Rappusten tuunaus

Anonyymi-ap

Meillä on kotona avorappuset, ja ongelmana on niissä edellisen omistajan asentama huopamatto.

Haluaisin maton pois, koska jatkuvasti niitä saisi olla siivoamassa, koska eläintalous.

Kurkkasin yhden maton alle, ja edellinen omistaja on tietenkin jättänyt rappuset maalaamatta osittain.
Rappusten maalaus ei meiltä kuitenkaan onnistu, koska useampi eläin emmekä eläimiä saa minnekään muualle, eli muutos olisi saatava tehtyä yhden päivän aikana jolloin voimme sen ajan pitää eläimiä toisessa huoneessa.
En haluaisi uusia koko portaikkoa koska on kuitenkin sen verran hyvässä kunnossa ettei ole mitään järkeä.

Haluaisin siis muuttaa rappuset niin, että huopamatto saisi lähteä ja päällystää rappuset mahdollisimman nopeasti, edullisesti ja helposti, niin mitä vaihtoehtoja on?

Onko esimerkiksi jonkinlainen tapetti, vinyyli/muovimatto mahdollinen, mikä vaihtoehdoista on järkevin rappusiin etteivät jää liian liukkaiksi?

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän voisin vielä lisätä, että minulla olisi kyllä visio, mutta en todellakaan tiedä onko tällainen toteutettavissa mitenkään, eli:

- Minulla on täydellinen seinätapetti, jolla haluaisin päällystää rappuset mutta millä voisin varmistaa, että kyseinen tapetti pysyy rappusissa ja kestää kulutusta. Eli tarvitsisi päälle jonkinlaisen läpinäkyvän päällysteen, onko tällaiseen mitään mahdollisuuksia?

Kertokaa ihmeessä omia kokemuksia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      240
      11575
    2. 735
      4138
    3. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      151
      2080
    4. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      177
      1615
    5. Hoosiannaa samban tahdissa

Tallensin tänä aamuna klo 10 Helsingin Paavalin kirkosta (Hermannissa) tulleen Adventti-jumalanpalveluksen. Aloitus, eli kirkkoherra Kari Kanalan ja
      Luterilaisuus
      142
      1510
    6. Näin sinuakin kytätään - näyttöihin upotetut kamerat

On tultu uuteen vaiheeseen , jota monet eivät vieläkään ymmärrä. Uusimpiin puhelimiin sekä tietokoneisiin on ilmeisesti häivytetty/piilotettu kamerat
      Maailman menoa
      220
      1015
    7. Sanna Marin: Suomessa romahtaa nyt kaikki!

- Pisatutkimus kertoo koulutuksen tason romahduksesta. - Olkiluoto 3 kertoo suomalaisen teollisuusosaamisen tason. - Vanhusten hoito retuperällä. - So
      Maailman menoa
      264
      995
    8. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      226
      991
    9. Haittaako mies

Että mulla on seksuaalisia haluja sua kohtaan? Onko se sun mielestä outoa? Oot vaan niin kuuma mies. 🤤
      Ikävä
      43
      971
    10. Zelensky ei halua neuvottelupöytään.

Lukasenkan ehdotus ei käy. Kokeilisi edes, olisihan se sitten nähty saako keskustelu mitään aikaan. Eikö nyt kannattaisi kokeilla kaikki mahdollinen s
      Maailman menoa
      431
      865
    Aihe