Uskotko flirttiin?

Anonyymi-ap

Onko leikkiä vai totta?

33

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekä että. Riippuu tilanteesta ja flirtti koetaan usein pahana asiana. Ei sillä oo muuta tarkotusta, kun saada hymy huulille. Eri, jos flirttaillaan ostohousut jalassa.

    • Anonyymi

      Vihaan flirttiä. Vastenmielistä kieroilua. Oksettaa ajatuskin, että näkisin jonkun naamalla sen ilmeen.

      • Anonyymi

        Ilme? Sitäkö flirtti on? Voi olla, etten mä sit tiedä mitään koko flirtistä. Se kun musta on sama asia, kun toisen huomioiminen keskustellessa. Tilannetajua ja toisen lukua, pilke silmissä ja hyvässä hengessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilme? Sitäkö flirtti on? Voi olla, etten mä sit tiedä mitään koko flirtistä. Se kun musta on sama asia, kun toisen huomioiminen keskustellessa. Tilannetajua ja toisen lukua, pilke silmissä ja hyvässä hengessä.

        Jep, ei se mustakaan ole mikään "ilme". Vaan nimenomaan toisen huomioimista erityisellä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ei se mustakaan ole mikään "ilme". Vaan nimenomaan toisen huomioimista erityisellä tavalla.

        Millä tavalla?


      • Anonyymi

        Mitä hlvt:ä: "vastenmielistä kieroilua" ! Hymy ja pilke silmäkulmassa?


      • Anonyymi

        Flirtti on nimenomaan viatonta, siinä ei ylitetä kenenkään rajoja


    • Anonyymi

      Flirtti on just parasta.

      • Anonyymi

        Flirtti on turhaa. Parempi mennä juttelemaan ja kutsua treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirtti on turhaa. Parempi mennä juttelemaan ja kutsua treffeille.

        Entäpä jos ei halua treffeille vaan haluaa vain huomioida toista ja pitää yllä kivaa tunnelmaa


    • Anonyymi

      Riippuu tilanteesta, voi olla kumpaa vain.

    • Anonyymi

      Riippuu flirttailijasta, ei mua ihan kaikkien kanssa huvita flirttailla.

      Jasu

      • Anonyymi

        miten sä flirttailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten sä flirttailet?

        Kyllä sen sitten huomaa, kun flirttailen että miten. Luulisin ainakin, ettei jää epäselväksi.

        Jasu


    • Anonyymi

      Piristää arkea. Ja on siinä ripaus totuutta, en koskaan flirttailisi jollekin, joka ei voisi periaatteessa kiinnostaa

    • Anonyymi

      Riippuu tilanteesta ja fiiliksestä. Flirttiin kannattaa kyllä suhtautua aika kevyesti, eikä vetää siitä johtopäätöstä kiinnostumisesta. Usein se sitä merkitsee, mutta löytyy niitäkin jotka kiusallaan flirttaavat. Yrittävät herättää jonkun mielenkiinnon kiusaamistarkoituksessa. Kiinnostus ilmenee muullakin tavalla jos se on aitoa.

      • Anonyymi

        Miksi kukaan flirttaisi kiusallaan? Mitä kiusaa se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan flirttaisi kiusallaan? Mitä kiusaa se on?

        En tiedä miksi, luultavasti huvikseen. Onhan se kiusaa, jos toisella on aidot tunteet mukana. Voin kertoa että tuntuu tosi pahalta. Joku varmaan sanoisi, että oma vika jos ei varmista asiaa. Enää en usko ketään ennen kuin seistään tuomarin tai papin edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi, luultavasti huvikseen. Onhan se kiusaa, jos toisella on aidot tunteet mukana. Voin kertoa että tuntuu tosi pahalta. Joku varmaan sanoisi, että oma vika jos ei varmista asiaa. Enää en usko ketään ennen kuin seistään tuomarin tai papin edessä.

        Ehkä menet asioiden edelle? Arvailua kun en tiedä tilannettasi. Itsellänikin epäselvänä missä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä menet asioiden edelle? Arvailua kun en tiedä tilannettasi. Itsellänikin epäselvänä missä mennään.

        En mennyt asioiden edelle, mutta ei siitä sen enempää. Tarkoitin sanoa, ettei flirttiä kannata ottaa yhtään miksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi, luultavasti huvikseen. Onhan se kiusaa, jos toisella on aidot tunteet mukana. Voin kertoa että tuntuu tosi pahalta. Joku varmaan sanoisi, että oma vika jos ei varmista asiaa. Enää en usko ketään ennen kuin seistään tuomarin tai papin edessä.

        Flirtti on viatonta eikä sillä ole tarkoitus osoittaa aitoja ja vakavia tunteita kenellekään. Flirtti on leikki, peli, hupi, vilpitön huomio toiselle ... Ehkä ei siis tosikoille tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirtti on viatonta eikä sillä ole tarkoitus osoittaa aitoja ja vakavia tunteita kenellekään. Flirtti on leikki, peli, hupi, vilpitön huomio toiselle ... Ehkä ei siis tosikoille tarkoitettu.

        Sitähän juuri sanoin, että flirttiä ei kannata ottaa miksikään. Juuttuiko levy paikoilleen?


