Löysin pari virkkausohjetta, mutta niissä mainittua lankaa ei ainakaan netistä katsomalla myydä missään (= Jaeger Siena ja Inka-nimiset). Miten voi tehdä jostain vanhemmasta ohjeesta (em. vuodelta 2007) ylipäätänsä mitään, jos ei kyseessä olevaa lankaa löydy...? Voiko käyttää jotain vastaavaa ja jos voi, mistä sitten tietää, minkälaista tulisi hankkia ?
Miksi vanhempien ohjeiden lankoja ei enää tehdä tai pidetä myynnissä vaan koko ajan pitää tehdä uusia, jos kuitenkin ihmiset haluavat tehdä myös vanhemmista ohjeista töitä ?
Langan valinta
1
403
Vastaukset 1
- Anonyymi
Kyllä uudemmillakin langoilla saa hyvin tehtyä. Katso siitä ohjeesta mitä koukkua suositellaan käytettävän ja haet sitten vastaavalla suosituksella olevan langan. Näin olen itse tehnyt ja onnistunut mainiosti. Myös olen onnistunut tekemään kalastajangalla liinoja vaikka ohjeessa on käytetty jotain ohutta virkkauslankaa, Liina tulee vain isompi paksummalla langalla ja isommalla koukulla virkatessa.
Lankoja yleensä poistuu myynnistä ja valmistuksesta kysynnän mukaan, jos kysyntää ei ole niin ei kannata valmistaakaan. Harvassa on ne jotka olisi vuosikymmeniä myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3941580Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä26510302 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78880Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28855- 54803
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa74745- 65726
- 59725
- 57722