Laura missi

Anonyymi-ap

Laura on miss Oulu.
Kunnioitamma miss Oulua.
Kyllä missi Laura on kaunis.

14

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka hemmetin Laura? Mikset laittanut linkkiä?

    • Anonyymi

      Ai tuolla näöllä sitte on koko BB naiset jotain missejä .

      • Anonyymi

        Laura on kaunis kaunis.


    • Anonyymi

      Ainut vaan että Laura eii ole ikinä maininnut sanaa Oulu. Muuten tuollainen hapannaama kyllä sinne parhaiten sopisi.

      • Anonyymi

        Miten ihmiset on kamalan ilkeitä.Kaikilla "juorusivuilla"hirveetä bb asukkaiden haukkumista .Oikein pahaa tekee kun ajattelee että He lukevat näitä juttuja päästyään pois talosta.Ei kenenkään ulkonäköä tarvis arvostella,jollekin voi tulla traumojaki.Meistä kukaan ei ole täydellinen.


      • Anonyymi

        Ei ei meille meillä on omat typykät ,ja kauniimpia.


    • Anonyymi

      No just joo.

    • Anonyymi

      Tervetuloa nykyaikaan. Murjotus on nykyään herttaista ja lihava on kehopositiivinen.

    • Anonyymi

      Kaunis kyllä, mutta sillä ei pitäisi BB:tä voittaa.

    • Anonyymi

      Kaunis mutta silmät ovat kylmät.
      Milena on kaikkein kaunein.

      • Anonyymi

        No ollaan sitten pinnallisia: minusta Merve on ylivoimaisesti kaunein kauniine kasvoineen ja uhkean kauniine vartaloineen. Laura 1. perintöprinsessa. Hänellä on kauniit sydämen muotoiset kasvot korkeine poskipäíneen ja mantelin muotoisine silmineen. 2. perintöprinsessa yllättäen on Mia. Hänelläkin kauniit kasvot, varsinkin kun saa silmäpussit piiloon.

        Muutkin tytöt ja naiset nättejä, mutta nämä 3 ovat minun suosikkeja.

        Miehistä komein on Aleksi ja hyvänä kakkosena Nabbe, mutta draama queen perseilyt syö Nabazin pisteitä. Muita varsinaisia komustuksia ei talossa ole tai ollut. Luulen että Reeo on ollut aika hyvän näköinen nuorempana, mutta ylipaino ja keltaiseksi värjätty flera vie pisteitä. Ai niin, Jerry ja Karvan olivat aika hyvännäköisiä myös 😍

        Nämä siis minun maun mukaisia. Eihän talossa muutkaan toki rumia ole/olleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ollaan sitten pinnallisia: minusta Merve on ylivoimaisesti kaunein kauniine kasvoineen ja uhkean kauniine vartaloineen. Laura 1. perintöprinsessa. Hänellä on kauniit sydämen muotoiset kasvot korkeine poskipäíneen ja mantelin muotoisine silmineen. 2. perintöprinsessa yllättäen on Mia. Hänelläkin kauniit kasvot, varsinkin kun saa silmäpussit piiloon.

        Muutkin tytöt ja naiset nättejä, mutta nämä 3 ovat minun suosikkeja.

        Miehistä komein on Aleksi ja hyvänä kakkosena Nabbe, mutta draama queen perseilyt syö Nabazin pisteitä. Muita varsinaisia komustuksia ei talossa ole tai ollut. Luulen että Reeo on ollut aika hyvän näköinen nuorempana, mutta ylipaino ja keltaiseksi värjätty flera vie pisteitä. Ai niin, Jerry ja Karvan olivat aika hyvännäköisiä myös 😍

        Nämä siis minun maun mukaisia. Eihän talossa muutkaan toki rumia ole/olleet.

        Ei saisi olla ulkonäkökeskeinen, mutta leikkimielisesti todeten oma top3 lärvin mukaan

        1. MIlla
        2. Milena
        3. Daiyana

        1. Reeo
        2. Karvan
        3. Ruzbeh

        Mutta ulkonäkö on vain pintaa, ja meikkaavilla pois pestävää pintaa. Jostain luin että iso osa talon naisista on teettänyt botox ym. hoitoja naamaansa, joka varmaan plastiikkakirurgiaakin (viimeinen maininta oma oletus).

        Ulkonäköä tärkeämpää on luonne ja karisma!


    • Anonyymi

      Ei Laura ainakaan puhu yhtään oulun murretta. Mutta ajoittain Laura vaikuttaa tyypilliseltä, tympeältä ouluttarelta.

    • Anonyymi

      Laura on Mikkelistä ja asuu nykyisin Helsingissä. Kannattaa katsoa ohjelmaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe