Löysin pari virkkausohjetta, mutta niissä mainittua lankaa ei ainakaan netistä katsomalla myydä missään (= Jaeger Siena ja Inka-nimiset). Miten voi tehdä jostain vanhemmasta ohjeesta (em. vuodelta 2007) ylipäätänsä mitään, jos ei kyseessä olevaa lankaa löydy...? Voiko käyttää jotain vastaavaa ja jos voi, mistä sitten tietää, minkälaista tulisi hankkia ?
Miksi vanhempien ohjeiden lankoja ei enää tehdä tai pidetä myynnissä vaan koko ajan pitää tehdä uusia, jos kuitenkin ihmiset haluavat tehdä myös vanhemmista ohjeista töitä ?
Langan valinta
1
400
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kyllä uudemmillakin langoilla saa hyvin tehtyä. Katso siitä ohjeesta mitä koukkua suositellaan käytettävän ja haet sitten vastaavalla suosituksella olevan langan. Näin olen itse tehnyt ja onnistunut mainiosti. Myös olen onnistunut tekemään kalastajangalla liinoja vaikka ohjeessa on käytetty jotain ohutta virkkauslankaa, Liina tulee vain isompi paksummalla langalla ja isommalla koukulla virkatessa.
Lankoja yleensä poistuu myynnistä ja valmistuksesta kysynnän mukaan, jos kysyntää ei ole niin ei kannata valmistaakaan. Harvassa on ne jotka olisi vuosikymmeniä myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931321
- 781075
- 46757
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste154707- 56700
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?83633- 36630
Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T16610- 78568
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29554