Mulla on tapana jo muutamien treffien jälkeen ehdottaa jotain yhteistä. Näkee miten yhteityö toimii ja saa luotettavia mielipiteitä.
Miten nopeasti tutustutat uuden naisen ystäviisi ja muuhun lähipiiriin?
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Heti kun näyttää siltä, että seurustelu jatkuu. Samat syyt ja lisäksi ystävät alkaa aika pian kysellä, että koska me nähdään sun nainen:) Miksi pitää erilläänkään.
- Anonyymi
mua ei ainakaan kiinnosta tipan tippaa muiden mielipiteet mun naisesta
- Anonyymi
Joskus ulkopuoliset näkee selvemmin. Hämärä tyyppi muutenkin, jos haluaa piilotella treffailujaan.
- Anonyymi
Mulla on taustalla sen sortin kokemus, että pyydän jatkossa kymmenen ihmisen mielipiteen ennen kuin uskallan edes kiinnostua kenestäkään.
- Anonyymi
Mahdollisimman pian. En näe mitään järkeä pimittää elämääni kuuluvia ihmisiä toisiltaan. Tapahtuu yleensä ihan itsestään ilman erillisiä järjestelyjä, vaikkapa harrastuksissa, ulkona käydessä, joku soittaa treffien aikana, tulee käymään jne.
- Anonyymi
Luotan omaan arviointikykyyni. En esittele ketään ennen kuin seurustellaan vakaasti ja molemmista asia tuntuu hyvältä. En ihan tajua mitä kavereille kuuluu, että pitäisi tietää missä omat deittailuni milloinkin menevät:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6468736Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603366Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652387- 1301395
- 341385
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151315Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091241- 941167
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66979