Olipa erikoinen Keskipohjanmaa-lehden uutinen 16.11.22. Oli kuulemma oikein koaliitio muodostettu Jussi Niinistön saamiseksi Kokkolaan kaupunginjohtajaksi. Seuraavina päivinä alettiin sitten paikkailla. Kaikki uutisessa mainitut tahot sanoutuivat irti koko jutusta.
Oli kyllä ehkä kysytty, mutta Niinistö kertoi olevansa tyytyväinen työssään Kannuksessa, eikä ole hakemassa Kokkolaan.
Herää kysymys, mistä tälläinen juttu edes alkoi ja miksi Kepari siitä uutisoi?
Keparin klikkiuutinen
4
229
Vastaukset
- Anonyymi
Keskipohjanmaa lehti on ollut nykyisen päätoimittajan aikana huomattavan Kannus vastainen. Kunhan vain saadaan kaivettua jotainkaan negatiivista, niin siitä kirjoitetaan sensaatiomaisesti. Lehden tilausmyynti laskee kokoajan ja näillä yritetään pitää kiinnostusta yllä sekä tuotua esiin omaa ajatusmaailmaa
- Anonyymi
Samaa olen huomannut. Kun tämä tilausjaksoni päättyy, harkitsen tarkkaan jatkuuko tilaus enää.
- Anonyymi
Alkuperäinen juttu oli muuten 17.11.22 Keparissa. Kovasti ihmettelin, että toimittaja, jonka juttuja olen usein mielelläni lukenut, oli laskeentunut tälle juorujuttu tasolle.
- Anonyymi
ei kokkoomuslaisten touhu yllätä... onhan ne ottanu noita sinisiä huomiinsa aikasemminkin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850