Mistäpäin Symää voi pyytää kutumuikkua ja saako sitä nyt juuri?
Muikku kutee
8
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Symän torilta tahi Supermarketin tiskiltä voi pyytää.
- Anonyymi
Toria voi suositella, viimeksi oli 10e/kg.
Ite pyytämiseen en julkisesti paikkoja kerro.
- Anonyymi
Päijänteestä sitä on tullut. :)
- Anonyymi
Paikallisia ei kiinnosta vähääkään kalastus vesistönhoitomielessä, siksi paikkoja ei jaella ja pyydetystä kalasta pyydetään ihan naurettavia hintoja.
Minulla täällä oma n 8 perheen asiakaskunta joille myyn ahven-hauki-lahna 5e kilo, särki-pasuri 3e kilo koska sitä tulee aina vuoden ympäri, niin paljon kun jaksaa autoon kantaa veneeltä. Kalastuspaikkoja kyselin itse aikoinaan Lepistön Markulta.
Talvella haukea tulee noin nelisensataa kiloa, 12 iskukoukulla.- Anonyymi
Tosta kun jättää paskan puhumisen pois jää vaa suu auki
- Anonyymi
Itä-ranta sysmästä 10km molempiin suuntiin. Myös nuoramoisjärvessä muikkua runsaasti. Minulta saa kalua 6e kilo muikku. Myös kuha hauki ahven 10e kilo
- Anonyymi
Eli keneltä?..
- Anonyymi
Linkolan matalikolta luemma tulis kutumuikkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699