    • Anonyymi

      Pieni flirtti sopii kaikille ja piristää arkea! Flirtti ei ole lupaus mistään, mutta kyllä molemmin puolinen flirtti kertoo jonkinlaisesta kiinnostuksesta. Flirttailen tai ainakin luulen flirttailevani kevyesti ihmisen kanssa joka on kiinnostava ja jonka seurassa on hyvä olla.

      • Anonyymi

        Vähän saman tyyppistä täälläkin, mutta en ole varma toisesta. Ehkä on ystävällinen lähinnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän saman tyyppistä täälläkin, mutta en ole varma toisesta. Ehkä on ystävällinen lähinnä.

        Sitähän se flirtti on. Ystävällisyyttä, toisen huomioimista, pienten asioiden huomaamista toisessa, kohteliaisuuksia ja pientä sarkasmiakin jos toinen on sellainen että ymmärtää. Ja pilkettä silmäkulmassa. Eli voi olla vain ystävällisyyttä. Flirttaile takasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se flirtti on. Ystävällisyyttä, toisen huomioimista, pienten asioiden huomaamista toisessa, kohteliaisuuksia ja pientä sarkasmiakin jos toinen on sellainen että ymmärtää. Ja pilkettä silmäkulmassa. Eli voi olla vain ystävällisyyttä. Flirttaile takasin.

        Sitä olenkin tehnyt. Välistä tuntuu että teen itseni narriksi. Ei kai sinänsä väliä, jos hän on vain ystävällinen eikä huomaa mitään. Pohdituttaa silti, mutta aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä olenkin tehnyt. Välistä tuntuu että teen itseni narriksi. Ei kai sinänsä väliä, jos hän on vain ystävällinen eikä huomaa mitään. Pohdituttaa silti, mutta aika näyttää.

        Et sä tee itsestäsi narria. Itse tykkään siitä kun toinen on kiinnostunut minusta ja kyselee ja muistaa pieniäkin asioita mistä olemme puhuneet. Toivoisin itse miettiväni vähemmän sitä että teen itsestäni narrin ja puhuisin ja kyselisin asioita toisesta enemmän, mutta olen jäätyvää ja ujoa sorttia välillä.


    • Anonyymi

      Tän ketjun perusteella osa lesboista suhtautuu flirttiin kuolemanvakavasti ja tekee tulkintoja pelkän hymyn ja kivan katseen perusteella. Tiedoksi, että sellaiset ei välttämättä tarkoita mitään sen enempää kuin että ootte hyvissä tunnelmissa ja tilanne on kiva. Rentoutukaa vähän ja nauttikaa hetkestä 😃 ei heti tarvi miettiä kihlojen ostoa jos joku käyttäytyy leikkisän lämpimästi

      • Anonyymi

        Mitä tulet taivastelemaan ulkopuolelta. Ei se ole mikään lesbojen ominaisuus, sama koskee teitä heterojakin. Osa ottaa asiat vakavammin, toiset kevyemmin. Ei mitään uutta auringon alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tulet taivastelemaan ulkopuolelta. Ei se ole mikään lesbojen ominaisuus, sama koskee teitä heterojakin. Osa ottaa asiat vakavammin, toiset kevyemmin. Ei mitään uutta auringon alla.

        Ulkopuolelta? Mä olen lesbo ja flirttailen ihan kenen tahansa kivan ihmisen kanssa 😃 Mun huomio vaan on, että lesboille se on usein suurempi juttu kuin muille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkopuolelta? Mä olen lesbo ja flirttailen ihan kenen tahansa kivan ihmisen kanssa 😃 Mun huomio vaan on, että lesboille se on usein suurempi juttu kuin muille

        Olispa hauska nähdä tuollekin perustelut. Mulla esim on tuttavapiirissä monta heteronaista, joilla soi heti hääkellot mielessä kun joku mies pari kertaa vilkuilee. Eikä siinä ole mitään moittimista, tiedän useamman parin joiden suhde on lähtenyt ihan siitä flirtistä ainoastaan. Turha laittaa vähemmistöjä tikun nokkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa hauska nähdä tuollekin perustelut. Mulla esim on tuttavapiirissä monta heteronaista, joilla soi heti hääkellot mielessä kun joku mies pari kertaa vilkuilee. Eikä siinä ole mitään moittimista, tiedän useamman parin joiden suhde on lähtenyt ihan siitä flirtistä ainoastaan. Turha laittaa vähemmistöjä tikun nokkaan.

        Perustelut tuossa jo olikin, että mun huomioista oli kysymys. Otanta yhtä laaja kuin mun sosiaalinen elämä. Tätäkään juttelua ei kannata niin kuolemanvakavasti ottaa, kuten ei flirttailuakaan.

        Sellainen pointti tuli kuitenkin mieleen, että heteronaiset ei näe mua potentiaalisena kumppanina ja siksi flirtti on helpompi pitää kevyenä huvina


    • Anonyymi

      Voi olla leikkiä, voi olla totta. Riippuu tilanteesta. Joskus läpällä flirtataan kaveriporukassa tai vaikka kaupan kassalla. Se on kevyttä flirttiä jota kukaan ei ota tosissaan. Ihastuneena on vähän intensiivisempää, kyllä ne erottaa toisistaan ellei ole kasvanut säkissä. Väitän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1526
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      731
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe