Mulla on tapana jo muutamien treffien jälkeen ehdottaa jotain yhteistä. Näkee miten yhteityö toimii ja saa luotettavia mielipiteitä.
Miten nopeasti tutustutat uuden naisen ystäviisi ja muuhun lähipiiriin?
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Heti kun näyttää siltä, että seurustelu jatkuu. Samat syyt ja lisäksi ystävät alkaa aika pian kysellä, että koska me nähdään sun nainen:) Miksi pitää erilläänkään.
- Anonyymi
mua ei ainakaan kiinnosta tipan tippaa muiden mielipiteet mun naisesta
- Anonyymi
Joskus ulkopuoliset näkee selvemmin. Hämärä tyyppi muutenkin, jos haluaa piilotella treffailujaan.
- Anonyymi
Mulla on taustalla sen sortin kokemus, että pyydän jatkossa kymmenen ihmisen mielipiteen ennen kuin uskallan edes kiinnostua kenestäkään.
- Anonyymi
Mahdollisimman pian. En näe mitään järkeä pimittää elämääni kuuluvia ihmisiä toisiltaan. Tapahtuu yleensä ihan itsestään ilman erillisiä järjestelyjä, vaikkapa harrastuksissa, ulkona käydessä, joku soittaa treffien aikana, tulee käymään jne.
- Anonyymi
Luotan omaan arviointikykyyni. En esittele ketään ennen kuin seurustellaan vakaasti ja molemmista asia tuntuu hyvältä. En ihan tajua mitä kavereille kuuluu, että pitäisi tietää missä omat deittailuni milloinkin menevät:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962149
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786