"Minulla oli oikeinkin kivaa ja kai daamistakin, koska hän puristi minua pakarasta ja kuiskasi korvaan, että ihana, kun ei aina revitä. "
Toki näin sai tehdä jos daami oli kaunis.
Kaunis daami saa kehua miestä komeaksi - ihanaa
Kaunis daami saa kehua viejän takapuolta - ihanaa
Kaunis daami saa taputella viejän takapuolta - ihanaa
Ruma daami kehuu miestä komeaksi - häiritsevää
Ruma daami kehuu viejän takapuota - seksuaalista häirintää
Ruma daami taputtaa viejän takapuolta - seksuaalista ahdistelua
ja toisinpäin
Komea mies kehuu naista kauniiksi - ihanaa
Komea mies kehuu seuraajan takapuolta - ihanaa
Komea mies taputtelee seuraajan takapuolta - ihanaa
Ruma mies kehuu naista kauniiksi - häiritsevää
Ruma mies kehuu seuraajan takapuolta - seksuaalista häirintää
Ruma mies taputtelee seuraajan takapuolta - seksuaalista ahdistelua
Siinä se koko metoon syvin olemus.
Facen tanssiporukassa kuultua
9
151
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja vielä 30 vuotta sitten oli täysin normaalia että miehet taputtelivat naisia takapuolelle. Ei siihen kukaan sen enempää puuttunut eikä ihmetellyt.
- Anonyymi
Paitsi jossain kuppilassa saattoi takapuolelle taputteleva miesasiakas saada pöytärätistä korvilleen......sekin tuli nähtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jossain kuppilassa saattoi takapuolelle taputteleva miesasiakas saada pöytärätistä korvilleen......sekin tuli nähtyä.
Kyllä.
Nykyään näin ei voi käydä koska kukaan ei puhdista pöytiä illan aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Nykyään näin ei voi käydä koska kukaan ei puhdista pöytiä illan aikana.Tuo ei tapahtunutkaan illalla vaan ihan päiväaikaan vilkkaassa kahvilassa, ei kaljakuppilassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään rätillä läväyttävä nainen saisi kovemmat syytteet kuin pyllylle taputtelija. Pahoinpitelyhän tuo on. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään rätillä läväyttävä nainen saisi kovemmat syytteet kuin pyllylle taputtelija. Pahoinpitelyhän tuo on. ;)
Menis itsepuolustuksena kun altistuu seksuaaliseen häirintään. Kumpikohan nykypäivänä voittais?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menis itsepuolustuksena kun altistuu seksuaaliseen häirintään. Kumpikohan nykypäivänä voittais?
Takamuksen kommentointikin on kohta seksuaalista häirintää.
https://yle.fi/a/3-12678720
Mun lattaripeffaani saa kuitenkin jatkossakin kehua. Tylsää jos ei saisi enään mitään kehuja siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takamuksen kommentointikin on kohta seksuaalista häirintää.
https://yle.fi/a/3-12678720
Mun lattaripeffaani saa kuitenkin jatkossakin kehua. Tylsää jos ei saisi enään mitään kehuja siitä.Ihan hyvä että saadaan ukoille luita kurkkuun, jospa oppisivat viimein niitä käytöstapojakin. Ihan riittävän kauan ovatkin naista alistaneet milloin milläkin. Mikään ei oikeuta sitä törkeää käytöstä jonka kohteeksi naiset ovat jopa töissä joutuneet.
- Anonyymi
Yllättävänkin monet tai monet ja monet mutta kumminkin meitsin ekaa kertaa tavanneista naisista ovat antaneen ehkä jopa hieman ymmärtää, että heidän on ollut hyvin vaikea uskoa sitä, että "tuon" näköinen mies voisi olla sinkku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177