainen kuten nyt viestiketjun monta peräkkäin, mutta sitten joku sinne lopuksi laittaa jonkun v*ttuilun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jokuhan minussa ihmisiä rauvostuttaa"

        Oisko ihan toi jatkuva valitus?

        "jatkuva valitus?"

        ...Ja ketjuja VOI olla lukematta. Jos jotain ärsyttää se mikälie palvelu (En vieläkään tiedä mikä sen), niin poistaa sen käytöstä ja tekee kuten minä eli menee vain Suomi24-sivustolle ja täältä katsoo. Ei ärsytä lainkaan.

        Otsikoista jo usein näkee kiinnostavatko ne, ja jos ei, niin ei edes mene sinne ketjuun. Trolli aukoo päätään kaikkiin ketjuihin, mutta täälläkin Kesko-aiheessa ei Keskon työntekijöiden ole pakko olla, jos ei kestä lukea. Jos siellä kiusataan asiakkaita, niin sietäisikin joskus kuunnella asiakkaankin näkökulmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jatkuva valitus?"

        ...Ja ketjuja VOI olla lukematta. Jos jotain ärsyttää se mikälie palvelu (En vieläkään tiedä mikä sen), niin poistaa sen käytöstä ja tekee kuten minä eli menee vain Suomi24-sivustolle ja täältä katsoo. Ei ärsytä lainkaan.

        Otsikoista jo usein näkee kiinnostavatko ne, ja jos ei, niin ei edes mene sinne ketjuun. Trolli aukoo päätään kaikkiin ketjuihin, mutta täälläkin Kesko-aiheessa ei Keskon työntekijöiden ole pakko olla, jos ei kestä lukea. Jos siellä kiusataan asiakkaita, niin sietäisikin joskus kuunnella asiakkaankin näkökulmasta.

        Ihmettelit mikä ärsyttää. Vastasin mikä ärsyttää. Ei se sen vaikeampaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tämä trollin epätoivo on hellyyttävää. Huomaan tuon toiminnan, mutten voi ymmärtää hänen tarkoitusperiään. Itse ainakin luen aina kaikki ketjut. En ennen, mutta kun täällä on niin vähän tapahtumia, niin kyllä ne siinä samalla tulee kaikki vilkaistua :)

        Minuun ei siis ainakaan vaikuta se että missä päin se joku viesti on, kun käyn (yleensä) päivittäin nämä läpi. Pidemmän tauon jälkeen noi vihreät "uusi"-merkit häviää, joten jos on tullut taukoa, niin saattaa joku jäädä välistä huomaamatta :)

        "Tämän trollin"

        Sinä olet trolli ja et todellakaan ole hellyyttävä. Päinvastoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelit mikä ärsyttää. Vastasin mikä ärsyttää. Ei se sen vaikeampaa ole.

        Olen esittänyt VUOSIA kysymyksiä ja voi sanoa että tämä taisi olla se 1/10000 kerta, kun joku oikeasti vastaa minulle :DD Tuskimpa siis ihan oikeasti halusit antaa minulle vastausta, vaan halusit vain taas trollata. Omat viestisi ovat aina negatiivisia.

        Itsepä myös tässä analysoin sitä että jollain on aina tarve trollata viestieni jälkeen. Epäilin jo että kirjoittamiseni ärsyttää. Jos joku haluaa olla aina päällimmäinen, niin on loogista että häntä ärsyttää se että joku toinen laittaa viestejä myös. Joku voi silti tietenkin olla täysin tunteetonkin eikä hermostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jatkuva valitus?"

        ...Ja ketjuja VOI olla lukematta. Jos jotain ärsyttää se mikälie palvelu (En vieläkään tiedä mikä sen), niin poistaa sen käytöstä ja tekee kuten minä eli menee vain Suomi24-sivustolle ja täältä katsoo. Ei ärsytä lainkaan.

        Otsikoista jo usein näkee kiinnostavatko ne, ja jos ei, niin ei edes mene sinne ketjuun. Trolli aukoo päätään kaikkiin ketjuihin, mutta täälläkin Kesko-aiheessa ei Keskon työntekijöiden ole pakko olla, jos ei kestä lukea. Jos siellä kiusataan asiakkaita, niin sietäisikin joskus kuunnella asiakkaankin näkökulmasta.

        ...Jos jotain ärsyttää viestini, ne voivat vain olla lukematta. Kuten Supermarket, niin he lopettivat vastaamasta minun palautteisiini. Sieltä ei vittuilu minulle takaisin joka ikinen kerta, kun laitoin heille viestiä.

        Trollin pakkomielle vastata ei ole perusteltua. Tuolla on paljon viestejä, jotka 1. eivät kiinnosta minua 2. ärsyttävät minua, mutten käytännössä ollenkaan ole kirjoitellut niiden perään. Joitain kertoja olen (toivottavasti) auttanut jotain toista, joka on yrittänyt täällä asiaansa kertoa.

        Kun olen v*ttupääviesteihin (= ärsyttäviin) vastannut, niin ne ovat lähes poikkeuksetta olleet alunperinkin osoitettuja minulle henkilökohtaisesti tai sisältäen minun henkilökohtaisia asioitani. Silloin kritisoin/valitan tätä MINUUN kohdistuvaa asiaa, en sitä että joku on vain laittanut viestin. Minä olen kertonut valtavasta määrästä ihmisiä ja yrityksiä ja silti ne KAIKKI saavat noita päänaukomisviestejä peräänsä. Miksi? Miten jotain voi ärsyttää mikä tahansa aihe, kun eivät ne mitenkään voi koskea häntä henkilökohtaisesti?


    • Anonyymi

      Koko vaino on ollut tosi omituista, kun muistelen sitä että palattuani Orimattilaan sain jatkuvasti niitä "Olet yksi parhaista asiakkaistamme"-alennuksia. Minä en ole muuttunut, joten MIKÄ on muuttunut?

    • Anonyymi

      Mistä peikoista puhutte? Äly hoi!

    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia keskusteluja. Tulee ihan mieleeni nuoruus ja työharjoittelu keltaisessa koulussa.

      • Anonyymi

        Haha! Niin totta!
        Pätee miltei kaikkeen mitä Orimattilan alla täällä S24:ssa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha! Niin totta!
        Pätee miltei kaikkeen mitä Orimattilan alla täällä S24:ssa on.

        Orimattilan on niin oman laatuisensa. Vailla vertaa Suomessa. Lahdessakin tuntevat Orimattilalaisen vaatetuksesta ja kävelystä.


    • Anonyymi

      Raksa Rane käy wiljamissa. Ei tarvi keskoa.

    • Anonyymi

      Minä kun en ikinä tehnyt mitään ja kiusaaminen jatkui, vaikka tein valituksia, niin on koko homma jäänyt minua kaihertamaan. Mitään LAILLISTA keinoa ei ollut lopettaa vainoa tai edes kostaa.

      Koskaan asialle ei tehty mitään, ja tämä on jäänyt minua harmittamaan. Olin alunperinkin asiallinen ja pysyin niissä ahdistelu- ja tönimistilanteissa AINA itse asiallisena. Minua siis ahdistellaan ja minun oikeuksiani räikeästi jatkuvasti loukattiin. Silti MINÄ pysyin (stressiä lukuunottamatta) rauhallisena. Auttoiko se?? EI!!! Eipä tietenkään, kun toiset alunperinkin kiusaavat minua, vaikken ollut tehnyt mitään väärin.

      Kaikki tämä kaihertaa minua. Itse en kykenisi sitä tekemään fyysisesti, mutta voisiko joku muu käydä vetämässä niitä? Ne pari h*roa ainakin rakastivat ahdistella asiakkaita, joten siellä joku voisi käydä heitä. Ilmeisesti siellä ollaan maksullisia, mutta sillä erolla nyt siis ettei mitään maksua tule. Heiltä itseltään voi tietenkin vaatia korvausta siitä että asiakas on käynyt heitä ahdistelemassa... eli siis kauppa maksaa tästä asiakkaalle. Se olisi REILUMPAA niin päin.

      • Anonyymi

        "Minä kun en ikinä tehnyt mitään ja kiusaaminen jatkui, vaikka tein valituksia, niin on koko homma jäänyt minua kaihertamaan"

        Mitä selität?

        "Minä kun en ikinä tehnyt mitään "

        Nyt ne lääkkeet ja heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä kun en ikinä tehnyt mitään ja kiusaaminen jatkui, vaikka tein valituksia, niin on koko homma jäänyt minua kaihertamaan"

        Mitä selität?

        "Minä kun en ikinä tehnyt mitään "

        Nyt ne lääkkeet ja heti!

        "Minä kun en ikinä tehnyt mitään ja..."

        Eli ODOTTELIN että vaino loppuisi itsestään. Toisaalta oletin sen vain olevan perushuonoa käytöstä, jota saa joskus ventovierailta. Se alkoi silti vaikuttaa ihan varsinaiselta kiusaamiselta ja ihan tarkoituksenmukaisesti nimenomaan minuun kohdistettua. Annoin sen jatkua kauan, koska ei tuollainen p*ska ole vakavaa. Pahempaakin on elämässä nähny :)

        Se silti alkoi pahentua ja olla JOKAISELLA kauppareissulla ja jokainen kassatapahtuma ja jokainen paketin hakeminen. Samalla oli muuta p*skaa eli Vuokratalot eivät maksaneet rahojani takaisin ja läppärini varastettiin jne. Kun tätä p*skaa vain tuli ja tuli, oli pakko alkaa miettiä että mikä h*tto nyt on vialla.

        Kun aloin tehdä valituksia ja muita selvittelyjä, oletin todellakin että asiat selviää. Minua silti alettiin vainota vain pahemmin ja nykytilanne on sitten se seuraus. Eli... kaikki vain paheni ja nämä r*unkut saisivat sen pesäpallon hanuriinsa ihan syystä. Kyllä kaikki järjelliset ja järjettömätkin keinot on käytetty yrittää selvittää asiat aikuismaisesti. Rasistit on rasisteja vai mitälie äärioikeistolaisiako noi on? Onko niillä eroa?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe