Rattijuoppo

" Villien baarijatkojen jälkeiset tapahtumat johtivat Kaius Niemen eroon:
Rattiin yli 1,2 promillen humalassa.
Kaius Niemi erosi perjantaina törkeän rattijuopumusepäilyn saattelemana"

Niin että tätä se ryyppääminen teettää.
Hesarin vastaava päätoimittaja hoipertelee parkkihallissa tanakassa humalassa.
Istuu autonsa rattiin ja lähtee ajamaan.
Onneksi vartijat pysäyttävät ja kutsuvat poliisit.
Puhaltaa törkeän ratin.
Oli onni ettei päässyt ajamaan liikenteen sekaan perjantai-aamuna.

Nyt sitten moni silittää päätoimittajan päätä ja surkuttelee.
Että onpas suoraselkäinen mies, kun heti ottaa vastuun ja eroaa.
Todellisuudessa oli reippaassa humalassa vielä, kun soperteli erostaan.

Tässä esimerkkiä, miten juhlitaan aamuun asti ja lähdetään ajamaan ympäripäissään.

42

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakas aihe aloittajalle.

      • Ano 08:53
        Raskas aihe.


      • Anonyymi

        Julkkikset ja viina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkkikset ja viina.

        Lempiaihe niille, jotka eivät itse voi enää juoda saatuaan maksakirroosin.
        Roskalehdet kirjoittavat enemmän kuin kiitettävästi julkkiksista,
        koska jutut vetoavat alempiin kansanluokkiin, lehdet myyvät hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempiaihe niille, jotka eivät itse voi enää juoda saatuaan maksakirroosin.
        Roskalehdet kirjoittavat enemmän kuin kiitettävästi julkkiksista,
        koska jutut vetoavat alempiin kansanluokkiin, lehdet myyvät hyvin.

        Ja ongelmaiset kopioivat roskalehtien juttuja kesustelupalstoille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lempiaihe niille, jotka eivät itse voi enää juoda saatuaan maksakirroosin.
        Roskalehdet kirjoittavat enemmän kuin kiitettävästi julkkiksista,
        koska jutut vetoavat alempiin kansanluokkiin, lehdet myyvät hyvin.

        Ano 09:21
        Hesarin on siis myös mielestäsi roskalehti.
        Lopetin heti tilauksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ongelmaiset kopioivat roskalehtien juttuja kesustelupalstoille.

        Ano 09:19
        Ja raittiit lukevat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Julkkikset ja viina.

        Ano 09:17
        Julkkikset ja alkoholismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lempiaihe niille, jotka eivät itse voi enää juoda saatuaan maksakirroosin.
        Roskalehdet kirjoittavat enemmän kuin kiitettävästi julkkiksista,
        koska jutut vetoavat alempiin kansanluokkiin, lehdet myyvät hyvin.

        Niin että ylemmissäkö kansaluokissa sitten tämä rattijuoppous on normaalia ?
        Ihminen joka on menettänyt lapsensa kun rattijuoppo tappoi hänet ajamalla lastenvaunuihin jalkakäytävällä ehkä ei katso sinun tavallasi asiaa
        Jokainen jolla on ajokortti tietää ettei rattiin mennä juopuneena , kai se yläluokkalainen sitten luulee että säännöt ei kuulu heille.
        Oli lehti sitten mitä luokkaa tahansa joka kirjoittaa liikenne rikoksista , niin se ei tee asiaa toiseksi .
        Joten joka menee rattiin juovuksissa ottakoon siitä seuraukset, ja kortti pois .
        Oli hän mitä luokkaa tahansa


    • Anonyymi

      Jos olisin vartija ja näkisin että joku on humalassa menossa autoon, nimenomaan parkkihallissa, ottaisin kaverin "syleilyyn" ja sanoisin että nyt AUTOAVAIN tänne ja heti. Sitten soittaisin taksin ja pyytäisin herraa kertomaan kotiosoiteen kuljettajalle minne hänet vietäisiin.

