Olen ihmetellyt sitä seikkaa millä diclosure siyä tutki, miten ne rläimet esim. Siinä yhteydessä tutkittiin?
Mulla on nyt pöydällä se lartta ne kaikki kohdat on merkityy siinä ha ei carmasti Threnssin leukksuksen jälkeen nähty yhtään uutta valoiömiötä
Mitä dataa muka "Threnssin päästä" saatiin kun ufoprojekti käynnistettiin??
5
245
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoita selkeämmin!
- Anonyymi
Muta voikiito todeta wttä esim ne eläimey siepattiin alukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muta voikiito todeta wttä esim ne eläimey siepattiin alukseen?
En ymmärrä mistä kirjoitat.
Oletko varmasti kunnossa? Nukkunut, syönyt, ei päihteitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mistä kirjoitat.
Oletko varmasti kunnossa? Nukkunut, syönyt, ei päihteitä?Eikun thrensin pää on kait t sautu baikka se projekti ei tuki kiitö
En sitten tiefä onko pöytäkirjoja tsoauksista salattu!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun thrensin pää on kait t sautu baikka se projekti ei tuki kiitö
En sitten tiefä onko pöytäkirjoja tsoauksista salattu!!Amerikkalaiset lähetti kumminkin 2 luotainta sinne,tulokset sakattiin pentagoni toimesra
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh443169Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189