Millaisia määriä nykyyän teillä on tapan tuoda voita ruotsinlaiva reissulta, itesellä on jonkiverran kauan aikaamutta n.40-50 pakettia kullanvärisessä paperissa olevaa smörj suolaisempaa voita. siljalinen terminaalissa tukhomaassa myydään. seisovapöytälounaalla pitää muistaa etuilla ahnehtia hamstrata. jos olette yksin matkassa niin kuka vartio voikasseja sillä aikaa kun haette satsauskierrosta sisäfilettä. käytän yleensä silja lineä koska olen parempi ihminen
Kuinka paljon yleensä tuotte voita
10
841
Vastaukset
- Anonyymi
Taas uuvatti lukenut Hesarin Suomi 50 vuotta sitten.
Kun raasulla ei ole mitään matkailukokemusta itsellä.- Anonyymi
Iho umpeen asuntosäästäjä, olen käynyt Miamissa ja Pattayalla sitten siellä saarella missä on niitä vanhoja hinttejö nuorten mamupoikin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iho umpeen asuntosäästäjä, olen käynyt Miamissa ja Pattayalla sitten siellä saarella missä on niitä vanhoja hinttejö nuorten mamupoikin kanssa
Kunkas vanhaa lehteä kopoit tällä kertaa?
- Anonyymi
Se on lava voita.
- Anonyymi
Hei, eletään vuotta 2022, ei sentään 1970-lukua. Herää paffi
- Anonyymi
Mitä nyt reppuun ja kahteen muovikassiin mahtuu.
Nauratti kyllä tämä aloitus. Ei kai nyt Tukholmasta kukaan mitään voita hae. Tallinnasta sitä saattaa saada ehkä halvemmalla, tosin ottaen huomioon inflaation, niin veikkaisin että Suomessa on halvempaa nykyään.
- Anonyymi
Eikö sinua pallopäätä yhtään huolestua, että joku lapsi käy lukemassa noita törkykirjoituksis?
- Anonyymi
Voita tulee rinkassa 25 kg, kaljakärryssä sitten sokeria ja Vår margariinit.
Taskut laitan täyteen maksapasteijan paloja ja housuihin Kallen mätitahna tuubeja.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984