Tällainen yritys otti yhteyttä ja tarjosi omistamaani lomaosakkeeseen vaihto kauppaa? Onko tietoa tästä sunholidays oy? Googlettamalla löytyi nettisivut. Kommentteja.
sunholidays oy turvallista lomaoskekauppaa
14
3400
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä Mikkolan firma?
- Anonyymi
Kyllä on
- Anonyymi
Myyvät lisää vanhuksille , pelkkää kusetusta. Kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi
Täyttä huijausta
- Anonyymi
Huijari firma
- Anonyymi
Taas huijataan vanhuksia ja muitakin
- Anonyymi
Kuka näiden huijareiden tarinoihin on mennyt, täyttä huijausta koko touhu, älkää menkö tämän halpaan
- Anonyymi
Täysiä kusettajia
- Anonyymi
Huijaus
- Anonyymi
Me teimme kaupat yli vuosi sitten, ainakin suomen lomat onnistuneet ihan ok. varattu neljä viikkoa sieltä jäsensivuilta suoraan. hinnat alle 200€ ollu jokainen viikko.
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset sotkeentuko mihinkään, missä vihjataankin "lomaosake"! Nämä pitäisi ehdottomasti kieltää!
- Anonyymi
Ei todella kannata olla missään tekemisissä. Eivät osta , vaan yrittävät myydä lisää. Todella tökeröä toimintaa.
Itse ainakin ostin heiltä vajaa vuosi sitten (hyvin edullisesti) HC Villas osakkeen ja pienintäkään huijausta kaupassa ei ollut.
- Anonyymi
Ei kovinkaan vakuuttavaa toimintaa, en suosittele!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2942567Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.901610- 291362
Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku631350Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka571336Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791242Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761233- 761185
- 531149
Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi411098