      Sitä ennen olisin antanut lunttilapun missä on minun puhelinnumero, mihin voi soittaa seuraavana päivävänä, jolloin sovittaisiin mistä voi autonavaimen noutaa, SELVINPÄIN.

      Tämän olen tehnyt aijemmikin mm. terveysalan ihmiselle, joka kiitti minua sydämenssä pohjasta, siittä että ei mennyt hyvä työpaikka ja perhe-elämä piloille rattikäryn takia. Sitä en kerro paljonko maksoin kolmesta käynnistä yksityslääkärillä, noin vuosi tapahtuman jälkeen.

      • Ano 09:51

        Olisiko ollut siirtämässä autoa kotiin. Kotiinhan saa kuulemma aina ajaa.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 09:51

        Olisiko ollut siirtämässä autoa kotiin. Kotiinhan saa kuulemma aina ajaa.

        Siitä huolimatta olisin minäkin ottanut avaimen talteen ja vaikka viennyt miehen kotiin.
        Oma elämäni meni pilalle, kun naapurini poltti minut kun olin ravintolassa silloisen "hoidon" kanssa.

        Meni talot, mökit, tuli yhteishuoltajuus ym.

        Pelkästään siksi, että naapurin pyöreä lyhytjalkainen muija poltti minut, kertomalla vaimolleni.

        Mutta noin vuoden kuluttua sain kostettua, kertomalla akalle kenen kanssa hänen ukkonsa harrastaa petipuuhia.


      • Anonyymi

        Olisit kyllä entinen vartija tämän jälkeen ja kyllä nämä parkkihalin vartijan saavat etsiä uutta alaa kun syyllistyivät vapauden riiston sillä ei heillä ole poliisin oikeuksia vaikkakin ei poliisillakaan ollut oikeutta tulla puhalluttamaan Sanoma talon parkkiin ja tulee viraltapanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit kyllä entinen vartija tämän jälkeen ja kyllä nämä parkkihalin vartijan saavat etsiä uutta alaa kun syyllistyivät vapauden riiston sillä ei heillä ole poliisin oikeuksia vaikkakin ei poliisillakaan ollut oikeutta tulla puhalluttamaan Sanoma talon parkkiin ja tulee viraltapanoja.

        Taitaisi mennä toisinpäin. Kuka muistaa sen, kun Simo Rantalainen oli iskenyt nyrkillä Aatos Erkon sukulaispoikaa ? Kummasti oli työt loppuneet ja tullut alanvaihto.


    • Anonyymi

      Ehkä tämän takia hesarin jutuissa taso nousee kun juoppo vastaava päätoimittaja eroaa.

      • Ano 11:03
        Toivotaan näin.


    • Anonyymi

      On se hienoa kuinka tässä iässä on vielä näitä puhtaita pumusia, jotka ovat valmiita kivittämään muita.
      Moni entinen juoppo, narkki ja tupakoitsija kokee itsensä pyhimykseksi kun on alkanut raivoraittiiksi, siksi ovat heti osoittamassa sormellaan muita heikkoja.

      • Ano 13:04
        Minä olen aina vihannut rattijuoppoja.
        Ja kun he eivät saa edes mitään rangaistusta.
        Ehtoollista ja sakkoja. Kortti vähäksi aikaa kuivumaan.
        Se on siinä.
        Seutulaan vaan kuokkimaan heti ensimmäisestä ratista.
        Ottavat edes vähän opiksi.
        Ja auto valtiolle.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 13:04
        Minä olen aina vihannut rattijuoppoja.
        Ja kun he eivät saa edes mitään rangaistusta.
        Ehtoollista ja sakkoja. Kortti vähäksi aikaa kuivumaan.
        Se on siinä.
        Seutulaan vaan kuokkimaan heti ensimmäisestä ratista.
        Ottavat edes vähän opiksi.
        Ja auto valtiolle.

