Laura on miss Oulu.
Kunnioitamma miss Oulua.
Kyllä missi Laura on kaunis.
Laura missi
14
266
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka hemmetin Laura? Mikset laittanut linkkiä?
- Anonyymi
Ai tuolla näöllä sitte on koko BB naiset jotain missejä .
- Anonyymi
Laura on kaunis kaunis.
- Anonyymi
Ainut vaan että Laura eii ole ikinä maininnut sanaa Oulu. Muuten tuollainen hapannaama kyllä sinne parhaiten sopisi.
- Anonyymi
Miten ihmiset on kamalan ilkeitä.Kaikilla "juorusivuilla"hirveetä bb asukkaiden haukkumista .Oikein pahaa tekee kun ajattelee että He lukevat näitä juttuja päästyään pois talosta.Ei kenenkään ulkonäköä tarvis arvostella,jollekin voi tulla traumojaki.Meistä kukaan ei ole täydellinen.
- Anonyymi
Ei ei meille meillä on omat typykät ,ja kauniimpia.
- Anonyymi
No just joo.
- Anonyymi
Tervetuloa nykyaikaan. Murjotus on nykyään herttaista ja lihava on kehopositiivinen.
- Anonyymi
Kaunis kyllä, mutta sillä ei pitäisi BB:tä voittaa.
- Anonyymi
Kaunis mutta silmät ovat kylmät.
Milena on kaikkein kaunein.- Anonyymi
No ollaan sitten pinnallisia: minusta Merve on ylivoimaisesti kaunein kauniine kasvoineen ja uhkean kauniine vartaloineen. Laura 1. perintöprinsessa. Hänellä on kauniit sydämen muotoiset kasvot korkeine poskipäíneen ja mantelin muotoisine silmineen. 2. perintöprinsessa yllättäen on Mia. Hänelläkin kauniit kasvot, varsinkin kun saa silmäpussit piiloon.
Muutkin tytöt ja naiset nättejä, mutta nämä 3 ovat minun suosikkeja.
Miehistä komein on Aleksi ja hyvänä kakkosena Nabbe, mutta draama queen perseilyt syö Nabazin pisteitä. Muita varsinaisia komustuksia ei talossa ole tai ollut. Luulen että Reeo on ollut aika hyvän näköinen nuorempana, mutta ylipaino ja keltaiseksi värjätty flera vie pisteitä. Ai niin, Jerry ja Karvan olivat aika hyvännäköisiä myös 😍
Nämä siis minun maun mukaisia. Eihän talossa muutkaan toki rumia ole/olleet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ollaan sitten pinnallisia: minusta Merve on ylivoimaisesti kaunein kauniine kasvoineen ja uhkean kauniine vartaloineen. Laura 1. perintöprinsessa. Hänellä on kauniit sydämen muotoiset kasvot korkeine poskipäíneen ja mantelin muotoisine silmineen. 2. perintöprinsessa yllättäen on Mia. Hänelläkin kauniit kasvot, varsinkin kun saa silmäpussit piiloon.
Muutkin tytöt ja naiset nättejä, mutta nämä 3 ovat minun suosikkeja.
Miehistä komein on Aleksi ja hyvänä kakkosena Nabbe, mutta draama queen perseilyt syö Nabazin pisteitä. Muita varsinaisia komustuksia ei talossa ole tai ollut. Luulen että Reeo on ollut aika hyvän näköinen nuorempana, mutta ylipaino ja keltaiseksi värjätty flera vie pisteitä. Ai niin, Jerry ja Karvan olivat aika hyvännäköisiä myös 😍
Nämä siis minun maun mukaisia. Eihän talossa muutkaan toki rumia ole/olleet.Ei saisi olla ulkonäkökeskeinen, mutta leikkimielisesti todeten oma top3 lärvin mukaan
1. MIlla
2. Milena
3. Daiyana
1. Reeo
2. Karvan
3. Ruzbeh
Mutta ulkonäkö on vain pintaa, ja meikkaavilla pois pestävää pintaa. Jostain luin että iso osa talon naisista on teettänyt botox ym. hoitoja naamaansa, joka varmaan plastiikkakirurgiaakin (viimeinen maininta oma oletus).
Ulkonäköä tärkeämpää on luonne ja karisma!
- Anonyymi
Ei Laura ainakaan puhu yhtään oulun murretta. Mutta ajoittain Laura vaikuttaa tyypilliseltä, tympeältä ouluttarelta.
- Anonyymi
Laura on Mikkelistä ja asuu nykyisin Helsingissä. Kannattaa katsoa ohjelmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745