Löysin pari virkkausohjetta, mutta niissä mainittua lankaa ei ainakaan netistä katsomalla myydä missään (= Jaeger Siena ja Inka-nimiset). Miten voi tehdä jostain vanhemmasta ohjeesta (em. vuodelta 2007) ylipäätänsä mitään, jos ei kyseessä olevaa lankaa löydy...? Voiko käyttää jotain vastaavaa ja jos voi, mistä sitten tietää, minkälaista tulisi hankkia ?
Miksi vanhempien ohjeiden lankoja ei enää tehdä tai pidetä myynnissä vaan koko ajan pitää tehdä uusia, jos kuitenkin ihmiset haluavat tehdä myös vanhemmista ohjeista töitä ?
Langan valinta
1
193
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä uudemmillakin langoilla saa hyvin tehtyä. Katso siitä ohjeesta mitä koukkua suositellaan käytettävän ja haet sitten vastaavalla suosituksella olevan langan. Näin olen itse tehnyt ja onnistunut mainiosti. Myös olen onnistunut tekemään kalastajangalla liinoja vaikka ohjeessa on käytetty jotain ohutta virkkauslankaa, Liina tulee vain isompi paksummalla langalla ja isommalla koukulla virkatessa.
Lankoja yleensä poistuu myynnistä ja valmistuksesta kysynnän mukaan, jos kysyntää ei ole niin ei kannata valmistaakaan. Harvassa on ne jotka olisi vuosikymmeniä myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791