        Rattarit pitää tuomita rankemmin, eli uusinnasta ehdotonta työlaitoksessa.
        Auton menettäminen valtiolle ei ole ratkaisu, missä se valtio niitä autoja säilöisi, niin että pysyvät kunnossa? Entä leasig- ja työsuhdeautot, beelyt sun muut lainatut autot? Nykyteknogialla luulisi olevan helppoa olla käynnistyksen esto joka autossa, auto käynnistyisi vain laittamalla ajokortti autossa olevaan korttipaikkaan, ja kortissa siru joka kertoo onko kortinhaltijalla voimassa oleva ajo-oikeus.
        Kaikkia väärinkäytöksiä ei toki tälläkään voida estää, sillä aina on idiootteja jotka antavat oman korttinsa jonkun reikäpään käyttöön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rattarit pitää tuomita rankemmin, eli uusinnasta ehdotonta työlaitoksessa.
        Auton menettäminen valtiolle ei ole ratkaisu, missä se valtio niitä autoja säilöisi, niin että pysyvät kunnossa? Entä leasig- ja työsuhdeautot, beelyt sun muut lainatut autot? Nykyteknogialla luulisi olevan helppoa olla käynnistyksen esto joka autossa, auto käynnistyisi vain laittamalla ajokortti autossa olevaan korttipaikkaan, ja kortissa siru joka kertoo onko kortinhaltijalla voimassa oleva ajo-oikeus.
        Kaikkia väärinkäytöksiä ei toki tälläkään voida estää, sillä aina on idiootteja jotka antavat oman korttinsa jonkun reikäpään käyttöön.

        Ano 16:28
        Kalliit autot voisi säilöä ja halvat romuttamoon.
        Rattijuopon piikkiin tietty.
        Kun sitä ajokorttiakaan ei ole kaikilla juopoilla.
        Tai sitä ei vaan löydy tarvittaessa.

        On se upea työpaikka tuo HS.
        Ilmeisesti voi juhlia työpaikalla raflan pilkunkin jälkeen.
        Ja lähteä aamulla hoipertelemaan autolleen.
        Parkkihalli keskellä Helsinkiä.
        Olisi samalla taksitkin ihan lähellä.
        Ei tarvitsisi kännipäissään lähteä puikottamaan.
        Ja löytyisi varmasti selvä kuskikin.
        Päätoimittajalle.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 13:04
        Minä olen aina vihannut rattijuoppoja.
        Ja kun he eivät saa edes mitään rangaistusta.
        Ehtoollista ja sakkoja. Kortti vähäksi aikaa kuivumaan.
        Se on siinä.
        Seutulaan vaan kuokkimaan heti ensimmäisestä ratista.
        Ottavat edes vähän opiksi.
        Ja auto valtiolle.

        Tossa tais nyt mennä 30 000 € kuukausiliksat harakoille.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 13:04
        Minä olen aina vihannut rattijuoppoja.
        Ja kun he eivät saa edes mitään rangaistusta.
        Ehtoollista ja sakkoja. Kortti vähäksi aikaa kuivumaan.
        Se on siinä.
        Seutulaan vaan kuokkimaan heti ensimmäisestä ratista.
        Ottavat edes vähän opiksi.
        Ja auto valtiolle.

        Minä olen inhonnut juoppoja, varsinkin entisiä jotka tuomitsee nykyisiä aivan kuin olisivat itse jotenkin parempia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tossa tais nyt mennä 30 000 € kuukausiliksat harakoille.

        Ano 19:32
        Löytyisikö hyvälle hanurinsoittajalle työtä.
        Ilmoitus Hesarissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen inhonnut juoppoja, varsinkin entisiä jotka tuomitsee nykyisiä aivan kuin olisivat itse jotenkin parempia.

        Ano 20.11 klo 19:53
        Minä taas inhoan nykyisiä juoppoja.
        Jotka vielä luulevat, että hallitsevat viinan käytön.


