Löysin pari virkkausohjetta, mutta niissä mainittua lankaa ei ainakaan netistä katsomalla myydä missään (= Jaeger Siena ja Inka-nimiset). Miten voi tehdä jostain vanhemmasta ohjeesta (em. vuodelta 2007) ylipäätänsä mitään, jos ei kyseessä olevaa lankaa löydy...? Voiko käyttää jotain vastaavaa ja jos voi, mistä sitten tietää, minkälaista tulisi hankkia ?
Miksi vanhempien ohjeiden lankoja ei enää tehdä tai pidetä myynnissä vaan koko ajan pitää tehdä uusia, jos kuitenkin ihmiset haluavat tehdä myös vanhemmista ohjeista töitä ?
Langan valinta
1
256
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä uudemmillakin langoilla saa hyvin tehtyä. Katso siitä ohjeesta mitä koukkua suositellaan käytettävän ja haet sitten vastaavalla suosituksella olevan langan. Näin olen itse tehnyt ja onnistunut mainiosti. Myös olen onnistunut tekemään kalastajangalla liinoja vaikka ohjeessa on käytetty jotain ohutta virkkauslankaa, Liina tulee vain isompi paksummalla langalla ja isommalla koukulla virkatessa.
Lankoja yleensä poistuu myynnistä ja valmistuksesta kysynnän mukaan, jos kysyntää ei ole niin ei kannata valmistaakaan. Harvassa on ne jotka olisi vuosikymmeniä myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770