    • Anonyymi

      Niin, ja hyvin usein vielä moni peittelee känniajajia eli tarkoitan sitä, että tietää jonkun ajavan kännissä eikä estä saatikka ilmoittaisi johonkin. Näitä kuulee ja minullekin on kerrottu mm. miten vaimo/tyttöystävä ei uskalla tai halua soittaa kun ukko lähtee pikkupienissään ajamaan. Hel.vetti sentään! Toivoa sopii, ettei tapa ketään.

      Rattijuopot tietävät miten naurettavia "rangaistuksia" he saavat ja jos tapana on ajella kännissä, he ajavat koska mitään sen kummempaa rangaistusta ei tule

    • Anonyymi

      Pidetty kaveri toimittajien keskuudessa, hölmö lähtee ajamaan , kun takseja on.

      Toivottavasti HS -linja reivautuu pois viherpunikkiudesta.

    • Anonyymi

      Tottuneelle 1,2 promillea ei ole lukema eikä mikään.
      Eräänä juhannuksen aamupäivänä olimme lähdössä kesäkaupungistamme ajelemaan kotiin.
      Ajattelin varmuuden vuoksi käydä läheisellä poliisiasemalla puhkumassa vaikka olo ei ollutkaan tohkurainen.
      Hönkäisin 2,4 promillea. Väitin vehkeiden valehtelevan. Vaimoni hönkäisi 0:n.
      Hönkäisin uudelleen 2,4! Pollari hönkäisi 0:n.
      Sanoin, etten käyttäydy kuin humalainen. En hoipertele. En sopertele. Pystyn sujuvasti laskemaan sadasta alaspäin 3 lukua vähentäen. Jne,
      Pollari sanoi, että taitaa olla tottumusta.
      Vaimonikin ihmetteli lukemaa mutta suostui ajamaan juhannuksen aamupäivän hiljaisessa 6 tien liikenteessä kotiin 120km.

      Siis 1,2 olotilassa ei terve, aikuinen, elämää kokenut mies ole sivullisen havaittavassa humalassa.

      Ihmettelen vahtimestareiden käyttäytymistä. Normaalissa tilanteessa vaksit olisivat estäneet ajoon lähtemisen mutta pollareiden hälyttäminen kielii jostakin kostamisesta!

      • Ano 16:05
        Johteen mukaan poliisille soittanut henkilö oli järjestyksenvalvoja, ei vahtimestari.


      • Anonyymi

        TÖRKEÄ RATTI on YLI 1,2.

        Känni voi olla vaikka 1,75.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 16:05
        Johteen mukaan poliisille soittanut henkilö oli järjestyksenvalvoja, ei vahtimestari.

        Käräyttäminen ja polttaminen, miksi ei avainten poisotto ja auttaminen.


      • 2lesken
        Anonyymi kirjoitti:

        Käräyttäminen ja polttaminen, miksi ei avainten poisotto ja auttaminen.

        Ano 05:39
        Paikkakuntalainen mies ajoi Nivalassa autolla erään omakotitalon pihaan.

        Talossa asuvan naisen mielestä mies ei ollut ajokunnossa ja hän ottikin kuskilta auton avaimet pois.
        Nainen soitti hätäkeskukseen ja mies poistui kävellen paikalta.

        Poliisipartio tavoitti miehen hetken päästä hänen kotipihaltaan ja hän puhalsi 2,52 promillen lukemat.

        Poliisin mukaan miestä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 05:39
        Paikkakuntalainen mies ajoi Nivalassa autolla erään omakotitalon pihaan.

        Talossa asuvan naisen mielestä mies ei ollut ajokunnossa ja hän ottikin kuskilta auton avaimet pois.
        Nainen soitti hätäkeskukseen ja mies poistui kävellen paikalta.

        Poliisipartio tavoitti miehen hetken päästä hänen kotipihaltaan ja hän puhalsi 2,52 promillen lukemat.

        Poliisin mukaan miestä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta.

        No poliisilla ei ole valtuuksia tulla kenenkään kotiin eli olisi voinut poistaa poliisit pois. Itse muuten en ikinä puhu poliisille jos on aseistettu.


    • Anonyymi

      Evvk
      8 vuotta tuli täyteen tilaamatta Hesaria
      Joskus katson otsikot
      Harvoin luen mitään

      Ongelma on kaksiosainen toimituksellinen

      Pienipalkkaiset toimittajat joutuvst kirjoittamaan joka päivä jotain palkkansa eteen pienen palkkansa, kamslaa sönkötystä isoja turhakuvia lässyä sivukaupalla

      Talousuutiset ovat vanhoja, punavihreä toimituskunta on karhu uhkailee piesijoittajia lamalla jne koko tämänkin vuoden estää vaurastumasta pelottelullaan oma salkuuryhmäni noussut 6% tänä vuonnabkaukana lamasta. Hesarin talousuutisissa on lässyä paljon numeroita vähän ja käyriä tuskin koskaan

      • Anonyymi

        Edustat kaikkien persujen mielipidettä joten EVVK sinun mielipiteesi.


    • Anonyymi

      Voi vitsi mikä ketju, ei ollut vielä aamulla kun lähdin rientoon.
      Minäkin olisin ottanut avaimet pois, jos tappelematta olisin onnistunut, noita jatkojuttuja en. Havaitsen myös vartioilta joko uhoa, että onneksi ei täällä ole turhaan pyöritty tai kostoa.
      Olen ollut 1.2 promillen humalassa, myös jokseenkin järjissäni ja tolpillani. Ei ole hirveesti kokemusta, muta olen hyväkuntoinen, normaalikokoinen. En usko että vieras ihminen huomaisi humalaani. En lähtisi rattiin.
      Luen Hesaria ja jatkan.
      Ei ollut suoraselkäinen mies, vaikka erosi, hehkutus ihan turha, tajusi ettei ole vaihtoehtoja, se on syy.

    • Anonyymi

      " Puhaltaa törkeän ratin. " ! - Jotta mitä?

      • Ano 18:54
        Rattijuopumus on törkeä, jos rikoksentekijän veren alkoholipitoisuus on vähintään 1,2 promillea.


    • Anonyymi

      Mitä tuo kirjoitus tarkoittaa?

      • Ano 19:27
        Se tarkoittaa sitä, että epäilty rattijuoppo on kännissä.


    • Anonyymi

      onkohan bileissä seisonut pöydällä haitaria soittaen, en usko aina lehtijuttuja

      • "Myös Niemi oli tunnelmissa vahvasti mukana. Hänen haitarinsoittonsa on kuulunut HS:n juhlien vakionumeroihin ja tälläkin kertaa hän viihdytti seuruetta muutamalla kappaleella."


      • 2lesken kirjoitti:

        "Myös Niemi oli tunnelmissa vahvasti mukana. Hänen haitarinsoittonsa on kuulunut HS:n juhlien vakionumeroihin ja tälläkin kertaa hän viihdytti seuruetta muutamalla kappaleella."

        Nyt sitten tuli Niemen oma selitys:
        " Olen ollut aamulla siirtämässä yön ajan tallissa ollutta autoa Sanomatalosta ulos rampin viereiseen kadunvarsiparkkiin odottamaan noutoa.
        Koska vartijat olivat sulkeneet oven, peruutin autoani pyynnöstä takaisin hallin parkkiruutuun, Niemi kommentoi tilannetta HS:lle

        HS:n tietojen mukaan järjestyksenvalvojat pyysivät Niemeä sammuttamaan auton ja nousemaan ulos.
        Tilanne sujui lehden mukaan rauhallisesti ja paikalle hälytetty poliisipartio saapui parkkihalliin kello 7.40 "


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe